Hola Santi, disminució de l'agudesa visual inferior a 0,5 a l'ull millor i 0,3 a l'ull pitjor, mesura sense corregir ( agudesa visual pel test de Snellen )
Eso es en barna, mark. En gene son mucho más permisivos y es como ha dicho BGC, que tiene una hija que es molt maca, ja camina i va a la guarderia ... jajajaaaaaaaaaa
jo era hipermetrop i tambe tenia una miketa d'estigmatisme....i en principi per gene passava be les mediques pero a barna m'anava molt just i wueno ahir em vaig operar per no descartar l'opció de barna que si a la gene em tumbesin a la entrevista i a barna a les mediques me muero de un infarto quadruple.....
a mes a les mediques els nervis et podem jugar una mala passada....millor assegurar el tret.....
luiji va escriure: jo era hipermetrop i tambe tenia una miketa d'estigmatisme....i en principi per gene passava be les mediques pero a barna m'anava molt just i wueno ahir em vaig operar per no descartar l'opció de barna que si a la gene em tumbesin a la entrevista i a barna a les mediques me muero de un infarto quadruple.....
a mes a les mediques els nervis et podem jugar una mala passada....millor assegurar el tret.....
A que et refereixes q et puguin jugar una mala pasada els nervis a les mèdiques¿?¿¿?
Se suposa q o estas be o malament no¿?¿'no es q hagis de fer res¿?¿? o q¿?¿?¡
Jo tenia miopia i astigmatisme i em vaig operar fa menys de 6 mesos...
A la última revisió dels ulls que vaig fer (dilluns passat) vaig preguntar si em podien fer el test d'Snellen per treure'm el dubte de si el passo o no (pq resulta que he recuperat només un 90% de la visio aprox).
En resum, el test d'Snellen són unes lletres "E" posades en diferents posicions i el que s'ha de fer és dir quina és aquesta (és a dir, "les puntes cap a dalt, cap a baix, esquerra... etc"). La linia que s'ha de llegir, com a mínim, és la 0.5 en un ull i la 0.3 en l'altre, (la xifra confón perquè NO són dioptries), però us puc assegurar que els símbols són REALMENT grans.
Si algú té un defecte visual d'importància i creu que pot no passar-ho, només cal que vagi a una òptica i demani que li fagin el test, que no es triga ni un minut i segur que ho fan sense problemes.
Si ho tinc ben entès, la hipermetropia és un defecte de visió a curta distància, i la prova es fa llegint les "E"s a 3, 4 o 5 metres aprox, per tant, no hauria de ser un problema.
exacte, la hipermetropia es un defecte en el cual veus borrós quan tens algo als morros. Perds definició. El problema es si també tens estigmatisme, que la gran majoria de gent poc o molt té una miqueta, jo tinc una dioptiria a un ull i a l'altre 0,75 i per aixo no se que fer.
A veure si arribo a les mèdiques i hem foten 5 dioptries en el tercer ojo (usease el culo) i ala nominao pa abandonar la academia
poder fare aixo, hem passare per visualis i que hem facin el test.