Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

camió per la conducció fa 17 anys 10 mesos #13843

• surric
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
  • Gràcies rebudes: 0
bones a tots i totes!!!

sortosament passaré les físiques (si no tallen molt amunt), el que fa que m'hagi de preparar la conducció, però com sempre anem tard (no esperava passar, je,je!!),....

...i jo em pregunto si algú sap d'algun grup que hagi llogat camió i tingui lloc per practicar, i que li falti gent per suportar el cost. Em va bé qualsevol lloc de barna o girona.

bé, si teniu informació feu-me-la saber, merci

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

camió per la conducció fa 17 anys 10 mesos #13858

Bones company!

Si et serveix de consol estic = de desesperat! És el primer any que em presento i sols anava a "provar-ho" xo entre teòric i físic em queda un 8 i ara veig que si m'ho curro tinc possibilitats!

...els pocs que conec que es presenten tenen "enxufes" en parcs de voluntaris...i llogar un camió una semana em costaria un ronyo i mig.

..i sols volia demanar-vos el mateix, k si a algú li falta gent per llogar o es troba en la mateixa situació podem ajuntar-nos i apretar fort. Jo sols disposo d'un petit remolc i el compartiria encantat; a més conec alguna zona del berguedà i bages per practicar.

Surric, si no trobes res més aprop diguem algu i podem mirar de preparar-nos, que encara hi som a temps.

Felicitats a tots els que heu passat

I no desistiu els que no heu arrivat, molta sort a la proxima!!

camió per la conducció fa 17 anys 10 mesos #13872

Hola gent!

Jo estic interessat també en fer el grupet. També és el meu primer any i vaig fent pas a pas, segons surten les coses, i ara amb el tema de la conducció, la cosa es complica... Sóc de la garrotxa, però tinc disponibilitat de temps i no m'importa desplaçar-me allà on toqui.

Ja seríem quatre...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.149 segons
Gràcies a Fòrum Kunena