Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13903

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Isaki, et contesto aqui per no barrejar temes. Anem per parts.

FISIQUES:

- Test cooper. 3000 metros en 12 minuts
- Press Banca. 43 kilos 15 repeticions en 30 segons
- 60 metros en 8 segons
- Pujar la corda 6'5 metros
- Natacio. 50 metros en 45 segons
- Salt amb els peus junts. 2'10 metros.

La nota es APTE o NO APTE , has de passar cada uno de les proves.

TEORIC:

Tipo test. 70 preguntes. 20 de legislació ( Constitució española, Haciendas locales, Regimen local i Estatut Valencia ) i 50 específic bomber ( Semblan al de Catalunya )

PSICOTECNIC I TEST DE PERSONALITAT :

Psico variat amb figures de domino, figures espacials, operacions matematiques, llengua, etc. Depen com els hi peti el compliquen o no.

I un test de personalitat on si no el prepares ets caput.

EXAMEN DESARROLLO:

Et poden demanar desarrollar un tema del temari, o desarrollar un cas pràctic. Exemple : Incendi en una fàbrica de cartró. Explicar quin tren de sortida utilitzaries, tasques a realitzar al arribar, perills i concideracions a tenir en compte, mètodes d'extincio, etc etc, a enrollar-se amb tot el que sapiguis.

EXAMEN MEDIC:

Com a tot arreu, et tocaran i et ficaran cachondo xD

ENTREVISTA PERSONAL:

Aquí demoment no he arribat mai, suposo que seran com a tot arreu, preguntes del tipo si t'apolla la familia, si ets del club super 3, etc. jejej

I ja està, no hi ha prova de conducció a valencia.

Aquest son els examens tan per l'ajuntament de valencia com per la comunitat valenciana.

Per tirar instancia has de tenir graduat escolar i carnet de conduir C.

El E i el D no dona punts.

Puntua si has treballat a campanyes forestals, bomber voluntari i alguna vegada publiquen que tambe puntuaran algun curs tipo primers auxilis o el que els hi peti.

Apa, ja m'he guanyat un cafe, no ?? amb tota la informació que t'he passat , et queixaras :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13906

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 0
El E i el D no donen punts per'o tenir un padrí per l'administració en dona uns quants de punts a Valencia, no?
Jo tinc família a Castelló i a la Vall d'Uxó i ja m'han explicat com funciona la cosa...
No tinc re en contra del valencians, eh! Unes festes per allí... carnavals, falles, la Magdalena... mmm... gent molt oberta i molt sociable, per'o ll'astima de l'administració i els polítics que governen, uf!

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13907

• manzanero
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 132
  • Gràcies rebudes: 0
AMUNT VILLAREAL!!!
Líders amb els gols de Capdevila i Llorente!! Jeje!!
AMUNT AMUNT VILLAREAL!!!
Aquest any si!

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13909

Moltes gràcies rampanat el café el tens pagat, però hauràs de pujar a Andorra pq te'l pagui. Les proves les trobo bastant interessants. Una pregunta et donen punts per ser bomber amb una altra administració. Jo sóc bomber professional d'andorra des de fa cinc anys pero ara mateix necessito canvia d'aires i m'estic plantejant seriosament canvia de lloc. M'agradaria més bombers gene pq tinc amics però estic a punt d'arribar al límit d'edat però Valéncia no em desagradar gens i l'examen de desarrollo el tinc al dia.
Sino es massa demanar em podries enviar les bases per mail per veure tot el tema legal, gràcies

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13912

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Isaki toma nota de les bases del ajuntament de Valencia on els examens es fan fer al Febrer d'aquest any.

www.valencia.es/ayuntamiento/opo ... ombero.pdf

I la pagina amb tot el tinglado:

www.valencia.es/ayuntamiento/opo ... =2&nivel=1

Fes un copipaste i au.

Manzanero i sobre lo dels valencians i els enxufes .... Jo soc català nascut a la seu d'urgell, visco a valencia desde fa 2 anys per motius .. amorosos jejeje i tampoc tinc res contra valencians, ni castellans, ni chinos ni europeus ni terricoles :wink:

Sobre lo dels enxufes pues també he sentit aquest tipus de comentaris, pero es que a totes les convocatories de on siguin hi han rumors i mil histories. Apanyats estariam els pobres opositors que no tenim familiars bombers si haguessam de fer cas dels rumors urbans. Abandonariam tots, aixi que lo millor es no fer cas i passar. Qui no ho intenta segur que no ho aconsegueix.

Jo personalment penso que algo de enxufes, pues per desgràcia en totes les comunitats hi hauran.

Ara imagina que arribem tu i jo a la entrevista de la Gene i queda una plaça, o pa ti o pa mi. I el teu pare es amic intim de un del tribunal de tota la vida, han anat junts al cole, s'han cambiat cromos i actualment de tant en tant encara queden per sortir a prendre una birra.
¿ Qui creus que entraria, tu o jo ??? I si tu fossis aquest gran bon amic de ton pare, que faries ???

Per sort per alguns i per desgracia per uns altres, tot funciona aixi avui en dia.

Aixi que anims i a fooooondoooooo que sempre hi han places pels pobres

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13913

Pq has marxat a València a viure sino el café seria més fàcil pagarte'l sent de la Seu d'Urgell. Gràcies per la informació ara me la miro

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13918

Holaaaaaaaaaa a tothom com van els nervis per les notes de barna????? Bueno, no m´havia plantejat encara aixo d´opositar fora de catalunya, pero vist l´exit del psicotecnic haure d´ampliar fronteres per vere si en alguna oposicio tinc la il.luminacio divina. Algu em sabria dir com o on puc trobar info de opos de castello, huesca teruel zaragoza navarra???? o algun foro tan ben parit com aquest pero referent a altres administracions??? He buscat per webs d´ajuntament, algun altre foro pero de moment no he tret res clar.
En quan a les opos de Valencia, i imagino que les de Castello seran iguals, demanen un nivell de Valencia, i el meu dubte es: El Valencia equival al catala, pero el català equival al valencià???? Dit d´una altra manera, amb el nivell C de català equivaldria al nivell de Valencià que es requereix?????potser pregunto una xorrada pero tinc entes que no. En fi sort a tots!!!!!!!!!!!!!!

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13921

valencianos **********

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13924

8) ESFUERZATE UN POCO MAS, Y QUE TENGAS MUCHA SUERTE EN EL PSICO DE PERSONALIDAD :wink: JE,JE,JE...

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13932

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Haviam, el tete Rampanat us aclararirà tot lo que pugui. Anem per parts.

1er : DERTO jo de tu començaria a rentar-me les dents i la boca, amb aquesta alitosis no passes ni la revisió mèdica.

2on: El Brikidance

3er: GALWAY lo del valencià com a llengua no hi ha exàmen ni has de aportar certificat de un cert nivell. L'únic que va sortir en aquesta última convocatoria per l'ajuntament de Valencia es que si entraves de bomber, tenies 2 anys per treguer-te el nivell mitjà de valencià. No estic gaire informat sobre que equival, pero jo crec que amb el nivell C de català el tens convalidat. Tot seria mirau si es dones el cas a l'escola d'idiomes. I si no, si mai entres, ja veus, amb el temps lliure que et quedara piano piano te'l treus i au.

4art: El crusaito

5è: Sobre lo de convocatories a altres comunitats, jo lo que faig es de tant en tant xafardejar per internet i buscar al google el que pugui. Una pàgina que està bastant al dia sobre totes les comunitats es :

www.buscaoposiciones.com/foro/Op ... foro28.htm

Aquí entra gent de tot arreu.

La pàgina de www.adams.es que venen temaris, com que viuen de nosaltres, també solen tenir al corrent tot lo que va sortin per Espanya.

La sort de Catalunya es que com que quasi cada any surten places, la gent no sol ansumar haver com van a altres comunitats i es centren alli.

Apa, per qualsevol altra consulta, ja sabeu, truqueume al 903.333.333 a partir de les 12 de la nit. Linea erotica gay a 1,20 € minuto 8)

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13943

Ka maco!!!!

Un valencià i andorrà comunicanse en català (o valencià o balear, com volgueu) pensava que aixó ja no passava.

Per cert Rampanat... molt bona aportació amb tota la info teva.. s'agraeix molt! Tot i que no aniré a València apresentar-me que diuen que el enxufisme està molt extes.

Salut i República!

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13948

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
derres titi, pa eso estamos todos aqui, per anar-nos ajudant i animamnos a no tirar la toalla :wink:

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13958

DERTO.... ¿Quisiera saber si te hemos hecho algo malo los valencianos?

Lo que no sé es cómo el moredador deja que aparezcan comentarios de gentuza como tú que no hace mas que crispar y conseguir que se rompa el buen rollito que hay en el foro...
Espero poder aprobar en Gene o Barna y quitarle una plaza a un Catalán cómo tú, que con este tipo de comentarios demuestra que no es buena persona y ni mucho menos un bombero.

En cuanto a las opos de Valencia si que es verdad que existe enchufismo, lo he vivido en mis propias carnes, aunque también hay gente que se ha sacado una plaza limpiamente, aunque poquitas, pero también hay plazas libres.

PROVES VALENCIA fa 17 anys 10 mesos #13965

Nunca hay que perder el respeto ni las buenas formas y creo que en este foro no tiene pq haber malos rollos. Es un buen lugar para conseguir información y pq no ha animarse para conseguir un objetivo común y no para acuchillarse detràs de un apodo.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.185 segons
Gràcies a Fòrum Kunena