Víctor va escriure: Jo m'hi vaig apuntar a una oferta de carnets C+D i em van dir que una vegada aprovat l'examen de maniobres del camió no hauria de fer el d'autocar (si el de circulació), ja tinc el C i ara estic per pujar a la teòrica d'autocar i no m'han comentat res d'això, ara quan obrin aniré a preguntar. Peró si això que dieu es cert em cagaré en la p*** **** per que això representa més pasta, un examen més i un canvi en un contracte d'ensenyament que jo vaig signar a l'autoescola. Això com ha de funcionar??? Em sento una mica indignat. Després de preguntar-lo us diré el que m'hagin dit.
perdona, em podries dir a quina autoescola t'has apuntat i quina mena de oferta es aquesta¿?¿?¿ preus, etc.¿?¿?
Gracies
El que diu en Guachi es el mateix que m'avien dit a mi. Em quedo molt més tranquil ara després de tanta historia...
Dons la oferta era de C+D o C+E o D+E. la pasta que t'estalvies es la de la matricula, que val 130 euros o així. Que total, es diu oferta per dir alguna cosa per que el que realment es car son les classes de practiques, que en el meu cas han sigut de 41 euros cada classe de 45 minuts pel C i de 48 euros per cada clase de 45 minuts al D. Si vols mes informació aquí estic.
Víctor va escriure: El que diu en Guachi es el mateix que m'avien dit a mi. Em quedo molt més tranquil ara després de tanta historia...
Dons la oferta era de C+D o C+E o D+E. la pasta que t'estalvies es la de la matricula, que val 130 euros o així. Que total, es diu oferta per dir alguna cosa per que el que realment es car son les classes de practiques, que en el meu cas han sigut de 41 euros cada classe de 45 minuts pel C i de 48 euros per cada clase de 45 minuts al D. Si vols mes informació aquí estic.
On està aquesta autoescola¿?¿? o quina es¿?¿ Em podrieu facilitar el contacte?
Gràciess
Ei he trucat a la dgt per comfirmar si amb el C t'estalvies de fer l'examen de pistes nanai!!!
Diuen q tens de fer els dos examens pràctics tan si tens el C com sino i q aquesta normativa va entrar en vigor el pasat 10 de setembre.
Osease ..........
Tan de bó tinguesis raó, però a mi ja m'ho han confirmat desde l'autoescola i ara desde la dgt.
Ei he trucat a la dgt per comfirmar si amb el C t'estalvies de fer l'examen de pistes nanai!!!
Diuen q tens de fer els dos examens pràctics tan si tens el C com sino i q aquesta normativa va entrar en vigor el pasat 10 de setembre.
Osease ..........
Tan de bó tinguesis raó, però a mi ja m'ho han confirmat desde l'autoescola i ara desde la dgt.