Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13934

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Bones!!

Algu em pot confirmar els rumors que he sentit que ara per treure't el D s'ha de fer pista amb el bus?

Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13937

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs si senyor, confirmat, jo dilluns vaig aprobar l'obert de trailer i al anar a l'autoescola tot content per començar a treguer-me piano piano el de bus hem van donar la gran notícia.

Nova norma ja en vigor on se acabo la convalidación del cerrado. Teoric, pista i circulació. I 200 euritos mes que val el carnet. 800 en total hem costa.

Su tabaco gracias

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13940

no em cardiiiis! es de bona tinta això? perquè ara es com una bona putada aquesta notícia eh. La mare que els va parir, ara que ho estem provan de fer-ho per lliure... si ja vem presentar els papers a trànsit avanç de vacances també pringuem ?

salut!

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13963

• david aguilar
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 2
Bones,

Jo estic ara liat amb els carnets i estic esperant a tenir el circuit aprovat de camió per a no haber de fer-lo amb el bus. Això és al menys lo que m'han dit a l'autoescola.

David

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13966

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Doncs nens jo ja no se que dir-vos, només que aquesta setmana he comensat amb el teoric d'autobús i ja m'han dit que tinc que fer pista i obert, i això que tinc el E.

Pero bueno, al final sabeu que penso ??? Amb el tinglado que porta la opo de bomber.. vindra ara de fer l'obert de bus ?? Doncs a prener-seu amb filosofia que no vindrà de 2 setmanes mes de feina.

Es lo que hay o lo tomas o lo dejas.

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13967

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
vindra ara de fer l'obert de bus ??

volia dir la pista jejejje

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13969

Si companys, el que diu Rampanat es cert del tot. Jo fa tres semanes enrere vaig aprovar el C i vaig anar a l'autoescola per apuntarme al D i me van dir el mateix. Una putada perque ja ens gastem prouta pasta per a que la cosa es vagi complicant més!

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13970

Jo m'hi vaig apuntar a una oferta de carnets C+D i em van dir que una vegada aprovat l'examen de maniobres del camió no hauria de fer el d'autocar (si el de circulació), ja tinc el C i ara estic per pujar a la teòrica d'autocar i no m'han comentat res d'això, ara quan obrin aniré a preguntar. Peró si això que dieu es cert em cagaré en la p*** **** per que això representa més pasta, un examen més i un canvi en un contracte d'ensenyament que jo vaig signar a l'autoescola. Això com ha de funcionar??? Em sento una mica indignat. Després de preguntar-lo us diré el que m'hagin dit.

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #13971

Si si, ja no convaliden res i en el bus tens de fer examen de pistes i de circulació. Jo també em vaig cagar amb tot!!!!!!

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #14038

He anat aquesta tarda a preguntar i m'han dit a l'autoescola que no s'ha de fer l'examen de maniobres si ja tens el C. El que si s'ha de fer es un curs de capacitació en el cas que vulguis treballar amb un autocar...

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #14066

doncs a la meva autoescola no em diu això. Segons ells, desde aquest mes d setembre la normativa ha canviat i per treuret cada carnet tens de fer tots els passos!!!! QUina ràbia!!!

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #14072

Jo no es per anar de sobrat, pero abans de l'estiu ja se sabia que aquestes coses pasarien.

Es mes, el rumor que hi havia abans de l'estiu es que ara els carnets seran mes xungos, i que s'haura de passar un curset teoric obligatori de no se cuantes hores per treuret els carnet (CAP - Curso de Aptitud Professional).

Ara recordo que va ser l'autoescola qui ens va enviar un paperet avisant que aixo passaria.

De moment han començat amb aixo de l'autocar, pero informeuvos perque sembla que treures els carnets no sera tan facil d'aqui a un temps.

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #14095

Una manera d superar la crisi per part d les autoescoles :lol: ,jeje. Q hi farem.

Carnet D fa 17 anys 10 mesos #14134

Jo abans de l'estiu sabia que canviaven el carnet de moto, però res dels altres de moment.
Si que es cert que s'ha de superar un curset teòric obligatori de no se quantes hores per treure't els carnet (CAP - Curso de Aptitud Professional). Però m'han dit a l'autoescola que et serveix si vols treballar i que per fer aquestes oposicions no l'han de demanar.

Carnet D fa 17 anys 9 mesos #14209

Hola companys!!

Avui mateix he començat amb el teòric del D i ja m'han dit a l'autoescola, q han trucat a trànsit, i si tens el C no fas les pràctiques de maniobres perqué te les convaliden. En referent a lo del CAP, les forces de l'estat i els cossos de seguretat pública (com els bombers) no estan obligats a treurel.

Apa!! Salut!!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.188 segons
Gràcies a Fòrum Kunena