Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Nou Aspirant fa 17 anys 10 mesos #14140

• tiby
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia a tothom,

Primer de tot hem presento com a aspirant a bomber. Soc de Girona.

Estic molt angoixat perquè estic apuntat en una acadèmia (que he pagat un paston), cada cop estic més arrepentit, però ara ja no hi ha marxa enrere. Estic molt acollonit per la quantitat de temari que entre, a més a més de totes proves que hi han (físiques, conducció,...)

Hem tinc que anar apuntar en una autoescola per començar amb els carnets. Tinc pensat treure el C+E.

Una pregunta que volia fer es, se més o menys quan seran les següents convocatòries? Són més o menys regulars? Perquè a partir d'ara totes les que surtin mi presentaré, encara que no nomé sigui per experiència.

intentaré ajudar en tot el que pugui. I preguntaré tot el que no sàpiga.

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Nou Aspirant fa 17 anys 9 mesos #14953

• david aguilar
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 2
Bones Tiby!

Benvingut, aquesta és l'actitud correcta!!

Molta sort!

Nou Aspirant fa 17 anys 9 mesos #14964

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Hola. Doncs les convocatòries de la Gene igual surten aquest any o al vinent, mai se sap.
Les de Barna, en teoría han de sortir anualment fins l´any 2011 segons un conveni firmat o algo així.
No tinguis por que ja veuràs com d´aqui a un any ja no ho veus tot tan negre i el temari ho tindràs més de la mà. Sobretot intenta arribar ben lluny la primera opo encara que no tinguis suficient puntuació per entrar; així coneixeràs les proves.
Si tan sols vas a Generalitat treu-te tots els carnets, sino no hi ha possibilitats. Sort.

En estos tiempos de crisis...........

Nou Aspirant fa 17 anys 9 mesos #14969

bueno, pots optar per apretar molt a la opo i no necessites gastar.te tanta pasta. jo tinc el c+e, només

salut

Nou Aspirant fa 17 anys 9 mesos #14979

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Tiby, paciencia y buena letra!! jaja ... cierto que al principio acojona todo un montón, pero tranqui, que poco a poco le irás cogiendo el tranquillo y lo verás todo más asequible!!

Lo que dices de los carnets ... bueno, como dice Di, si quieres tener opciones en gene sacarse también el D es lo más razonable ... echa un vistazo si no a la lista de la última opo de gene y verás que prácticamente no hubo nadie de los que entraron que tuviera menos de 1 punto de méritos ...

Ánimos y suerte en esta "aventura"!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Nou Aspirant fa 17 anys 9 mesos #14988

• furilla127
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
- SIGUES REALISTA SENSE EL PUNT DE CARNETS D+ E I ALGUNES CAMPANYES DE FORESTALILLO O SER BOMBER VOLUNTARI, EN LA FASE DE CONCURS O SIGUI AL FINAL ET DIRAN:

-YA TE LLAMAREMOS !!!!!

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Nou Aspirant fa 17 anys 9 mesos #15385

Yo también soy de Girona - Olot y deseo prepararme para algún día opositar a bombero, me encuentro en una zona que está muy alejada de academias teóricas y físicas para prepararte para una oposición y solo tengo el internet para ir enterándome de todo, he cumplido 18 años y bueno ahora me he sacado la formación profesional de grado medio y el carnet B, ahora juntaré dinero para sacarme el c1, si tuvieras algún consejo con respecto a academias no tengo dinero suficiente para ir desde ahora a matricularme a uno de esos sitios, prefiero ir preparándome en casa. si tuvieras alguna cosa más mi dirección es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. para que me escribas, saludos

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.155 segons
Gràcies a Fòrum Kunena