Una pregunta....als que heu fet les mediques, sabeu si al test que hos fant era al de ISIHARA?que hi havien nomes numeros o tambe hi havien figures i lletres?si falleu alguna que passa?a vosaltres que hos ha sortit?es que no he fet mai al test, i per ordinador alguna amb costa....gracies
Ei Duck,
és normal que algunes fitxes costin de veure... L'important és veure-les totes. També hi ha fitxes on no es veu res (els que tenen alguna discromatòpsia si que hi veuen algun nombre dins). Si tens les respostes d'aquest test, i l'has resolt bé, no et preocupis per la seva dificultat ni pel tipus de test que et passin a les mèdiques... Hi veus bé, o no hi veus bé, independentment del test...
Vinga, salut, sort, i a menjar pastanagues!!!!
Per si de cas...
Aquí us penjo un Ishihara... Hi ha gairebé totes les targetes del test. www.geocities.com/alfredo_71/vidaurri5.html
Les explicacions estan escrites al costat de cada tarja... És normal que algunes costin... Amb visió cromàtica normal alguns nombres es poden veure molt dèbilment, tranquils... I que hi hagi sort!!!!!
turuflauers, estic molt preocupat perqué hi han moltes que no veig, ara mateix se'm acaba de venir el món a sobre, les médiques que vas pasar, et preguntaben les 24 ? o n'eren 5 o 6 ? en podies errar alguna?
quina merda ....
Ei Roy,
la veritat és que no ho sé, però normalment són molt estrictes amb el tema... De totes maneres, jo les tinc demà, tant bon punt com surti ja t'explicaré què demanen i com funciona la cosa...
Que hi hagi sort!
Ei Roy, jo de tu no em preocuparia massa pel tema.
La prova te la fan amb una especie de llibreteta que deu tenir més anys que tu i que jo junts, descolorida, i on el blanc del paper és de color groc. El tio et va passant pàgines i has de dir què hi veus. Hi ha tant lletres, com números, com figures, i com diu el Turu també hi ha alguna làmina on no hi veuràs res. Jo diria que en total eren unes 10 làmines o així.
Al nostre grup tothom es va encallar en una que em sembla que hi havia una C i un 1 o algo així, ara no ho recordo massa, però jo no vaig veure que fossin molt estrictes, no ho sé, també suposo que depèn del nivell que et vegin, igual si et veuen que vas just miren de posar-te més làmines. No ho sé.
Així que ja ho saps, un bon entrepà de foie amb pastanaga i una mcia de sort, jeje.
jajajajaja, moltes grácies als dos, de totes maneres ahir vaig estar llegint les bases a l'apartat proves médiques i posa que si no superes aquests test et posen un altre amb un altre nom extrany que ara no recordo,aviam les lamines les veig pero em costen molt, massa diria jo.
Gràcies companys