Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #16919

• duck
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 19
  • Gràcies rebudes: 0
Com es aket test?son numes akells numerets?o hi han mes coses per veure?sisplau que algu contesti...gracies?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #16923

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
tranki son com aquells numerets....

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #16930

• duck
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 19
Gracies mai mosso, pero son akells numerets o son com akells numerets?es al test d'isihara o es semblant?hi han lletres?gracies

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #16971

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
son aquells numerets i alguna mes pero aquells i son

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #16994

ei duck, et veig molt preocupat pel tema del daltonisme...a mi em costa molt veure els putos numerets i el que fare es estudiarme les plantilles del test a partir daki ja veurem com anira
sort

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #17099

jo tambe estic bastant preocupat per les proves del test d0Isihara, peró si heu llegit les bases allá posa que si aquest test no es pasa, et fan un altre amb un nom extrany, sino m'equiboco Farnsworth-Munsell o alguna cosa semblant, de totes maneres jo aniré a un oftalmoleg per que m'ho miri bé, i em digui si les puc pasar o no, perque recordem que si confons els numeros no te solució posible.
Ami també em costa molt molt veurel's, l única sortida que trobo
es estudiarmels.
Salut companys.

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #17102

• bilivonpou
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
A mi també em costa. Em vaig fer una revisió i em va sortir que tenia problemes entre el verd i el roig. Però és lleu, ja que hi ha diferents graus de daltonisme. Podeu baixar-vos les plantilles d'on vulgueu, són aproximadament unes 20. Seria preocupant per a la opo no arribar a vore menys de 12 o 13 plantilles. En el meu cas només tinc problemes amb dos o tres, però us podeu aprendre els números clar, je je...
A les revisions mèdiques per a renovar els carnets et fan esta prova, i a mi a l'última em van mostrar només 4 plantilles. Només tenia problema amb una, però com que feia 5 minuts que me l'estaba mirant, al final la vaig traure, ja ja
Així que no us preocupeu, que tot es pot arreglar. Però heu de saber fins a quin punt sou daltònics :shock: :shock: :shock: :shock: :roll:

com es al test de daltonisme ?qui hagi fet les medikas plis. fa 17 anys 9 mesos #17103

• bilivonpou
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 25
Ah, també seria interessant que algun dels afortunats que han fet les mèdiques diguen quantes plantilles els han ensenyat i si se'n recorden d'algun número no vindria malament... :idea:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena