Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16926

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Bones!

Fa temps que entreno i de fet ja he opositat una vegada però tinc uns dubtes sobre les físiques perquè noto que al gimnàs, sobretot de pit, no guanyo res.

Quin pla d'entrenament utilitzeu? M'agradaria si algú em pot passar un pla d'entrenament entre manteniment i guanyar una mica fins que no s'hagi de fer apretón.

Utilitzeu algun complement alimentari o màquina d'estimulació?

Jo si voleu tinc una dieta que m'ha anat molt bé. En un estiu he passat de pesar 82 a 71 tot acompanyat es clar de molt de correr i esport.

Gràcies per avançat!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16931

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
No t'ofenguis però per a que collons vols tenir més pit?

Força i Constància

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16932

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
No he dit pas que vulgui tenir més pit. Almenys jo no ho llegeixo així. La meva pregunta es que per molt press banca que faci no milloro rendiment ni de resistència ni de pes. És to fisic general crec jo. No vull pas marcar jo. De fet no marco res, vull millorar i punt

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16944

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Romeu no se quan portaras entrenan al gimnas pit, pero la cosa esta en que tots tenim un límit, es a dir, el cos te un límit. Sino, aniriam afegin pes i més pes i en un any fariam pres banca amb 80 kilos, amb 2 anys 140 kilos i aixo no es possible.

El limit de cadascu el marca la genetica de cadascu. Sobre marcar musculitos i tot, tambe va en funcio de la genetica. Hi ha gent que sense fotre res tenen els seus agdominals cuadraditos i marcaditos i daltres per mes que fan, mai els acaben de marcar.

Aixi que cadascu amb la seva genetica i mecanismo. Lo únic que es pot fer es quan un comensa a rascar el seu límit comensar a prendre potingues i complements. Valen una pasta.

Jo personalment crec que quan un arriba al limit doncs a continuar entrenan pero passan de potingues, definin mes, reduin pes una temporadeta i mes repeticions etc. No val la pena rallarse i esclavitzarse amb potingues i gastar eurus.

Be , es una opinio, casascu amb el seu cos i buchaca que fassi el que vulgui.

Sort titi

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16968

Això es veritat contra la genetica no hi ha res a fotre!

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16969

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Ep Romeu, perdona si ha sonat malament no volia molestar, però havia interpretat malament el que dèies!

Mira per preparar les fisiques de Bomber has de tenir molt clar que no busques una bona condició física general (que també) sinó que vols treure el màxim rendiment a cada prova!

El press banca o qualsevol altre exercici de pit et poden ajudar al pajarito o al dinamòmetre, però no es essencial... així que no et matxaquis tan que l'únic que aconseguiràs es agafar volum i pes que després hauràs de soportar penjat o corrent a la course.

El músculs a trebalar son:

Pajarito: Biceps, Avantbraç, Dorsals, Trapeci i moltes Abdominals!

Dinamòmetre: Quadriceps, Bessons, Isquiotibials, Deltoides i Lumbars

Per la Course navette s'ha de tenir una molt bona capacitat aeròbica i després entrenar la potencia aeròbica!

Espero et serveixi de algo el que et dic!

Salut i força

Força i Constància

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16974

maquines :shock: d'estimulació :shock: :shock: que utilitzem? uffff xaval millor no treguis aquest tema.... 8) que el desfase pot ser maxim...

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16984

les màquines d'estimulació et poden servir per treballar el to muscular d'alguns músculs que no es fan servir gaire, o en cas de lesió d'articulació per no perdre el to muscular. També tenen programes de descàrrega que en époques de màxim rendiment doncs poden anar bé.

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16987

si si ja ho se home pero era per fer una miketa de conya!! :D
jo el compex el recomano nomes si estas lesionat (per fer algo de anteniment) o van molt be els programes de descarrega per quan estiguis acumulant molt volum o molta intensitat per evitar lesions musculars.
Pero no es recomanable com a norma general d'entrenament, s'ha de prendre com un complement ...... :roll:

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16991

Ungoliath suposo que a la curs navette volies dies d'entrenar la potencia anaerobica pq a cada palier et carregues cada vegada d'acid làctic.

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #16993

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

ISAKI va escriure: Ungoliath suposo que a la curs navette volies dies d'entrenar la potencia anaerobica pq a cada palier et carregues cada vegada d'acid làctic.

Volia dir el que he dit... jeje... que s'ha de trebalar la Capacitat aeròbica i sobre una bona base d'aquesta seguir entrenant la Potència aeròbica!!!

Salut

Força i Constància

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #17016

company la navette es un treball casi totalment aerobic, ja que majoritariament no es problema d'acid lactic sinó d'acumulació de fatiga en els paliers anteriors....sinó prova descansat de fer el palier 16 o 17, segur que el fas pq tens suficent potencia anaerobica per aguantar-lo....el problema es que quan arribes al 15 fen-ho sencer, portes a l'esquena el 14 13 12 11....que et fan arribar molt just aerobicament.....crec que es un error plantejar-se la navette com un treball anaerobic. Això no vol dir que no calgui acostumar les cames a la tensió i esforç de parar i arrencar constantment....pero això te veure amb repetir mols cops un exercici de tensió que et castiga muscularment pero que poc te a veure amb treball anaerobic.....per mi la curs té 85% aerobic 15%anaerobic

Manteniment fisic fa 17 anys 9 mesos #17071

Si teniu raó, m'havia confós una mica, gràcies per l'explicació

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.161 segons
Gràcies a Fòrum Kunena