hola soc nou aqui, y portu 6mesos preparan las opos per bomber de la generalitat, em vaig apuntar a un"rollo academia" es diu masterd pero me donat compte q no saben res, numes vaig a fe testos i mels corregeuixen am un corrector, pero n ma solucionan cap dubte, per axo la meva pregunta...
val la pena anar aket tipus dacademias o estudian pel teu compte.
Hola company, si es el primer any jo et recomano ke vaigis a una academia, (pero ke segui mes o meny bona, amb un bon profesor) a mi akest any ma anat molt be per aklarir dubtes, tu recomano, espero ke tagi servit d'ajuda.
-Salut!!!
M'he sentit molt identificat en tú pq estic en identica situació!!fa uns mesos q em preparo i tb estic ala mierdaterd! Esq aquesta acdèmia es una estafa com ja vec q t'has donat compte,esq per fer testos u podem fer naltros solets i no pagar 1800euracos!! no t'expliquen res i no tens cap tipus de motivació...
si llegeixes post anteriors de master-d u veuras tot més clar,ens han enredat a molts!!!
-jo ara vaig pel tema 20 i ja tinc ganes d'acabar temari i acabar amb ells,llavors nose si aconsegueixo pasta d'algun lloc m'apunto en una acdèmia on em donguin classes i amplio coneixements!!
MASTER-D es una merda , un timo, una perdua de temps. Et carden els calers i com tu dius, no t'ajuden en res.
Jo quan vaig començar vaig picar com un burro amb el megasistema p8.10 fins que vaig adonar-me que era una perdua de temps, que el que feia alli, m'ho podia fer jo solet a casa.
Aixi que vaig donar la pasta per perduda, quasi 1700 eurus, vaig anar al parc de bombers mes aprop de caseta a preguntar i hem vaig cambiar d'academia volan.
Perque vegis com son aquets de master-d que vaig estar quasi un any sense faltar cap setmana, hem coneixia a tots els tutors, m'havien donat els megadiplometes de buen estudiante y bla bla bla, i quan vaig cambiar d'academia vaig deixar de anar a master-d de un dia per l'altre.
Doncs un any seguit sense anar, ara fa un any que estic a una altra academia i encara estic esperan un truc per veure si estic viu, si m'he mort, que ha passat que d'un dia per l'altre he desaparegut.
Pero bueno, aixo demostra que son tant incompetents que ja saben que un opositor que deixa d'anar d'un dia per l'altre es perque els hi ha vist el plumero de que son uns inutils. I com que et fan firmar el megacontracte chupiguai, apa, reclama.
Aixi que dona la pasta per perduda i busca una academia com deu mane, amb clases presencials i tot.
rampanat va escriure: MASTER-D es una **** , un timo, una perdua de temps. Et carden els calers i com tu dius, no t'ajuden en res.
Jo quan vaig començar vaig picar com un burro amb el megasistema p8.10 fins que vaig adonar-me que era una perdua de temps, que el que feia alli, m'ho podia fer jo solet a casa.
Aixi que vaig donar la pasta per perduda, quasi 1700 eurus, vaig anar al parc de bombers mes aprop de caseta a preguntar i hem vaig cambiar d'academia volan.
Perque vegis com son aquets de master-d que vaig estar quasi un any sense faltar cap setmana, hem coneixia a tots els tutors, m'havien donat els megadiplometes de buen estudiante y bla bla bla, i quan vaig cambiar d'academia vaig deixar de anar a master-d de un dia per l'altre.
Doncs un any seguit sense anar, ara fa un any que estic a una altra academia i encara estic esperan un truc per veure si estic viu, si m'he mort, que ha passat que d'un dia per l'altre he desaparegut.
Pero bueno, aixo demostra que son tant incompetents que ja saben que un opositor que deixa d'anar d'un dia per l'altre es perque els hi ha vist el plumero de que son uns inutils. I com que et fan firmar el megacontracte chupiguai, apa, reclama.
Aixi que dona la pasta per perduda i busca una academia com deu mane, amb clases presencials i tot.
MASTER-D TIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
I a quina academia vas ara?¿¿?¿ Jo es q estic en una posicio semblant el q encara no me apuntat a nunguna d'elles i abans de cometre el error m'agradaria saber quines son realment bones, gràcies
bonees! jo estic igual que vosaltres... men he adonat de que e pagat casi 1700 euros i si..tinc el temari po ells o majuden en res, mes que res perque no en tenen nidea la britat. En fi..que val la pena apuntarse a una BONA academia, sino res de res. Aniims
Jo es que desde fa 2 anys estic visquen a valencia i vaig a una on l'específic de bomber, ens donen les classes bombers, la legislació abogats i els psicotecnics i tests de personalitats tenim una psicologa.
Tu al estar per barcelona, hauràs de fer el que he fet jo i molts, anar al parc mes pròxim de caseta i pregunta alli als bombers quines son les millors.
per a tots aquets que se senten enganyats amb l'acadèmia Master-D podrieu fer una creitica als diaris correspondents a les vostres provincies i així evitar que caiguin mes estafats, a les academies aquestes els hi fa molt de mal una publicació al diari perden molts clients. A per cert, et diuen que si no aproves te tornen els diners però ja ho tenen tot amb vistes per quan hagis suspés s'acabat el contracte de devolució dels diners (ja que te una daata límit..) Jo vaig estar apunt d'apuntar-me però poc abans de fer-ho vaig estar lleguint una mica per inet i sort a això; he lleguit tantes coses d'aqueta academia que fliparieu...
Sort a tots els futurs opositors!!
Ivan si tens intenció d'apuntarte a AulaMagna diga'm-ho
Per ara no tinc intenció d'apuntar-me a l'Aula,pq primer acabaré el temari de la Master-d,llavors potser quan surti la convocatòria vaig una parell de mesos a l'Aula!
Com funciona,et fan classes,quants dies,quant val,et pots apuntar a mig curs??
doncs no se si es pot apuntar a mitg curs la veritat, suposo que si hi ha plaça si que et deixen,no? es va un cop per setmana 8h, (diss. per la tarde) i val 100 y poc al mes te preparen tot menys la conducció
hola yo os recomendaria que os apuntarais a "feste fort", en sabadell. o si la zona de barcelona os queda mejor a "Llorenç". Las clases son impartidas por bomberos y son lo mejorcito que hay por aquí. También se de algun colega que estuvo en Badrenas y le fué bién.Yo, en mi época, fui a AITES, pero no la recomiendo, entré pero no fue gracias a ellos.
En principi, crec que si justifiqueu amb algun certificat mèdic que no sou aptes per les proves mèdiques us "haurien" de tornar els diners o part de lo que heu pagat. Podeu mirar de fer-vos un certificat fent-vos els sords o mig cecs.
És qüestió de mirar-ho...
SORT AMB AQUESTS LLADRES!!