Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

llista amb merits provisional fa 17 anys 8 mesos #17500

Hola!!

Algú sap dir-me quina es la puntuació de cada mèrit? És a dir, quins son els mèrits i quina puntuació dóna cadascún..

Si és molt difícil desmentar.. alguna página?? Jo he buscat i no trobo res...

Gràcies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

llista amb merits provisional fa 17 anys 8 mesos #17501

Si no vaig errat, donen 0,5 pel carnet de trailer i 0,5 pel carnet de bus, o sia, per carnets, màxim 1 punt. (el de camiò no dóna res, obiament, és requisit bàsic). A part, per cada mes treballat com a auxiliar forestal o auxiliar forestal conductor et dónen 0,03 punts, i en això el màxim esta en 1,5 punts, o sia...50 mesos de campanya. A part, si ets bomber voluntari de la secció activa a partir de 3 anys (que per arribar a això passa 1 o 2 anys de curs més 3 de antiguitat a la secció activa, o sigui que a partir del 5è any, amb sort, començaries a computar), per cada més tens 0,01.

També en dónen per altres coses com ara temps treballat com a bomber en una altra administració pública (no empreses) i alguna cosa més, però no és habitual. El 95% de la gent té els mèrits dels dos motius primers, i avui en dia alguns per tercer, al menys fins ara...

En total, com a màxim a la opo pots portar 3 punts, sumant-ho tot, el que et passis, ja no et val per res, i recorda que sempre, aquests 3 punts mai podran resultar ser més del 33% de la nota total resultant, o sia la mitja de les tres proves de la opo més els mèrits. Això darrer no ho tinc massa clar,...caldria mirar-s'ho de nou...

Vagi bé!

llista amb merits provisional fa 17 anys 8 mesos #17505

Ei company, tot el que vulguis saber està a les bases, si et fa pal llegir-les, a la pàgina del departament d'interior a on es publiquen les coses de la convocatoria hi ha un resum sobre l'actual 72/08.

Els que comenceu a preparar l'oposició sobretot aneu en compte amb no fiar-se de tot el que es diu i es deixa de dir i vigileu a on poseu els calers ja que molta gent es pot aprofitar de la vostra desconeixença, o volia dir ja que he sentit autèntiques barbaritas a acadèmies i demés...

I a veure si els companys que ja teniu més experiència i heu arribat fins a l'entrevista passeu els mèrits!!

Salutacions

llista amb merits provisional fa 17 anys 8 mesos #17507

bones!

jo sóc un dels que està a baix de tot :cry: i realment tinc 0 mèrits.

a part, estic gairebè segur exclòs a les mèdiques per escoliosis.

com jo, suposo que n'hi hauran altres amb 0 mèrits, però no crec que gaires, un parell màxim.

Ànims a tots, i penseu que el pitjor és quedar excluit per una cosa que no pots "arreglar". A mi nomès em queda l'opció de bombers de barna (si és que són més permisius amb les mèdiques) o Gene en l'hipotètic cas que no miressin l'esquena a un tio alt com jo (bastant cardat).

Salut!

llista amb merits provisional fa 17 anys 8 mesos #17508

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Aquí está todo (p. 14-15)

www.gencat.net/interior/esc/docs ... eb7208.pdf

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

llista amb merits provisional fa 17 anys 8 mesos #17512

One question:

Temps de serveis prestats en el dispositiu operatiu de la Direcció General d’Emergències i Seguretat Civil del Departament d’Interior en alguna categoria laboral amb rellevància operativa

aixó vol dir voluntari de protecció civil? quina categoria es considera rellevant operativa?

aix que lio...

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.130 segons
Gràcies a Fòrum Kunena