Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17604

• jordimack
  • Avatar de jordimack Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
  • Gràcies rebudes: 0
No veig clar presentar-me a bomber forestal, ja que encara que aniria molt entrenat, hem presentaria sense punts de merits.

-Maxacant molt, es pot aprovar la campanya?

Penso en deixar-ho correr i centrar-me nomes a les opos per a Bomber Professional.

-Coneixeu gent que hagi entrat a Bomber Professional (opos) sense haver fet cap campanya de forestal?

Tambe volia dira que tinc el punt de merit dels carnets de trailer i autobus.

G R A C I E S C O M P A N Y S

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17606

el que va 1r a gene el conec jo i te els carnets pero no ha fet cap campanya....amb això ja t'ho dic tot no?....no te res a veure el fer campanya amb estar preparat....nomes que a la fase de merits baixaras una miketa pero tampoc molt...la mitja de la gent esta sobre les 3 campanyes mes o menys...

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17608

De totes maneres, Jordi, és molt recomanable fer campanyes encara que no sigui pels punts. Si el que vols és acabar sent bomber entenc que has de tenir ganes d'entrar a currar en un parc i relacionar-te amb aquest món. Jo em trobava com tu i entrenant fort vaig poder fer campanya sense tenir punts. Aquesta campanya no m'ha comptat per la opo però ha sigut una experiència sensacional.
I contestant a la segona pregunta, jo a falta de mèdiques i entrevista (toquem fusta) estic a dins amb els carnets només. I molta més gent també.
Ànims i ves a per totes.

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17611

• jordimack
  • Avatar de jordimack Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 65
Aixi m'agrada, que contesteu el que vull escoltar! :P jeje

G R A C I E S

Pero continuem parlat sobre el tema eh :)

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17612

Aquest any hi haurà gent que entrarà sense campanyes i fins i tot i haurà algú que entrarà sense cap mèrit.
Si en pots fer doncs millor, perqué així veuràs una mica de que va el mundillo per després no emportar-te sorpreses, però no es necessàri fer-ne.

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17637

sin meritos? ... :roll: no digo que no categoricamente,, pero me extrañaria tanto...

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17655

claro que se puede entrar sin meritos, pero tienes que hacer una opo redonda. Yo conoci a dos de la del 2006 que entraron sin meritos.

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17661

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

JoRdIMacK va escriure: No veig clar presentar-me a bomber forestal, ja que encara que aniria molt entrenat, hem presentaria sense punts de merits.

-Maxacant molt, es pot aprovar la campanya?

Poder, se puede. Tienes que sacar el 10 en las 3 pruebas y presentarte en alguna región como Girona o Terres de l'Ebre en donde el corte esté por debajo del 10. Si no es así, nanai de la china ...

JoRdIMacK va escriure: -Coneixeu gent que hagi entrat a Bomber Professional (opos) sense haver fet cap campanya de forestal?Tambe volia dira que tinc el punt de merit dels carnets de trailer i autobus.

Si tienes 1 punto por los carnets, puedes estarte tranqui. Está claro que las decimillas por las campañas van de p.m, pero sí que hay gente que entra con 1 punto raso.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17977

• david aguilar
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 74
  • Gràcies rebudes: 2
Tinc entés que les puntuacions van més o menys així:
- Teòric: 10 punts
- Físiques: 10 punts
- Conducció: 20 punts

Llavors, de què serveix un puntet + o -? A no ser que s'apliqui un cop fet el promig de les tres proves i avaluat sobre 10? Sabeu com va?

Merci

ENTRAR A BOMBER PROFESSINAL SENSE FER CAMPANYES fa 17 anys 8 mesos #17978

aixo de les puntuacions que diu el aguilar, es de barna, a gene es fa mitja de les tres proves, que compten per igual i despres es sumen els merits a la nota final

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.156 segons
Gràcies a Fòrum Kunena