Una vegada ets proposat a ser candidat per a BV, quan de temps pasa fins que pots fer les proves fisiques? A mi m'han proposat en el parc de Tarragona. Hi ha algú mes q estigui per la provincia de Tarragona?
El curs es remunerat? Com a part de la solicitud, de la revisió..., també te demanen el numero de conta!
tranquil que per les fisiques primer has de fer el curs basic, que dura uns 6 mesos. Un cop acabat i aprobat, tens que esperar que surti una convocatoria de BV, que surt (com a la opo), quan a la Gene li surt dels....
Petete vols dir que dura tant poc temps el curs de BV? Tenia entés que dintre del curs també hi havien pràctiques, i em sembla poc temps per a tot el contingut del curs. Així que no es segur que cada any hi hagin oposicions per a BV? gracies!
Jo he fet i estic fent el curs bàsic i vem començar al Gener, fent una aturada per la campanya forestal i acabem el proxim dia 30/11 i ens quedara recuperar examens, i les practicas a parc de funcionaris, es a dir, desembre-gener...
L'aturada per la campanya forestal que a durat 3 mesos? els examens del curs cada quan son? I els dies que no pots anar al curs e sentit que els pots recuperar, com va això?
El curs son els disabtes pel matí, pero de quina hora a quina hora es?
Bueno te abasallat a preguntes. Gracies.
Hola de nou. El curs es fa diumenge, normalmente l'horari es de 8 a 3. Aquest any hi ha hagut 2 grups, 1 que ha fet dissabtes i diumenges i l'atre nomes disabtes. Si un dia no pots assistir a clase has de presentar justificant, ya que tota la formacio de BOMBERS ara la porta l'institut de seguretat pública de Catalunya. Els examens, els programa l'institut, no podría dirte una data exacte de cada cuant son.
Sobre el curs de voluntaris heu de saber que cada Regió d'Emergències funciona diferent, és a dir, el contingut és el mateix (el decideix "des de dalt") , però cada regió tria quan es fa el curs.
Així mateix sé que a la RELL es fa de setembre a maig a raó de 7 hores/setmana alternant diumenges i dissabtes. A altres regions és diferent