Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17621

• tanrab
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 0
Hola Bona tarda, porto llegint aquest foro ja fa un temps i no he trobat cap fil al relacionat amb aixo (si hi es disculpeu les molesties). Ja he parlat amb el cap de parc del meu poble i a principis del 2009 començare el curs per a bomber voluntari.

La meva pregunta era referent a les proves físiques per a bombers voluntaris:

Quina diferència hi ha amb les de funcionari? Recomaneu igualment apuntar-se a una acadèmia? o no n'hi ha per tant...

i per últim, puc trobar a internet les proves físiques al detall?

moltes gràcies i felicitats perl foro, el trobo realment de gran ajuda per a les persones que començem!

tanrab

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17623

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Ei! no se ben be con van las proves fisiques pero no crec q valgui la pena gastarte pasta en una academia, segur q tu mateix les pots entrenar per el teu compte com sortir a corra, fer pres banca en algun gimnas...cosetas aixì, no crec q necesitis molt mes.

Amb una mica de sort serem companys de curs i de parc.jejeje. estic a l'espera del nomenament com aspirant... :?

Q vagi tot bé!

El que no em mata, em fa més fort

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17624

• tanrab
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
ei, merci kikiskywalker,

Saps on puc trobar informació mes detallada de les proves físiques per a voluntaris? per tenir una idea...

vagi b!

tanrab

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17625

a les fisiques de voluntaria n+ hi ha la curs navettt i pres banca i els barems estan regalats tranquil

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17631

Ei!! precisament jo tambe estic esperan el nomenament com a voluntari, osigui que posiblement tambe ens veiem al curs, pero soc d'un altre parc, eh! i no som els unics del foro que estem esperan el "punyetero" nomenament... jajaja

El tema de les fisiques que dius, precisament fa dos dies van sortir les opos per la gent que ha acabat el curs i alla ho posa tot, teoric, fisic... etc... www.gencat.net/diari/5255/08304130.htm

per cert, hi ha la course, press banca i tambe piscina.

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17635

una pregunta, he llegit el que posa a la resolució del link que has posat...però no em queda clar això, abans has d'haver fet un curs per poder ingressar a la secció activa?

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17638

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Victor, primer et nomenan com aspirant a bomber voluntari de la seccio activa, repetixo..."aspirant" despres tens q fer un curs en el q tens q aprovar tots els moduls y per ultim tens q aprovar un examen y unes proves fisiques, si suspens aquest examen em sembla q tens q tornar a fer el curs

El que no em mata, em fa més fort

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17641

kikiskywalker va escriure: Victor, primer et nomenan com aspirant a bomber voluntari de la seccio activa, repetixo..."aspirant" despres tens q fer un curs en el q tens q aprovar tots els moduls y per ultim tens q aprovar un examen y unes proves fisiques, si suspens aquest examen em sembla q tens q tornar a fer el curs

Ojo!!!!!

S'ha esta parlant de canvis per la proxima opo de voluntari, volen fer canvis en tema del curs i en las fisiques ( a lo millor canvien el barrems).....
Tambe s'ha esta parlant (desde l'accident de camio d'un company nostre) del tema d'assegurançes. Volen pujar el tema de la compensació economica quan estas de baixa, per accident etc......... pero si fan aixo hi ha un problema que la asseguradora ho mirara tot mes en lupa.....
un exemple: si vas a foc en teoria tens el dia seguent per descansar, pero si surts a les 7 del mati i entres a les 11:30 de voluntari, no descanses... per aixo s'ha esta pensant desde la direccio, que si ets voluntari i vols fer campanyes has de decidir, o voluntari o forestal, no les dos feines al mateix estiu, i aixi evitar problemes amb l'asseguradora-

Tot aixo esta en estudi i encara no hi ha res segur..... "pero cuando el rio suena...."

Sergius

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17644

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
A Kikis ni caso, a él de forestalillos pregúntale lo que quieras, pero de voluntariado no tiene ni pajolera idea … jejeje :D

Y tú Petete, vete esperando el nomenament, si si, que como sigas haciendo taaaaanto acto de presencia por el parque ese cutre que tenéis, el papel con tu firma va a ser pirotecniado … jajajaja. Y no me tires de la lengua que últimamente toy mu sensible con el tema, que te pasas toooodo’l santo día hablando de lo mismo …jijiji … y ya sabes cuál es mi opinión sobre el tema … a la hoguera todos! que no veas cómo funcionáis, menudos mafias, unos pasándose por el parque durante meses para que los acepten y otros como son “colegas de” pos ala, enchufa el enchufe y pa’dentro … si es que … jijijijiji :P

Tanrab, las físicas ahora por ahora, son como te dice Met, un regalo. Pero bien cierto es lo que dice Sergius, que se está hablando de cambios … Pero tú tranqui, que si eres Tanrapido corriendo como tu nombre indica, no tendrás problemas … jajajaaaa

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17657

• tanrab
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
buenaaas, merci por la informacion. Conclusion

Fisicas: reketechupao (a no ser klo modifiken)
teoria: bueeeeenoooo, habra k ponerse! jejeje!

Salut!

tanrab

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17658

• tanrab
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
por cierto climber, mira k tengo ese nik desde hace años y esa broma aun no la conocia. Buenisimooo!!!

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17680

Ui climber!! no hablemos de enchufe... que sino... jajaja y tampoco te pases, el parque es viejecillo, pero tiene su encanto natural... jajajaja en lo de que son (yo aun no) unos mafias es verdad 100% pero tu tambien lo seras, asi que...jeje
por cierto, ayer me llamo el sr. X, ya te contare el lunes

Oye!!! y lo del press banca para voluntarios... yo no lo veo tan facil, eh!! nose nose...

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17685

hola. un par de cosillas sobre lo de voluntario:
preocupate de llegar al 5 en las fisicas, no hace falta ke t mates, puesto ke si apruebas entras. no exan a nadie, hay tantas plazas, como gente ha aprobado el curso. asi ke solo aprobando ya tienes bastante.
luego otra cosa, si ke estan diciendo ken verano o forestal o voluntario. no dejaran hacer las dos cosas por el tema del descanso, y si ke han subido la compensacion economica, tanto si estas de baja como las horas, cursos...no se si m olvido algo,ejjej.
nos vemos!!

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17703

a mi ja m'ha arrivat el nomenament i ja he fet la solicitud pel curs que aqui comença el 24 de gener...

i un dubte que tinc.. un cop acabat el curs pots fer la campanya d'estiu com a voluntari? amb quines condicions?

merci

Fisiques per als voluntaris fa 17 anys 8 mesos #17705

Dons amb les condicions qu etenen els voluntaris que no fan campanya.fer nomes de voluntaris en els seus parcs.igual que fan tot lany.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.200 segons
Gràcies a Fòrum Kunena