Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17689

  • toni
  • Avatar de toni Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 0
Dons la pregunta es aquesta, que en pensen les vostres families (novia, pares, amics...) de que volgeu ser bombers?

En el meu cas NINGU de la meva familia vol que ho sigui pro es el que hi ha i ja ho estan assumin xD! Ara sestan arrepentin de que aquells camions de bombers que em compraven havermels comprat XD!


salut i a comentar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17698

Doncs a casa meva al principi eren una mica reticents amb el tema. Però quan van veure el grau d'implicació, i la il·lusió q em veien, les hores d biblio, pasta en carnets, etc, van començar a mirar-ho d'una altra manera. I al final, el dia q ens van fer la presentació dels 45 nous bombers al saló de cent, ma mare es va posar a plorar!! O sigui q ja veus com canvien les coses. I ara li falta temps per presumir de fill,jeje. O sigui q no pateixis q segurament al final canviaran d'opinió.
I si no, al tiempo!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17702

  • turuflauers
  • Avatar de turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Ànim Toni...
Com diu en Quimet, al ppi tots es preocupen una miqueta... Als amics els hi agrada, i a les novies també (fins que desapareixes del mapa per dedicar més temps a la opo que a ella, jejeje... :wink: ), però a les mares, i sobretot a les àvies, no els agrada massa la idea... Però si vols que et digui la veritat, no té preu l'abraçada plorant d'alegria tots dos l'altre dia amb ma mare... No ho deixis diguin el que diguin!!!!!!!!!!!!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17704

doncs en el meu cas sempre man donat suport.... des de la iaia, mare ...novia....germana....sempre ho havia tingut clar i suposo que des de sempre ja ho havien tingut mig assumit.....ara que en principi he entrat estan totes contentissimes!!xo jo ho estic més!!! :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17716

  • climber
  • Avatar de climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Toni, entiendo a la perfección lo que dices y cómo te sientes. Es muy duro ver cómo la gente que está a tu alrededor se opone a lo que tú has decidido ser :? . Al principio, todo es un drama :x , amos, que me río yo de los culebrones esos de sobremesa, jaja; con el tiempo, pues pueden ocurrir 2 cosas. O bien, como dice Quimet, que se lo empiecen a mirar de otra manera y acaben aceptándolo; o bien que sigan en sus trece erre que erre, pero ya sin montar los pitotes esos de los que se entera hasta el vecino del quinto, jaja. Lo importante es lo que te dice Turu, que si tú lo tienes claro, no lo dejes digan lo que digan!!! Es tu vida, y tú y solo tú debes llevar las riendas de la misma!!

Si quieres un consejo, intenta rodearte de gente que te transmita positivismo. Que en casa te ponen malas caras? Pos nada, te coges tus libricos (que al principio son eso, “libricos”, pero al final necesitas una maleta de esas de ruedas pa poder llevarlos todos, jaja) y te vas a la biblio a estudiar con los compis 8) . Que en casa te echan en cara que si esto y lo otro? Pos ná, te vas directo del entreno a la biblio, y de la biblio otra vez a la biblio y problema solucionado 8) ! Sé que dicho así a palo seco suena un poco mal, pero es la única forma de no acabar majareta.

Y sobretodo, sobretodo, intenta, en la medida de lo posible, no darle importancia al hecho de que no te apoyen. Hay momentos, principalmente en los de bajón, en los que unas simples palabras de ánimos te harían la persona más feliz del mundo, y el no tenerlas podría llevarte a cuestionar tu decisión. Pues no. Piensa que si no te apoyan es simplemente porque desconocen este mundo, porque no saben todo lo que se gana en calidad de vida cuando se es bombero. Simplemente es eso, desconocimiento. Una vez que estés dentro podrás demostrarles con creces cuán equivocados estaban :D .

Así que ánimos y p’alante!! :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17723

  • toni
  • Avatar de toni Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 51
  • Gràcies rebudes: 0
jjaja habera, no es que em donguin la esquena directament, l'unic que per exemple que es molt perillos que es moren alguns, que si els carnets que si el gimnas pro wenu a mi la vritat esque mes igual el que pensin que si es el que vull endevan pero no es allo que tu dexin facil, pude es que encara soc massa jove 18 anys, pro es aixo xD!


VINGA DEW!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17744

ma mare no em volia ni sentir!! potser es que tampoc s'ho creien o no s'ho volien creure...

pero ara que esta veient les hores que hi dedico, la ilusió amb que n'hi parlo esta canviant una mica.. pero estic segura que si hagues estat mun germà mai m'hauria posat cap pega... pero es el que hi ha.. i poquet a poquet la meva gent ho va entenent!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17792

Penso que també es important que vegin que tampoc t'enfonsaràs si mai aconsegueixes entrar.
com que és una oposició les provabilitats d'entrar sobretot a bombers son més aviat baixes pel nivell d'esforç i dedicació. suposo que això també fa patir a la familia, amics, novies, novios...

jo sempre els dic que per a mi ja és una experiencia intentar-ho! i els carnets una cosa més a posar el curriculum. i les catxes que encara no tinc, molarà tenir-les, je je je!!

positive thinking!

SIAU!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17795

Yo con la family cap problema, más que nada por que saben que soy más cabezón que Doraemon, y que tanto como si me daban su apoyo como si no iba a ir "pa lante", de todos modos se lo tomaron estupendamente, a medio camino mi madre me instó a mandar a tomar por donde amargan los pepinos a los bomberos cansada de verme sufrir y agobiado que si estudiar que si a entrenar lloviendo, que si camión para aqui y para allá etc, pero bien bien; mi abuela me dijo (palabras textuales) Uy tu niño no te preocupes que cuando vena lo simpático y apañao que eres seguro que te cojen... y yo : que no abuela que no va asi la cosa y ella : que si que si , que no te preocupes... zzzzzz zzzzz
Y con mi xica pues "bien", cuaqndo pensé en opositar lo hablamos los 2, ya que por amigos sabia que era duro, largo en mayor o menor medida y muy stressante (por lo menos para mi y la gente que como yo se pone y digo se PONEEEE al 110% , que todos sabemos que no todo el mundo se lo toma igual, ya sea por que no le hace falta o por lo que sea , etc) en fin, lo hablamos como decia y asumimos el tema, lo que no quita que hayamos tenido nuestros rocecillos a lo largo de este peregrinaje de 2 añitos hacia la meta, si si meta, no Meca... Muchos: No no vamos a cenar que mañana tengo que madrugar, no no vamos de finde semana que tengo cursillo, no que esto , no que tengo prácticas de camión etc etc entiendo que para el que no lo vive en 1ª persona es duro también ... asi que nada este era mi caso.
Ahora mi familia no me habla, mi yaya no me quiere y mi novia se fué con mi mejor amigo, solo me queda mi perro... (no, que es coña)
Suerte! :D

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17831

yo ma mare es la k esta mes damun meu en tot aixo! digesim k li agrada = o mes k a yo!! jejeje

mon pare no li agrade massa perque preferiria que estudiesa algo a saco i me dixesa de coses "casi imposibles".

I els avis diuen k si es el que m'agrada i men se ensortir pos que endavant.

pel que veig a casa meva tampoc u tinc tan mal!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Què ne pensen les vostres families? fa 17 anys 8 mesos #17846

  • climber
  • Avatar de climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

oscar va escriure: verme sufrir y agobiado que si estudiar que si a entrenar lloviendo, .... muy stressante (por lo menos para mi y la gente que como yo se pone y digo se PONEEEE al 110%

No doy crédito a lo que leen mis ojos ... :shock: :shock: ... eres más mentiroso que un batallón de pinochos!! :oops:
Estudiar, tu?? anda ya!! Si lo único que estudiabas en la biblio era anatomía femenina!! que sé que en verano cuando no iba el aire acondicionado, las pipis se ponían en bikini, y ahí no estudiaba ni rita la pollera ... jaja
Y eso de "entrenar" ... si siiiiiii ... por qué no cuentas cómo en el benchichin os jujabais el entreno del día a canastazos??
Así que si te pones al 110% ... tú sabrás por qué será ... jejeje

oscar va escriure: Ahora mi familia no me habla, mi yaya no me quiere y mi novia se fué con mi mejor amigo, solo me queda mi perro...

Tranki, que SuperBenjiGym nunca te abandonará!!!! jaja

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.172 segons
Gràcies a Fòrum Kunena