Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 8 mesos #17839

• peryku
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 24
  • Gràcies rebudes: 0
bones.

Obro espai per qui vagi a l'escola desde Girona. Jo com que tinc un nen petit aniré i tornaré cada dia (sino estic mal informat es faran horaris de matins de 8 a 3 de la tarda; algú m'ho pot confirmar o sap quelcom més concret?... Qui es vulgui apuntar i compartir gastos dels trajectes que m'ho fagi saber.

Apen SAlut.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 8 mesos #17855

Company! Aixó vol dir que vas a l'escola per Bomber de Barna? Si és així millor penja-ho al foro de bobers de barna, llavors potser si que trobes algo per compartir despeses! Sort i felicitats!

Salut i República!

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 8 mesos #17864

No koala....aquest és el que s'ha comentat que va fer les opos el 2002 i ara té una resolució judicial faborable i per tant entrarà en aquesta promoció i per tant ell segur que ja te plaça a gene!!felicitats company segur que s'et deu haber ft llarguíssim aquest procés però al final ho has aconseguit!

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 8 mesos #17868

• peryku
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

koala va escriure: Company! Aixó vol dir que vas a l'escola per Bomber de Barna? Si és així millor penja-ho al foro de bobers de barna, llavors potser si que trobes algo per compartir despeses! Sort i felicitats!

Em penso que no m'he explicat bé, faré l'escola de bomber de generalitat, soc de la promoció del 2002. Sé que només volen fer horaris de matins (de 8 del matí a 3 de la tarda) i com que jo pujaré i baixaré de Girona a MOllet potser hi ha algú de la promoció d'aquest any( del que acaben l'opo ara que s'afegeix als trajectes.

Apen salut i gracies per la felicitació, després de 6 anys de advocats, jutges, i papers burocràtics necessito motivar-me ja que estic bastant desconectat del mondillo dels bombers.
Merci.

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 8 mesos #17892

M'alegro molt que la teva lluita hagui valgut tan la pena i enorabona.
una curiositat per quin motiu et van excloure en les mèdiques? i qui et va portar tot el tema judicial? gracies i espero que ens podem veure a l'escola..

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 8 mesos #17894

• peryku
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member

met va escriure: M'alegro molt que la teva lluita hagui valgut tan la pena i enorabona.
una curiositat per quin motiu et van excloure en les mèdiques? i qui et va portar tot el tema judicial? gracies i espero que ens podem veure a l'escola..

Merci, ho nessecito la veritat!
Em varen excloure per la pressió arterial, passava tenia 85/159 i els desgraciats em varen excloure...quins collons!!!
El tema de l'advocad va ser ASSESORS i advocads romaguera de girona (c/ jaume primer)
. t'haig de dir que les coses les acabes decidint tu; com atacar, com presentar les coses quines proves...

Apen salut

de girona a Mollet al febrer fa 17 anys 7 mesos #18265

a veure, et dónen uns horaris setmanals,amb la previsió del què faràs, hi ha dies que només matí, però n'hi ha que també és per la tarda;
això no vol dir, que si l'horari posa que només hi hagi classe pel mati, a les 3 ja siguis fora... és frequient quedar-te fins mes tard....

Peryku va escriure: bones.

Obro espai per qui vagi a l'escola desde Girona. Jo com que tinc un nen petit aniré i tornaré cada dia (sino estic mal informat es faran horaris de matins de 8 a 3 de la tarda; algú m'ho pot confirmar o sap quelcom més concret?... Qui es vulgui apuntar i compartir gastos dels trajectes que m'ho fagi saber.

Apen SAlut.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.145 segons
Gràcies a Fòrum Kunena