Hola,
he estat miran diferents acadèmies per vic (sóc de la zona) i realment és un ''atraco''. Mínim 2000 euros. Et prometen varis curssos i lo q vulguis però a mi això no m'interessa.
Alguna academia q estigui bé i on donguin classes dissabte i la forma de pagament sigui amb quotes mensuals???(és demanar molt???)
He trucat a Aites i m'han ates molt b (com en totes les academies). En aquesta és reuneixen dos dels requisits (quotes mensulas i classes dissabte). Algú hi ha anat?? q tal és???
Si em poguesiu dir alguna academia del estil.
El tema Desplaçament és inebitable, així q si es per zona barna, sabadell ... m'esta b.
Aites, en el tema del teórico, está bien. Lo único que creo que no te han dicho que el sábado no se toca nada de legislación, eso se hace entre semana ....
Llorenç está muy bien. Pero las clases son de lunes a jueves.
Festefort es otra opción. Funcionan por cursos, por eso. Organizan cursos cada X tiempo de X horas de duración, en diferentes horarios, y uno de ellos suele ser un intensivo de sábado ...
Climber si q me ha dicho lo de legislacion y pscico, es viernes a las 4:30 de la tarde. Lo q si q me ha comentado q a lo mejor os puede intresar es q estan intentando añadir la preparación d la conducción.
Lo q no le he preguntado el precio aunque imagino q debe rondar los 100 y poco euros.
Mirare la de Festafort a ver q tal.