Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Academies Girona fa 17 anys 8 mesos #17959

• davidfjose
  • Avatar de davidfjose Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 21
  • Gràcies rebudes: 1
Bones!

Aprofito per saludar a tothom, ja que porto una mica mirant el foro pero encara no havia postejat res.

La meva pregunta va per si a veure algú em podria donar la seva opinió de les academies q hi han per Girona, com (edavant girona, orbita,..)

Estic pensant en apuntarme en alguna academia, a veure si una opinió d'algú q hi hagi estat o q encara hi estigui estudiant, em fa decidir.

Gracias per adalentat!

Salut!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Academies Girona fa 17 anys 8 mesos #18072

davidfjose va escriure: Bones!

Aprofito per saludar a tothom, ja que porto una mica mirant el foro pero encara no havia postejat res.

La meva pregunta va per si a veure algú em podria donar la seva opinió de les academies q hi han per Girona, com (edavant girona, orbita,..)

Estic pensant en apuntarme en alguna academia, a veure si una opinió d'algú q hi hagi estat o q encara hi estigui estudiant, em fa decidir.

Gracias per adalentat!

Salut!!

Hola david,jo tambe soc de sils i estic estudiant a una academia de girona si vols podem quedar algun dia i et faig cinc centims de com funciona l'academia que jo estic i de les altres academies que conec,el meu mail es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. si em passes el teu movil et faig un truc i t'explico.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.242 segons
Gràcies a Fòrum Kunena