Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #17993

• kramy
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 0
L'altre dia, parlant amb uns companys,
ens vam fer la pregunta següent:
creieu que una persona a qui l'hi fa engunia veure pelicules sàdiques (per tan tot el que sgui una mica desagradable de veure com cossos descomposats,....) pot ser bomber?

No vam arribar a cap concluciso, però suposo que tot bomber ha passat situacions d'aquestes i les viu molt sovint,

creieu que algu que li faci angunia tot aixo pot arribar a ser bomber?

gracies companys.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #17997

coses mes rares s'han vist segur.

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18001

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
aqui nomes pot ser bomber qui es guanya la plaça "la resta son chorrades"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: Danimoti

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18003

Jejejejejeje
Quanta raó!!!!!

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18030

• kramy
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22

firedepartment va escriure: aqui nomes pot ser bomber qui es guanya la plaça "la resta son chorrades"

si firedepartment, però crec que si la part de veure moltes coses desagradables.. es molt habitual pot ser que un psicicament no sigui capaç d'aguantar-ho.

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18031

Jo crec, que t'acabes acostumant, crec que a cap persona li agrada veure cossos decomposats o amputacions, etc... pero crec que es molt més gratificant salvar a alguna persona i que compensa lo altre. Jo treballo a un hospital i veus de tot, i t'acostumes i o veus normal i t'alegres que no sigui cap persona del teu voltant

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18032

Que vau anar a veure saw 5 al cine ho que? XD

Crec que per ser bombers ha de veure de tot pro tampoc estaras tots els dies veien kaps tallats amputacions............

Jo menrecordo no fa molt que a madrid un home se li va queda la ma a la via del tren i li van haber damputa i els bombers estavan alla veien com un home li tallavan la ma am sang per tot arreu.

Jo crec que si aixo es ta fastic i tot no pots ser bombers perque imaginat que tarranques un dit i et desangres i el bombers es mareja xD!

dew

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18041

mira kramy jo fa 7 anys que treballo a emergencies mèdiques i t'asseguro que hi ha moltes cosses heavys que es veuen per ahi. Els bombers tenen un gran nombre de sortides de accidents de trafic. I el que ja no hi ha per on agafar-ho ho han de treure ells. contestat tu mateix

Series capaç d'agafar mig coset de un crio de 3 anys? Pues eso. Un s'ha de fer fort. Per sort no és tots els dies. Pero tothom ha de tindre clar que veura coses que superen a les pelicules

Al final t'acaves fent fort. Jo el meu primer mort hem va marcar. Ara ja dormo igual. No se

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18046

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Estic completament d'acord Alkien...
I penso que veure pelis "sàdiques" (ja m'explicaràs quin gust li dona), no és manera de curtir-se... T'endureixes estant a peu del canó, no a l'ordinador mirant pagines gore des de casa...

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18054

claaaaaaaro desde casa lo que se ha de mirar son paginas coxinotas no gores hombre sessssuááááá!

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18099

firedepartment va escriure: aqui nomes pot ser bomber qui es guanya la plaça "la resta son chorrades"

Ya claro, osea que sacas un 10 en la opo, osea "te ganas la plaza" y luego resulta que tienes vértigo, eres aprensivo tienes fóbia a los espacios cerrados, pero claro como has sacado un 10 en la opo pues claro serás un bombero de cojones...

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18145

si tienes todo esto, en el curso te cagas en la torre de pràcticas i/o te mueres dentro del tunel de humos!!

no se si es veritat, però diuen que si no ets capaç de fer el tunel de fums no entres, es veritat?

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18161

Ei rob, q es la torre de practiques??? del tunel de fum si que me n´havien parlat pero de la torre aquesta no

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18175

La torre d pràctiques suposo q es deu referir a on es fan les pràctiques d treballs en alçada (rapelar, pujar o baixar amb els diferents tipus d'escales, practicar pujar i baixar ferits amb les camilles, etc). I lo del túnel d fum, ho pots passar més o menys malament, però d'aqui a q no entris si no el fas...no conec a ningú q li hagi passat. A més, com q no t'hi veus, la sensació d claustrofòbia no és tan accentuada i t'ho pots arribar a passar bé i tot, jeje.

pot ser bomber? fa 17 anys 8 mesos #18191

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
mira jorni, si esa persona aprensiva, con vertigo o claustrofobia nos jode la plaza porque ha sacado mejor nota que nosotros, no es su culpa, ya que a la administracion no le importa que tenga alguna patologia durante el proceso de seleccion, eso solo se podra demostrar durante las cuatro chorradas que se hacen en la escuela y ellos saben que pasando un mal rato podran firmar la plaza y hasta luego. Igualmente pienso que al igual que hay peña que se aprende los colores, los tonos de la audiometria...o bien pone la espalda de mil formas para que no se noten sus fallos etc etc etc, y APRUEBAN tambien tienen derecho los claustrofobicos a probar si cuela aunque en teoria debieran ser excluidos tambien.
mi conclusion es: si apruebas la plaza ole tus huevos, y los demas a jodernos y aguantarnos. si tienes vertigo, quedate en la bomba, si eres claustrofobico, quedate en la bomba, si eres aprensivo, quedate en la bomba. ya habra alguna cosa que haras bien.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.208 segons
Gràcies a Fòrum Kunena