Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18060

• AlexRuizAR
  • Avatar de AlexRuizAR Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
  • Gràcies rebudes: 0
Només volia donar-vos un parell de consells per a qui començi ara amb els carnets;

Primer de tot, dir-vos que us treiue primer tots els teórics
i Segon fer-ho amb aquest ordre:
el C (camio) D (autobus) i E (remolcs)

¿Per qué primer els teorics? Per que si ho feu aixi només haureu de treure-us un cop el psicotècnic que costa entre 40 y 70€ (depen on el feu) si os encanteu amb un carnet quan volgeu treure-us el següent carnet us adonareu que el psico el teniu caducat i el tindreu que fer de nou i un altre cop amb el següent... (amb un total d'uns 120€ - 210€ amb el que podia haver costat només 40 o 70€)

¿Per qué amb aquest ordre? Doncs tan sencill per que el de camió i el de bus son bastan similars tot i que el de bus és més difícil que el de trailer pero hi han moltes preguntes que son iguals per camió i bus i ja les tindreu per la ma, ademés en el pràctic és més fácil també asimilar el bus ja que el camió i el bus son rigits (torno a dir que el bus és més complicat ja que les rodes dabanteres están situades bastant radera del conductor) però és millor que fer primer C rigit, E articulat i una altra vegada D rigit..

Doncs bueno, espero que a qui no s'hagi tret els carnets li serveixi d'algo.

Salutacions Alex

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18061

Ho podies haver dit abans això :)
No estic del tot d'acord amb lo q dius. Jo vaig fer primer el C tot sencer. Vaig contiunar amb E(em falta examen d circulació) i tinc el teòric del D(em falten pistes i circulació). Això q dius d la revisió és veritat. Jo com me la vaig fer al juliol, i despres varen tencar l'autoescola i no vaig tornar fins ven entrat setembre m'ha anat d'un pel. El teòric del bus varem presentar els papers amb la revisió caducada de 3 setmanes i me la van acceptar, vaig estar d sort.
La dificultat del bus i del trailer jo discrepo del q dius, per mi no hi ha color, és molt més complicat el trailer(per l'examen d pistes).
I el tema teòrics, si t'els treus tots segits, es indiferent fer C, D, E o C, E ,D. La veritat es q tan el D com el E hi ha moltes coses q ja has vist en el C. El teòric més difícil és el D, però realment amb el nou format d'examen( desde q varen treure la part de mecànica) són bastant simples els tres.
Apali

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18064

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
M'estàs donant la raò, jo no he dit que el E sigui més difícil ni més fàcil, el tóric més difícil es el D però és més semblant el D i C que no pas el E (en teoric)
i en pràctic és més dificil el E, per això dic que crec que és millor fer el C i despres el D perque son més semblants tan en teóric com en pràctic (no vull dir que siguin més fácils que el E sino que son més semblants ja que els 2 son rigits)

Per el meu parer, fico en ordre de fàcil a difícil en teoric i pràctic

Teótic: E, C i D
Pràctic: C, D i E

si veieu, el C i el D sempre están llunts per això com lo millor hem dit que és fer 1r els teórics JO CREC que seria milllor fer C,D i E i en pràcics igual.

És el que penso jo eh!! jo he obert aquest post perque opineu i per als que estan pensant en treures els carnets vagin una mica més encaminats! ;)

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18065

Perdona, no t'havia entes b.
Tot i això, no sé si pots tindre algun problema treient el teòric d E sense tindre el C sencer. M'explico, q no conti com un B+E dic.
Tot i això, segeixo pensan diferent amb les dificultats dels teòrics :D , penso q el més fàcil és el C, desrpès E i D.
En resum, q els q us hagueu d treure els carnets es aconsellable fer treure les teòriques i despres les pràctiques, ja no només per estalviar amb la revisió mèdica i aprofitar els temes comus q hih a en les teòriques sinó també per treure els teòrics i centrar-se com més abans millor en estudiar el temari de les opos 8)
Apali

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18066

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
hosti, ara que ho dius tens rao... si no tens el c potser hi ha problemes amb el E

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18073

I ja de pas que ha sortit el tema... algu sap alguna autoescola que estigui molt be de preu?

A mi, em costen (ho dic de memoria):
-El C uns 1150 euros
-El C+E uns 1150 euros mes
-El D, uns 800.

Amb aixo entren 4 clases (de 45 min) de circuit, 4 clases mes de circulacio.

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18078

A mi els preus em ronden lo mateix pq ja a l'autoescola no em cobren matricula...però el que de veritat em preocupa a mi es el preu de les practiques de 45 minuts, a mi les del C em costaven 41€ i les del D 53€ una ruïna vaja...a vosaltres quin es el preu que us fan a les practiques?

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18088

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
jijijj doncs....

* C + E ---> 1325

* D ---> 780 amb classes pràctiques il-limitades i la renovació de papers a càrreg de l´autoescola.. ja estàn incluides les taxes. Es un preu fix! Pel Gener han d´ estar tots dos i així poder competir en condicions la opo..

En estos tiempos de crisis...........

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18091

Veig q els preus del C i C+E es mes o menys el q em va costar a mi, el D us surt més economic...
C ---->1200euros
C+E-->1200euros
D
>900euros

Preu tencat, incloses practiques les q necessitis (sempre t'apreten pq en fagis poques). Cada renovació 200 cuques més!!!!
En resum una ganga :lol:

Per a qui estigui començant amb els carnets fa 17 anys 8 mesos #18093

Òstima, i a quina autoescola és que us fan aquests preus??

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena