el meu consell és adams, llibre de la generalitat i internet. No et quedis només amb un perquè com més pots apendre és buscant i resbuscant respostes a les mil preguntes que et puguin sortir.
I no pateixis pel temps perquè si ti fiques segur que tens temps de sobres..anims
Per aprovar amb un 5 amb un o dos mesos en tens prou, (és una mitja, depen de cada persona) si el que vols es treure nota (que és just el que fa falta..) és una altra cosa, però crec que per a treure algo de nota (un 8 per exemple) amb uns 4, 5 mesos hi ha prou, aplican-te bastant clar està, no val fer 1 o 2 horetes al dia 3 o 4 mesos i esperar un 8... També influeix molt el tipus de pregunta, pot sortir una persona que porta un o dos anys estudiant molt i suspendre (per nervis o per sortir unes preguntes sobre un tema que no tenia suficient preparat) i l'altre part, un que hagi estudiat 2 mesos i tenir la sort quea l'examen surti just el que ha estudiat.
És tot molt relatiu, amb aixo no vull dir que no estudieu ni que estudiau molt, el que vull és donar anims ja que tots els que conec que és volen prepapar per a les opos estàn MOLT desanimats per la gran dificultat de aquestes.