Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18381

• duck
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 19
  • Gràcies rebudes: 0
Estaria be que la gent que ja ha fet l'entrevista ens comentes una mica les preguntes que els hi han fet...seria de gran ajuda fer un petit recull...els hi estariem molt agreits als que encara no hem fet l'entrevista. Pansseu que si hos porteu be els reis hos portaran un gran regal!!jeje..vinga va companys si total els que ja l'heu fet ja no hi podeu fer res, pero si que podeu fer pels que encara no l'han fet...moltes gracies!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18396

a mi em van preguntar que si m'agrada el foc.
Que que penso dels piromans
Si escolto la COPE
Si m'agrada el Cus-cus
Que n'opino de tot en general i de res a la vegada.
I algunes coses més.

No ara seriosament, no crec que ningu digui res i es totalment raonable no creus?

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18397

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Ei duck, a mi em sembla que el que diu en jorni és veritat...
Pensa que al ppi som 2000 tius per 110 places, i que la cosa no ve d'un pam i tots som companys...
Però ara només sou 170 per 110... i no seria just que el primer anés sense tenir ni idea de l'entrevista amb el culet apretadet, i l'últim sabent exactament les preguntes, i havent tingut temps fins i tot de treballar-les, per exemple, amb un psicòleg...
És com les preguntes de mecànica... n'hi havia 100... Si les haguéssim dit en el seu moment... Jo era del primer grup, i no en sabia cap... Creus just que els de l'últim grup anessin a la prova sabent-les totes?? És una mica egoista, si... però ara si que hi ha una competició directa...
O així ho veig jo... Pels companys ho dones tot... però no poses el cul per tothom, no??
Vinga nanos, de tota manera, que tingueu tota la sort del món, i que es faci la màxima justícia possible!!!!!
Salut!!!!!!!!!!

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18408

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
Totalment d´acord amb turuflauers.

En quin cas algun company t´entrarà al pis cremant i et dirà: osti, tranki, amb manguera per la finestra, no cal que carreguis l´extintor 4 pisos per l´escala LOL!!!!

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18411

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Tota la rao turu...no es just pels q van fer l'entreviste en primer moment.

El que no em mata, em fa més fort

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18420

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
turu te raò, però quan arribi el dia que hagin fet les ultimes entrevistes llavors se podria comentar l'entrevista pero ningú les vol comentar...

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18435

alex jo la tinc el 17 tranki que el dia 18....ja comentare el que m'han preguntat!!!!

salut...

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18453

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
mmmmmm todo esto me mosquea....o la gente esta actuando de puta madre o algo pasa aqui, porque todos salen mas o menos tranquilos de no haberla cagado.......mmmmmmmmmmm.....elemental querido watson.........aqui hay gato encerrado!!! :lol: lo que esta claro es que teniendo a tan poca gente, van a tener que comerse con patatas a gente que otros años les hubieran mandado a recoger algodon con el padre de hamilton, osea que mucho margen no tienen los pobres!

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18454

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
Jo crec que marge en tenen igual, 59 de marge no es poc eh!!!!

Esperem que tot vagui be!!

Salut!!

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18465

Es normal que es vulguin fer suposicions. Llògic que aquells que estàn per entrevistar, vulguin saber com es. I evidentment aquells que l'han fet ja, no tenen perque facilitar a altres opositors la següent prova, si no volen.

Cada opo es un món i aquesta a estat diferent a l'anterior, com l'altre ho va ser de la seva anterior també. Així que un cop acabada l'entrevista, xapeu el foro, mengeu torrons, engreixeu com trujes, pilleu cogorcies, no folleu (que així em quedarà alguna lletja per mi) i el que hagi de ser serà.

De moment crec que a mi em tocarà carbó, això es el que passa quan li demanes al rei negre el regal.

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18522

Ei familia, doncs jo vaig fer l'entrevista la setmana passada i us comentaré les meves sensacions i una mica com ho vaig veure.

Després de parlar amb vària gent, crec realment que la meva entrevista no va ser de les més abundants, per dir-ho així, perquè amb els compnays que he parlat, en general, els varen apretar bastant amb totes les respostes, però a mi no em varen apretar absolutament per enlloc; no se si vaig tenir sort amb la psicòloga o què, però la meva entrevista va ser tant previsible com tranquil·la.
Primer repassillo al "currículum" que ens vàren fer omplir; tema feines, motius dels canvis de feines, i demés. Tema avenatges i inconvenients de la feina de bomber.
Realció amb els amics. Virtuts i defectes de la teva personalitat...
I que jo recordi moltes i moltes situacions típiques i tòpiques del tipus:
-Si un cap et dóna una ordre que se salta el portocol, què fas?
- Si un company passa de fer les revisions del material i tu ho veus, què fas?
-Prefereixes treballar sol o en equip
...
I ara mateix no recordo moltes preguntes més, però ja us dic que varen ser les típiques i previsibles. I crec que en general a tothom li estan preguntant més o menys el mateix; el problema està amb la forma com iteractua la psicòloga i el bomber. Jo ja us dic que a mi em deixaven explicar tranquil·lament i dèien "ah! molt bé, perfecte!" i a molta altra gent els tallaven i interrumpien constantment posant en dubte les seves respostes i per intentar posar-los nerviosos, fer-los canviar d'opinió, etc, etc.

No se si hauré ajudat una mica a algú o no. Jo sóc dels que penso que els que estem dins de les 110 palces i que no hem de patir pels mèrits depenem de nosaltres mateixos per entrar, i per tant, a mi no em costa res explicar aquí com ho he vist el tema entrevista.
Lògicament també entenc que hi hagi gent que no vulgui explicar-ho. Aquí tothom és lliure d'actuar com vulgui.
Doncs res, sort als que quedeu per entrevistar, tranquil·litat i a veure si amb una mica de sort ens veiem a tots a l'escola.
A tota la resta, molta sort per aquests llargs camins d'aquest món opositor!!

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18539

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Moltes gracies xxevi, segur que pels que han de fer l'entrevista els hi servirà per estar més tranquils!

ANIMES CARITATIVES ENTREVISTADES!!JEJE fa 17 anys 7 mesos #18541

Moltes gràcies company, a mi m'has servit de molta ajuda per anar una mica més tranquil.

Si algú més s'anima...penso com el xxevi, que els que estem entre els 110 primers només depenem de nosaltres mateixos i no ens ha de fer por comentar-ho. Jo no puc comentar gran cosa pq m'ha tocat l'entrevista l'últim dia i serà la primera que fasi en ma vida.

Si que he parlat amb Bombers d'altres anys i m'han dit que fan preguntes com:
-defineix-te
-digues els teus punts forts i febles
-digues com et veuen els teus amics i excompanys de feina
-com imagines el teu futur
-si fas esport
-què cal per ser bomber
-si tens tendència a discutir o acceptar les coses
-coses que no toleres
-què t'ha motivat a presentar-te
-què tens tu que els altres no tinguin
-si et tornaries a presentar en cas de no pasar les proves

En fi, espero que us serveixi d'alguna cosa...

Molta sort a tots!!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.162 segons
Gràcies a Fòrum Kunena