Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18504

• futurbomber
  • Avatar de futurbomber Autor del tema
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 140
  • Gràcies rebudes: 0
bones,
heu vist el q es comenta al foro de barcelona? el tema del límit d'edat i del recurs posat per alguna gent...afectarà a la gene?

gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18507

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Bona pregunta company...
De fet, jo encara preguntaria més...:
Algú sap si la opo de Gene també està recursada???

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18513

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
yo creo que si afecta, esto tenia que rebentar tarde o temprano, y creo que ha llegado el momento de que las impugnaciones y recursos de años atras tengan su fruto, la putada sera para los que estamos aun opositando porque nos van a joder vivos.
El año que viene fuera limite 35 y exigiran el batxiller o titulo de grado medio para acceder al cuerpo de bomberos. y si no al loro!!!!!!

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18515

firedepartment va escriure: yo creo que si afecta, esto tenia que rebentar tarde o temprano, y creo que ha llegado el momento de que las impugnaciones y recursos de años atras tengan su fruto, la putada sera para los que estamos aun opositando porque nos van a joder vivos.
El año que viene fuera limite 35 y exigiran el batxiller o titulo de grado medio para acceder al cuerpo de bomberos. y si no al loro!!!!!!

Y como sabes que lo van a pedir para las opos del 2009? Eso lleva un proceso, la propuesta debe de ir al parlmento, aprobarla y ponerla en moviento, ademas de mucho papeleo etc etc etc. Lo de los 35 factible, lo del bachillerato no, es mas de donde sacas esa informacion?

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18525

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
bueno solo hace falta mirar como va lo de los nuevos convenios de barcelona, ellos exigen subir a la categoria c-1, lo que corresponderia graduat escolar (EGB) + 2n de bup aprovat+ formacio basica mollet= tecnic grau mitja o bien
egb+ tecnic auxiliar FP1+ formacio basica mollet= tecnic grau mitja o bien
batxillerat elemental+ batxillerat superior+ formacio mollet=tecnic grau mitja o bien
graduat en educacio secundaria obligatoria+ formacio basica mollet= tecnic grau mitja.
Y todo esto ya esta en marcha, tanto los bomberos como policias que hayan superado el curs basic ya tienen la posibilidad de adquirir el titulo de tecnic de grau mig de formacio professional, yo solo digo que esto esta al caer, el graduado ya no servira de nada.

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18526

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
l'orde edu/272/2008 de 23 de maig determina la equivalencia de la categoria agents/bombers al titulo de tecnicos de la correspondiente formacion professional, esta equivalencia esta supeditada a haver superado el curso basico impartido por el instituto de seguridad publica y tener la eso o equivalente.
Ya existe una orden, osea en principio cuando a RRHH y al ayuntamiento o generalitat les rote ya pueden aplicar la equivalencia titulacion/puesto de trabajo

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18527

Si no vaig mal encaminat, he sentit porai que s'està tractant una reforma de la llei de bombers, nose quina però diria que hi ha moltes possibilitats que afecti al limit d'edat, com deia el firedepartment aixó havia de rebentar.....ara falta veure que acabarà passant aquest any amb les opos però suposo que acabarà de manera amistosa per tots, l'any que be fora limit d'edat i aquest any que es puguin acabar les opos tranquilament!!! sobre el demanar batxillerant, segon grau etc.. no crec que sigui tant facil perqué aixó significaria apujar la categoria laboral de tots: bombers, bombers de primera, sergents, caporals etc... amb el corresponent augment de sou per cada categoria cosa que crec poc provable... el que si que podria passar es que sortissin nous barems de fisiques, ja que no corre igual un noi que una noia (segons ells) tampoc corre igual un de 25 que un de 35 anys... apa aqui deixo la meva opinio.

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18542

Si home, només falta que modifiquin els barems pels majors de 35 anys, a sobre que podran tenir més mèrits els hi baixaran els barems. Si us plau, espero que siguin una mica coherents, a més, quin sentit té modificar els barems? què passa, que els majors de 35 haurien de còrrer menys o aixecar menys pes?

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18554

Això que vol dir que a partir d'ara per presentarte a la opo nessecitarem el baxillerat en ves de una fp de grau mitja?

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18561

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
no, encara no s'han pronunciat al respecte, jo per si de cas,m'estaria preocupant pel tema qui no tingui fp2 o batxillerat

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18564

per aixo, jo estic fen fp1 i no em vex en cor de fer baxillerat, aixo que vol dir que a partir de les proximes s'haura de tenir el grau superior com a minim?

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18589

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Pero havere que ens estem liant, si ho demanensin, que demanaran?

Batxillerat o Fp1 (Cicle Formatiu Grau Mitjà)

o

Batxillerat o Fp2 (Cicle Formatiu Grau Superior).

¿?¿?¿?

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18594

Si haguesin de demanar algo en tot cas seria batxiller o equivalent, que seria un cicle de grau superior no? No te molta llogica demanar batxiller o un cicle de grau mitja!
Escolta Alexituh et vas presentar per a bomber voluntari al parc de Tarragona el mes pasat? A on t'estas preparant?

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18595

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343

due va escriure: Si haguesin de demanar algo en tot cas seria batxiller o equivalent, que seria un cicle de grau superior no? No te molta llogica demanar batxiller o un cicle de grau mitja!
Escolta Alexituh et vas presentar per a bomber voluntari al parc de Tarragona el mes pasat? A on t'estas preparant?

No, no m'he presentat en lloc, estic a l'Aula Magna

límit edat 35 fa 17 anys 7 mesos #18596

i que tal l'aula magna? ja han començat?

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.205 segons
Gràcies a Fòrum Kunena