Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18636

• firedepartment
  • Avatar de firedepartment Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
ya veremos porque cuando hablo con gente que hizo la entrevista, alucino mas y mas, a un no apto el año pasado le han tenido una hora y media, y a otro que tampoco fue apto 25 minutos, en que se basaran??? en el 16pf?? no lo tengo claro

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18638

Tinc 22 anys però faig cara de més jove.

No vaig mentir amb el que deia, però sempre que em preguntaven preferia explicar lo positiu de mi mateix... i la seva feina és trobar-te lo negatiu.

US DEIXO ALGUNES PREGUNTES PER ALS QUE NO HAGIN ARRIBAT A L'ENTREVISTA:

-Explica la teva trajectoria educativa
-Explica la teva trajectoria professional
-Pq has deixat cadascuna de les feines que has tingut?
-Defineix-te (positiva i negativament)
-Que en saps sobre la DGPEIS?
-Explica alguna situació difícil que hagis tingut treballant en grup i que t'hagis sentit satisfet de resoldre
-Quin és el canvi de feina més marcat que has tingut?
-Quan temps fa que vols ser Bomber?
-Has fet esport alguna vegada en la teva vida?(aquesta em va fer gràcia)
-Quins esports d'equip fas?
-Si entres al cos de bombers com t'imagines a mig i llarg plaç?
-pq vas escollir aquests estudis?
-Quina relació veus entre els teus estudis i la feina de Bombers?
-Quines pegues té la feina de Bomber?
-Si estiguessis de vacances amb la familia a Menorca i et truquessin per una emergència què faries?
-....

Estava nerviós i no en recordo cap més però crec que donen una idea de com és el funcionament d l'entrevista.
Si els responies amb claredat i no veien res negatiu de seguida passaven a la següent pregunta però si no els agradava el que sentien( o no concordava amb els resultats del test de personalitat) miraven d'aprofundir més en el tema. És la seva feina i la feien bé, penso que és millor que aprofundeixin en els temes delicats que no pas que es quedin amb el dubte.

Ara toca esperar...

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18640

Caram...o sigui que si els satisfeia la resposta passaven a la següent. No sé... la veritat es que jo vaig sortir amb la sensació de que no n'havien acabat de deixar contestar cap pregunta, i no sé si per bé o per mal... ja que em penso que no n'hi va haver cap en la que que no m'interrompessin o tallessin amb una altra pregunta que normalment era d'un altre tema...ja patirem ja...

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18642

Jo tb vull donar la meva impresió, pensso que aixì entra tots podrem valorar millor la nostra entrevista, tot i que faran al que als hi passi pels collons.
Jo vaig sortir força content, vaig estar uns 35-40 minuts, i realment no amb van apretar gens. Jo vaig estar amb una psicologa d'uns 50 anys, crec que pel roja i un home d'uns 40 una mica calvet i molt alt, amb cara de pomes agres, feia una por, no reia per res...però be ell nomes apuntava i la psicologa anava preguntant. Nomes amb va buscar una mica les pasigolles amb al tema de la disponibilitat, però per la resta, jo responia i passavem a la seguent pregunta, nose vaig estar molt a gust. Però nose pas si es bo o dolent, nose no amb van fer cap pregunta, de que podia aportar jo als bombers, i amb va semblar extrany no?nose potser amb al munt de casos que van posar, ja quedava clar, nose pas, però sino ho treuen aviat amb tornare boig, jeje.
Fins aviat!!

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18643

• firedepartment
  • Avatar de firedepartment Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
en mi caso, la tia psicologa y el del tribunal interactuaban entre ellos, haciendose coñas estupidas, y luego me miraban, un ejemplo:
Tribunal: te conocerias bien la toponima y calles de tu demarcacion?
Yo: intentaria fijarme porque bla bla bla
Psicologa: (me interrumpe) si porque si te pasa como a aquel bombero, tu lo recuerdas? (mira al del tribunal)
Tribunal: Si si si, como no!!! ese caso era de expediente! era de expediente!!
Fin de mi respuesta, no me dejaron explicarme, tan solo me miraban a ver si preguntaba por el caso o yo que se!! jaja es para tomarselo a risa. pues asi fueron sucediendose las situaciones mas variopintas.
Psicologa: que piensas de los test de personalidad? crees que funcionan??
(kikis tu serias sincero??? yo no)
Yo: mi respuesta fue clara en pro de los test
Psicologa: Bueno espero que despues no me llegue tu recurso.
Tribunal: Hombre mujer no seas asi que acabamos de empezar!
Yo: :shock: :shock:
PA flipar!!!!!!!!!!!!!!

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18644

• mai_mosso
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 94
  • Gràcies rebudes: 0
Veig que no socl'unic que van apretar, jo el que vaig veure es que buscaven que et contradissis en algunes respostes...o d'altres et deien aixi respons aixo....si la seva intencio era ficarte sota presio o aconseguien de totes totes....jo vaig estar una hora i poc i considero que hem van apretar, tenia una psico rossa de uns 40 i un bomber de uns 40 tambe.....la psico la vaig trobar un pel agrasiva per dir-ho d'alguna manera, pero es la seva feina suposo.

les sensacions molt contradictories, sembla que si, pero vas pensant i alfinal no les tinc totes...penso que el test te mes pes inclus que l'entrevista...ja veurem.

Jo tinc l'esperança, encara que se que es quederà en esperança de que surtin avanç de nadal....a mi hem van dir les de convocatories que podria ser, que ho intentarien, pero ja sabem que despres de esperà tot el que hem esperat no serà ara quan els hi entri la pressa.

Salut!!!!

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18653

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
home jo consider-ho que els test psicotécnics, et descriuen força bé de com es cadascú, almenys amb mi era aixì, poder una mica exagerat en segons quins punts.
I jo vaig ser totalment sincer, inclús vaig dir que m'ho vaig preparar.

El que no em mata, em fa més fort

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18657

KIKIS una pregunta..a tu et ven ensenyar al psicotecnic amb l'entrevista?

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18658

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
mmm...ensenyar-m`ho no, però si que el tenia sobre la taula i també si que em va comentar una cosa que em sortia al psicotécnic, sobre que em sortia que era una mica reservat, per que li vaig dir que el principi amb el contacte amb les personas solia ser tímit, sobretot amb noïes.jejeje. I em va dir: -si, per que el test et surt que ets una mica reservat- i li dic: -reservat no, perque només es al principi que esti tímid, deprés ja m'obro molt- (sentimentalment parlant! no sigueu mal pensats!jejeje)

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18660

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

kikiskywalker va escriure: amb el contacte amb les personas solia ser tímit, sobretot amb noïes.

j … j … ju … ju … jua … jua jua jua!!!!! pos menos mal que eres tímido kikis, porque si no te montas una bacanal ahí en medio de Portal de l'Àngel!!! jajaja. Explica, explica cómo se te avalanzaban las titis y cuántas veces te pidieron tu número de teléfono … jajajaja :twisted: :twisted:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18664

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Bueno nois i noies, a mi només me queda donra-vos molt bona sort i bones festes a tots els que esteu esperant els resultats i que passeu també per mèrits.

I esperar a que es publiquin les següents opos!!

Tinc un dubte, m'he estat entrenant bastant per les físiques, amb la mala sort que m'he lesionat del genoll, he estat practicament uns 2 o 3 mesos sense poder fer res i suposo que per a mitjans del gener ja podrè començar una altra vegada (des de cero.. :( ) ¿creieu que puc preparar-me bé la course navette per fer els 15mins amb el temps que deu quedar?

Sort i a menjar torrons!!!!

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18665

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
Home, depèn del que estiguesis acostumat a fer, si feies del 13,5 en endavant ho pots aconseguir, clar que si, si fas menys d´això t´hauràs d´esforçar molt per arribar a aquesta meta!! Anims, que ja et queda poc per podr preparar- te un altre cop!! jo porto un mes sense fer res per culpa dels genolls..i em dona una rabia...! Anims a tots els lesionats!! Bon nadal!

En estos tiempos de crisis...........

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18667

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

climber va escriure:

kikiskywalker va escriure: amb el contacte amb les personas solia ser tímit, sobretot amb noïes.

j … j … ju … ju … jua … jua jua jua!!!!! pos menos mal que eres tímido kikis, porque si no te montas una bacanal ahí en medio de Portal de l'Àngel!!! jajaja. Explica, explica cómo se te avalanzaban las titis y cuántas veces te pidieron tu número de teléfono … jajajaja :twisted: :twisted:

ejem ejem...pero climber eso era trabajo, es diferente...jajaja. Pero yo soy muy tímido de verdad.jejeje.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18669

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
trabajo, sí siiiiiiiiiii …”ná, si vengo es porque me lo paso guay del paraguay, y así de paso les echo una mano” … sí claro, la mano tú la querías echar pero no a tus compis precisamente … jajajaja. Amos, no veas la penica que dabas de lo compungido y vergonzoso que se te veía entre tanta loba suelta … ahhh, ahora entiendo! por eso alguna se te quería llevar pa su casa junto con sus compañeras de piso!! … jejejeje

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18670

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Jajaja. Es que hay mucha loba por el mundo, pero que conste que yo lo hacía por mis compis y que si estaba un poquito más suelto era gracias a que iba disfrazado de bombero y eso me da fuerzas para lo que sea!
Además, también tenía años de experiencia como vendedor de melones! jejeje que al caso son la misma clientela, eso si...en el mercadillo te daban menos telefonos. jajajaja

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.194 segons
Gràcies a Fòrum Kunena