Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18593

• firedepartment
  • Avatar de firedepartment Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
joder la leche!!! en mi grupo nadie ha bajado de la hora en la entrevista, a mi me han tenido una hora i quarto JODEEEEEEEEER MENUDA COMIDA DE OYAAAAAAAAAA, no es que te pongan en ningun compromiso pero joder no paran de preguntar y mas y mas y mas, entre ellos se hacian coñas para ver si yo me reia, la tia simpatica me queria hacer un "pique de miradas" a ver si aguantaba, sera z........ bueno esta claro que si buscaban algo lo han encontrado, no hay dios que se prepare una entrevista tan larga, vaya puta locura

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18599

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
Ves como tampoco es bueno prepararse una entrevista...hay q ir relajado y ser tu mismo, sin preparar tanto las preguntas, pq los psicologos se dan cuenta cuando lo llevas preparado y te pueden desmontar el chiringito cuando kieran.

El que no em mata, em fa més fort

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18600

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Déjalo kikis, si es que el titi se entera menos que Carmen Sevilla en su antiguo telecupón. Fire, si te han tenido tanto rato es porque estaban psicoanalizando el grado de atascamiento de tus neuronas, para determinar si te ingresaban en Sant Boi o en el Cotolengo … jajaja.

Lo que no entiendo es cómo te han aguantado tanto rato :shock: … santa paciencia por diossss … seguro que se han saltado el protocolo …jeje

En fin, no sé por qué te preocupas tanto, qué tullido, si ya sabes que lo tienes más difícil que quitarle la pelota a Oliver y Benji … :twisted: :twisted:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18601

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
por cierto climber, no te he visto por ahi, a que hora tenias la entrevista? aiiiiiiiiiiichhh perdonaaaaa, trata de arrancar el camion en la triple S por dios!!! trata de arrancarlo!!!
si te sirve de consuelo el año que viene saldras tu en el famoso video de antes de la prueba de conduccion como ejemplo a No seguir, y no hace falta que alquiles el camion mañana que lo tuyo es de volver a la autoescuela, pero no para volver a examinarte no no, sino para devolver la pasta y pirarte a tu casa. :twisted: :twisted: mezquina, barriobajera, tullida!!!!

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18602

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Te gusta viajar y el sexo?? Pues vete a tomar por culo!!!!

Te recuerdo mongolo pulgoso que esta era mi primera opo. Cuántas llevas tú ya???????????? juas juas juas!!!!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18604

• 46
  • Fora de línea
  • L'usuari està bloquejat
  • L'usuari està bloquejat
  • Missatges: 31
hola, algu avui mateix DIMECRES! li ha tocat una señora gran de aproximadament uns....60 añs o aixi(psicologa) a la ultima porta i un señor de 40 o 35 anys??

An anat a muerte tema temps i preguntes?? a mi uns 25 30 min i pokes preguntes i cap a casa!!! HELPPPPPPPPPPPPPPPPPP

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18605

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
tranqui 46 que aqui no hay manuscritos, secretos, ni macutazos, nada de eso, nadie tiene ni idea si es bueno o malo tardar mucho o poco osea que lo unico que cuenta es tu impresion y tener paciencia.

Pd climber dile al llorenç a ver como lo podeis hacer para que te haga un descuentillo por antiguedad, y de paso negocia tambien los trienios porque al paso que llevas tendras que pedirle hasta la reduccion de jornada por maternidad, jajajajja no te queda naaaaaaaaa :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18606

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
No veas climber, vaya golpe más bajo te ha lanzado el firedepartament!jejeje. aqui veo amor!jejeje

ostras...nunca he sabido como tomarme eso de una entrevista fuera tan asaco...o lo tienen muy claro q estas a dentro o lo tienen muy claro q no se vale...ya no contaras cual de las dos opciones es la tuya 46!

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18608

Doncs en el meu cas primera porta a l'esquerra i la veritat....es que força be...45 minutillus aprox....bastantes preguntes...bastantes suposicions del rollo explicam una situació en la que hagis experimentat tal cosa...però tot bastant amè i sense tenir la sensació que m'estiguessin buscant.....sóc optimista pero wueno....penseu que compta molt el test de personalitat....i res a resar per veure si treuen resultats abans de nadal.....que ho ha preguntat un company i li han dit que intentarien tenir-ho abans del 25.....viam si s'ho curren....

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18610

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
JA JA i JA, despres de tenir-nos entrenant a l'agost com fills de p.....sense saber si aprobariem el psico, despres de que pasin mesos entre prova i prova, ara hem d'esperar un regalet de nadal????
la mare que els va parir, si no recordo malament, vam tirar l'instancia a L'ABRIL!!! :twisted: :twisted: si es distreuen una mica mes fa un putu any!!!!, a qualsevol que li dius no s'ho creu....quina bogeria d'opo, hem sembla que m'estic tornant una mica jocker!! jejeje jejeje jijijiji joojojojojoj uuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu16pf 16 pf 16pf 16 pf 16pf jejejeje :lol: 8)

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18618

A mi m'han estat una hora i 10 minuts, m'han apretat molt i han posat en dubte quasi tot el que deia. No he surtit amb cap bona impressió. :?

i a més m'han demanat unes xorrades del plan:
-Vols dir que no has copiat als examens?
-Quantes línies té el galó d'un sargent? i d'un sargent cap de parc?
-Crec que vas mentir en el psicotècnic, te'l vas preparar?

Ara toca esperar que valorin més les coses possitives que les negatives. A mi la noia del tribunal també m'ha comentat que els resultats podien sortir abans de Cap d'Any però suposo que serà difícil.

Ja aportaré algunes de les preguntes quan assimili millor com ha anat la cosa. Que tingueu sort nois/es

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18619

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
ostras nietzsche, esta claro que a ti tambien te han dado un par de vueltas de tuerca, no seria la rubia de ojos azules verdad??? pero como te pueden decir que creen que has copiado??? eso roza la ilegalidad de una entrevista laboral, es una acusacion directa!!! :twisted: :twisted:

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18621

Firedepartment, crec que com que m'han vist nervios m'han apretat x veure com aguantava la pressió.
També m'han considerat molt jove i per això tota l'estona em qüestionaven que si seria prou madur x les responsabilitats de la feina.

La psicologa no ha sigut gents dura però la noia del tribunal (un Sra. pel-roja) buscava la part negativa de tot el que deia giran't-me el sentit de les frases.

He pecat per falta de preparació, per nervis i per nuvatu. Esperem que ho tinguin en compte a l'hora d'evaluar-nos.

Sort a tots i ànims pels que encara ens queda esperar el resultat.

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18631

Nietzsche va escriure: Firedepartment, crec que com que m'han vist nervios m'han apretat x veure com aguantava la pressió.
També m'han considerat molt jove i per això tota l'estona em qüestionaven que si seria prou madur x les responsabilitats de la feina.

La psicologa no ha sigut gents dura però la noia del tribunal (un Sra. pel-roja) buscava la part negativa de tot el que deia giran't-me el sentit de les frases.

He pecat per falta de preparació, per nervis i per nuvatu. Esperem que ho tinguin en compte a l'hora d'evaluar-nos.

Sort a tots i ànims pels que encara ens queda esperar el resultat.

bueno nomes keda esperar nois,per cert cuants anys tens?

menos mal que no aprietan!! fa 17 anys 7 mesos #18635

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Segur q vas intentar vendre la moto de una persona q no ets i es van donar compte i per això t'han apretat i més sent jove.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.173 segons
Gràcies a Fòrum Kunena