Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

falsas esperanzas fa 17 anys 7 mesos #18698

• luisma
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 81
  • Gràcies rebudes: 0
es genial eso de ke t digan al acabar la entrevista: si et tumbessim , ke no es el cas, pensa en el ke has dit, respos, bla, bla,bla.
mencanta, m dicen ke no m tumban, ke no es el caso, y ara miro la lista y patapam!!estoy nominado. para eso ke se callen la boca, ke no digan nada.m dieron la falsa esperanza de ke no estaba fuera de la entrevista, y m lo dijeron muy claro, SI T TUMBARAMOS, KE NO ES EL CASO...
en fin, otro año, sera. no estoy mal por no haber entrado, aunke hubiera pasado la entrevista estaria fuera, es la manera ke tienen de hacer las cosas...bueno, a por la proxima. saludos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

falsas esperanzas fa 17 anys 7 mesos #18699

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
Luisma te entiendo perfectamente, a mi me tumbaron tambien en la pasada entrevista, pero no desesperes y machaca para las próximas y ya veras como acabas entrando. yo creo que lo he conseguido este año!

El que no em mata, em fa més fort

falsas esperanzas fa 17 anys 7 mesos #18706

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Luisma, fes com jo, la llei del cabeçut, ¡¡¡ A por otra !!!

Jo m'he presentat a 2 convos, 1 a valencia i vaig caure a les físiques per culpa d'una lesio que arrosegava feia mesos i no vaig acabar de recuperar, i ara a la Gene vaig caure al psico. Porto dos anys ja dale que te pego, tu has arribat mes lluny que jo, aixi que mai por, mai rendicio, a fondooooo la llei del cabeçut :wink:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.114 segons
Gràcies a Fòrum Kunena