Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18858

• met
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 58
  • Gràcies rebudes: 0
Bon any a tothom a futrs bombers aspirants i forestalillos i amb alguns ens veurem a l'escola i controleu aviam que feu aquesta nit eee no donem gaire feina els bombers..

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18860

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Feliç any nou a tothom.

El que no em mata, em fa més fort

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18866

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
Felisa me muero!, ¿¿qué dices?? FELISA ME MUERO!! .No hagas el tonto y ponte la dentadura. ¡FELIZ AÑO NUEVO!!!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18872

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Feliç any nou ???? Quina gràcia m'han futut avui a les 10 del mati ....

10:00 riiing riiiing
Rampanat: Digui ?

Bon dia Jordi, soc el señor E...piiip de Ambulancies C...piiip , lamento tenir-li que comunicar que esta ... DESPEDIDO, reestructuració de la plantilla, reorganitzacio de l'empresa i bla bla bla i tu al ser dels ultimas en entrar pues bla bla bla.

Rampanat: Quer ? Comor ??? Pero si d'aqui dos dies tinc la meva guardia de 24 horas. Es una broma o que

Señor E..piiip : Si si tranquil, esta tot controlat, quan tinguis un moment passi per les oficines a firmar finiquito, indemnització y reculli el seu taló.

Nomes li faltava dir ... Su tabaco gracias !!!!

Ale, menuda alegria al cuerpo. No se ni perque escric aixo aqui, suposo que per desfogar-un ja que elegir avui per comunicar-me tal noticia...

Quina gracia un dia com avui, cruspides familiars i tota la palafarnalia i tothom preguntan... que tal, q tal todo , i jo ... bien, m'han despedit avui al matí pero no passa res, bon any, tocate lo vuevo. jajajajajja

Apa, bon any a tots i alegría, que la vida es como un videojuego de pruebas on s'ha d'anar passan pantalletes i superan proves.

To be continued

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18873

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
Si noi, la vida és així d´imprevisible... jo que ho tenia tot preparat per avui per donar una bona entrada a l´any, amb 39 de febre i a caseta!!!!
Que tingueu bona festarra avui i feliç 2009!!!!!!!!!

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18876

FELIÇ ANY NOU COMPANYS!!

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18879

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
joder rampanat! si ha pasado es porque tenia que pasar! de todas formas una empresa que trata asi a sus empleados ya no merece la pena ni preocuparse, como suelo decir, cada patada en el culo es un paso palante!

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18880

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
bueno cuando se oposita no se trata de feliz año, sino de feliz sacrificado puto año nuevo, asi que a todos los que estamos mas quemaos que el cuchillo de rasca y pica,muchos animos para seguir y seguir, y solo espero que el año que viene, hayan mas convocatorias y personalmente pido que para quedarme a unas poquitas plazitas prefiero que me tumben en la primera que duele menos :twisted: :twisted: :twisted:

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18887

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
ei Rampa! Búscale el lado positivo, ahora tendrás más tiempo para estudiar y entrenar. Y para practicar psicos! jejeje. Saludos y ánimos!!

"Si la vida te da 1000 razones para llorar, demuestra que tienes 1000 y una para soñar. Haz de tu vida tu sueño, y de tu sueño una realidad"

firedepartment va escriure: bueno cuando se oposita no se trata de feliz año, sino de feliz sacrificado puto año nuevo,

:D :D :D

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18888

bon Any a aquesta gran family que formem tots plegats....que hi ha de tot aquí....matrimonis peligrosos (climber+firedepartment)....comandos tb peligrosos (comando caprabo)...hasta alguno que esta seguro pero que no se lo cree i sufre pero que igualmente se pega la fiesta por sia caso fuera...te suena kikis?
jejeje...
bon anyyyyyyyy 2009....i tots cap dins jaaaaa

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18889

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
ja ho pots ben dir luiji! bua...ahi en vaig fer una altre mega festa!
Inclus vaig actuar com a bomber ia...jajajaja pq tiu va caure desplomat al terra convulsionant! i vaig tindre q atendre'l fins que va arriabr la ambulancia i justament quan el montem a l'ambulancia, un altre noia tambe al terra combulsionant i jo y el de l'ambulancia amb ella fins q va arribar una altre ambulancia.jajajaja quin percal! això si, em vaig motivar encara més amb això de ser bomber, pq això es el que m'agrada!

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18891

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
Convulsionant?? No hi deuria haver-hi pas garrafa pels cubates... no no que va... Ratafia i a fer país!!!!

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18892

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
q va q va pels cubatas no era, que l'alcoho era de qualitat, aquest d'haurien haver pres alguna cosa més q cubates.jejeje

Feliç 2009 fa 17 anys 7 mesos #18893

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Sí que es esto como una gran family, sí, yo es que flipo más que Rappel viendo expediente X, resulta que todos nos conocemos entre todos!! jaja

Ay Luiji, Luiji, cuanto nos vas a echar de menos … jaja

Por cierto, tú que has paso la opo deberías saber que fire+climber = danger, peligro de bleve 10.5 con bola de fuego incluida y radiación de ondas beta acidoribonucleicas. No se te ocurra volver a hacer una mezcla así! jajaja

kikiskywalker va escriure: justament quan el montem a l'ambulancia, un altre noia tambe al terra combulsionant

sería porque también querría que la montarais?? jajajaaaa

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena