Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya

TEMA:

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19022

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
Avui he anat al parc de bombers voluntaris, i tambe a una autoescola, i als 2 llocs m'han dit que sortira la convocatoria a principis de febrer.

Algu en sap algo? No se si creure-m'ho, pero la gent esta bastant convençuda de que seran a principis de Febrer...

Les academies que preparen a la gent s'emprenyaran una mica, no?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19024

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
a una autoescola???es la primera noticia q tinc, on una autoescola ho sap abans q ningú! jajaja.

Em sembla que el bolo que us vaig colar el dia del sants inocents está rulant por el mundillo. Ara se com es crean els radiomacutazos!jajajaja

El que no em mata, em fa més fort

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19026

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
No ho se... pero a l'autoescola ho han dit molt segurs... i al parc ho ha dit el cap de parc... per tant... no se si es un bolo o no...

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19027

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Osto ho veig massa precipitat. Apenes a acabat aquesta convocatoria, no ha sortit ni la llista final dels elegidos.
No s'ha començat ni el curs de formació , i ¿ hem de creure que en 4 setmanes ja tenim noves bases ???

Jo opino que a ficar-se tranquils i a continuar entrenan, estudian i passan penes i quan arribin benvingudes seran pero en 4 setmanes.... jo no apostaria vamos.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19030

avui e anat a compra peix al mercat d sta.oposició al carrer generalitat i ma dit la peixatera que les tropes de hamas deixaran de tirar missils a israel(amb raó que tenen) perque se'ls hi acaba la munició que ve de les canteres de riotinto de cantabria la primera setmana de febrer, precís precís!!!
Txeic home no te passis!Un cap de parc que ha de saber de les opos!i menys d'un de voluntaris!

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19031

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
No se, pero continuo ben acollonit...encara m'hi he de posar! i a sobre... treure carnets... vaig amb el temps justissim

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19032

JAJAJAJAJA pero porfavor... venga ya anda no te acojones, tu trankilo k en febrero no salen, y sino acuerdate de este post cuando salgan las bases dentro de unos meses, en las fechas k siempre salen aproximadamente. Nose pork te tienes k creer lo k te dice una autoescuela k no tienen ni puta idea y un cap de park voluntari, que cony sabra el voluntari. jaja muy bueno el post de ei, mira lluti no te rayes, tu metele caña que no van a salir ahora, k no tiene ningun sentido porfavor, esk de verdad k tonterias macho.

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19037

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
ok ok... ya me desacojono entonces... o eso intentare, pero por si acaso, me he hecho un plan, para como maximo, el viernes 13 de febrero, tener el carne C, C+E y D! en un mes y 5 dias, me los saco los 3! dios... que mes me espera!

Y por si las moscas... salen las opos en febrero... me tendreis que pagar una cena!

Ale! un saludo! y a dormir, que ya va siendo hora.

PD: no subestimaria lo que debe saber un cap de parc de bombers voluntaris... ya que tal vez, el conozca al pepito... y pepito lo puede saber... no se...

Acojonamiento volivendo a subir... jeje

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19039

¿¿En un mes y 5 dias?? Maaaadre mia del amor hermoso!! Dame consejos para conseguir almenos sacarme el carnet que me falta en ese tiempo récord.

Yo la verdad lluti es que creo que saldran a finales de abril, es mi opinión.
Yo ya decidí empezar a estudiar y a entrenar y si salen muy pronto y no estoy bien preparado pues ese tiempo que ya lleve estudiando tampoco lo habré perdido ya que algun dia hay que empezar... que me tocara un poco los webs??...hombre pues si, pero a mi lo que mas me ha costado ha sido decidirme a arrancar del todo asi que a esperar que nos den la sorpresa.

Salut!! Y buen año a todos!!

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19045

Yo tambien estoy en un parque de voluntarios y ya te digo yo que no salen en febrero. No seria una convocatoria de bomberos voluntarios? o que el curso basico de voluntarios empieza en febrero?

Vamos... y lo de la autoescuela ya es lo ultimo... precisamente lo hacen para que te acojones y te saques alli mismo los 3 carnets. De esa gente no te puedes creer ni la mitad de la milesima parte.

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19047

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
A mode d'exemple:
l'any passat algun compi va dir que en una autoescola li havien dit que sabien DE BONA FONT que el carnet d'ADR donaria mèrits, i que el curs de SVB també... Quina vergonya!!! Són una colla de lladres, que en comptes de fer negoci amb bons preus i servei, prefereixen fer-lo enganyant els opositors confiats...

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19048

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
Yo estoy con petete, lo de febrero seguro q es la convocatoria del curso para voluntarios y nada de convocatoria a bombero profesional y lo de la autoescuela es la forma ideal de ponerte nervioso para q loquieras hacer todo de golpe y asi suspender para ellos cobrar más

El que no em mata, em fa més fort

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19052

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
No no, parlaven de les oposicions a professional. Van dir tambe lo de les 176 places...

I a l'autoescola, tampoc ho van fer perque m'hi apuntes, perque llavors els hi vaig dir "aixi, no tinc temps per treure'm els carnets, no?" i em van dir que "no", per tant, van perdre un client...

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19053

Jo estic esperant el curs de voluntaris, i m'han dit que es per febrer, res de professional...

Convocatoria al Febrer fa 17 anys 6 mesos #19054

Això ja em comença a sonar com a l'any 2007: que primer a l'abril, que després al setembre, però no arribava. Més tard havia de ser octubre, novembre, desembre i acabàrem l'any sense opo. El següent a principis d'any havia d'aparèixer, però no va ser fins a començament d'estiu que va sortir.

Total: 1 any de diferència des dels primers rumors fins que realment va sortir.

Temps de càrrega de la pàgina: 0.216 segons
Gràcies a Fòrum Kunena