Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19108

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Obro aquest post per cambiar una mica de tema, que aqui quasi sempre estem igual , discutin prediccions i rumors.

Es tracta que cadascú fiqui el temps que porta opositant i el temps que realment dedica a l'oposició. I quan més sincers es sigui millor, que se també que hi ha molt casper suelto per alli.

Aixi també servirá per gent nova que entra al foro i pregunta sobre la opo si es dura, quan temps es triga per treure un sufi jejej , etc.

Comeó jo:

Temps opositant : 2 anys i 1 mes

Estudi: Una mitjana de hora i mitja diaria de dilluns a diumenge excepte el dia que hem toca anar a la academia, les 5 hores que hem tiro alli dins tancat ja son mes que suficient. ( 1 dia a la setmana )

Esport: 1 hora 15 min. diaria mes o menys 6 dies a la setmana ( rodatges llargas, pista d'atlestisme i gimnas )

Quan t'escaqueges? : Al marxar de vacances, les vacances son sagrades per desconectar, m'enduc les bambes de correr i surto cada 2 o 3 dies a fer un rodatget de 30 minuts i poca cosa mes.

Opos presentedades i on se t'han cruspit: 2 opos, 1ª a Valencia i vaig caure a les fisiques al test cooper 3000 metros en 12 minuts i vaig entrar en 12´20". 2ª Aquesta última de la generalitat de Catalunya, vaig caure al psico. Hem va servir de lliço de que fer psicos cada setmana es molt important, no pots estar estudian com un cabrito, entrenan passan calamitats i que se't cruspeixin a un psico.

Apa, ánims a tots

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19111

Hola a tots, soc nou en aquest forum i vinc a deixar el meu comentari!
Jo porto a prop d'un any i mig preparant opos, m'he presentat a aquesta última de la gene i em van tumbar al psico. Ànim a tot que ara tindrem una altra oportunitat, sort!

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19112

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Temps opositant: 3anys

Estudi: Un parell d'hores al dia el primer any, de dilluns a divendres.
Després em vaig relaxar i només estudiava a falta de tres mesos pel teòric.

Entrenament: 5 dies a la setmana, una mitjana de 2 hores i mitja al dia, plogui, nevi, faig fred o calor (jo ho sabeu tots prou)

Opos fetes: 1ª Barna 2006, vaig passar teòric, psico i físiques dins de places, i vaig tenir un accident 4 dies abans de la conducció.
2ª Barna 2007: Tumbat a les físiques per 10.77 quan el tall era 11/20.
3ª Gene 2008: Tumbat a la conducció... La p... marxa enrere de l'atego...
4ª Barna 2008: Somni aconseguit. Nº 44.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19114

Doncs jo tb hi deixo la meva...
Temps opositant : 3 anys i pico (quasi 4)
Temps estudi: el darrer any, van ser 4 hores diàries d biblio i els findes propers a l'examen, tot el dia tancats
Entrenament: doncs igual q en turu :wink:
Opos fetes:
3 de gene: on em van tombar al psico o les físiques (depenent d l'any)
5 de barna: 3 fora al psico, 1 vaig quedar el 68, i la 5ª q va ser la bona

moraleja??? el q la sigue, la consigue...vaya si la consigue :D

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19116

Aquí va la meva:

Temps opositant: 1 any i 1 mes.
Temps estudi: els tres primers mesos 6 hores a la setmana aprox.
Entrenaments: els 3 primers mesos vaig anar a tope i vaig acabar amb tendinitis rotuliana de cavall per no parar, això va fer-me tirar la tovallola per deixar d'estudiar. Resultat: set mesos parat i un parell de mesos més per recuperar el to muscular.
Opos fetes: les dues d'aquest any, a la gene i barna, vaig passar els psicos a les dues però vaig suspendre els teòrics.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19117

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
No suelo escribir en el foro cosas tan banales ni off-topic, pero por mi amigo el muriselaguito, haré una excepción, jajaja. :wink:

Tiempo opositando: 16 meses

Estudio: depende del día y de los ánimos, hay temporadas que cuesta más y otras menos. Lo habitual, un par de horas diarias. Cuando se acerca la opo, todo lo que el día dé de sí.

Entreno: 5 días a la semana a piñón

Opos: Gene 2008. La pifié en la conducción (de ahí las contínuas bromas sobre el tema del tullido de Fire)

Rampa, has visto? esta vez no he soltao ninguna broma, estoy desandamoniada!!! jaja

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19129

Soc nou en aket "mundillu", i kada kop em tira meees, i meees, no dono dades com vosaltres, perque ara començaré, de moment fent-me bomber voluntari al parc del meu poble, pero es k m'agrada i em tira tant k cada cop estic pensant mes de fer-ho professional!

S'agraeixen fils al foro com aquests per la gent k comença!! gràcies a tots!

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19130

Lo meu es bastant curtet.

Simplement porto 2 campanyes forestal per treure punts i fins que no tingui els 21 i els carnets no podre opositar...

Pero voldria fer una pregunta...
Amb totes aquestes hores que dediqueu a entrenar i estudiar. Com us guanyeu la vida? com manteniu les vostres relacions amb els amics, la novia, la familia,...?
Es un tema que hem preocupa pel dia de dema, ja que son molts diners els que s´han d´invertir per estar a un bon nivell; carnets, academies, desplaçaments, gimnas,...

Salut!

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19132

• rampanat
  • Avatar de rampanat Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
jjejeje gran tema alcala, fem vida utilitzan i fen merit a dos grans paraules.... SACRIFICI i CONSTANCIA

Jo estic casat, tinc la meva hipoteca i com m'ho faig ?? doncs com la majoria suposo, sacrificante de sopars, de sortir de festa, de brenarets, esmorzars, cafetitos i cervezitas i fen hores extres de tant en tant porai , algun curro extra porai , trenguente caprichos de sobre com per exemple vener-te la moto ....

SACRIFICI i CONSTANCIA , no hay mas

en la meva opinió t'ho has de prendre com una carrera universitaria. O vas a muerte dia rere dia .. o olvidat.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19133

si es permet la pregunta, kina mitjana d'edat teniu els opositors? jo en tinc 24 i tot just ara començare el curs de voluntari, peró cada cop tinc mes ganes de fer-me professional

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19134

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
La veritat q jo he sigut....molt gandul a la hora d'estudiar. Dos mesos vista del examen, un parell d'hores cada dia menys caps de setmana, també haig de dir que vaig fer un curs de em sembla q va ser 70 hores per aquesta opo. i entrenar...6 dies ala setmana un parell d'hores també desde q surt la oposició.

Porto 3 barcelona al teóric
2 a gene, la primera a l'entrevista i la segona ESTIC DINTRE!!!!(si no hi hagut molts canvis d'última hora.jejeje)

tinc 25! aixì q tanrab ja saps! i l'ho important no es l'edat, dona igual quant anys tens, lo important es entrar!

El tema novies...chato, tu no saps q això de entrar de bomber no es compatible amb tindré novia?jejeje. Existeis un alt index de separacions a la hora d'entrar de bomber o opositant. Mira jo, deixo la novia abans de la opo i a la cap a dintre (si entro)jejejeje.

Jo en aquesta opo si que es cert q m'he dedicat exclusivament a ella. peró l'anterior tenia un trebar de 6 dies de treball i descansava 2 y cada setmana canvi de torn i molts dies feia 12 hores seguides, també tenía novia i et dic q encara hi aixì treia temps d'on sigues, com per exempla m'ha anava a entrenar despres de dinar a las 15:15!!! per poder estar després amb la novia o si treballava de tardes entrenava per el mati.

Aixì q ja sabeu, de temps es treieu, pero si podeu estalviarvos cosas millor, amb això no vull dir q deixeu a la xicota,eh?.jejejeje

El que no em mata, em fa més fort

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19138

Pues yo no puedo decir lo que estoy haciendo, por que justo acabo de empezar, pero mi idea es la siguiente:

Entrenar en el gym por la mañana de 8 a 11.
Estudiar de 11 a 12:30

Y después a comer y al curro, que tengo que picar teclas de 14:00 a 22:00.

Espero que con esas 3 horas diarias de gym sea capaz de quitarme los 10kg que me sobran , esto de estar todo el día sentado en una silla es mortal para el organismo :(

Saludos a todos.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19143

....34 anys i opositant des de els 29.......

Dona, dos fills i gossa.......hipoteca i demés; guarderies, cotxe, menjador escolar, preparador físic, carnets......i treballar.

4 oposicions a Barna. 2005, 2006, 2007 i 2008
2 oposicions Gene. 2006 i 2008
1 opo a Alacant, ni mén recordo de l'any.
1 opo a Castelló. idem Alacant.
1 opo a Valencia. 2008.

Finalment entrar i bomber a la de Barna 2008.

Ara l'escola i formació amb 600 euros 7 mesos....ja veurem com sortir...però de tot es surt.

Sort per a tots el que encara esteu opositant.

PD: 24 hores donen per a molt.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19147

Bones,
jo també sera la meva primera opo i tinc 28 anys.
Estic visquen en parella des d'aquest mes. Curro a l'administració publica de 8 a 15h (funcionari).
Amb aquest horari pots tenir vida social, estudiar i maxacarte al gimnas lo q no pots tindre son hores d sofà.
L'any pasat vaig estar fent el projecte final d carrera (feia més d 4 anys q ho tenia penjat) totes les tardes, després 5 dies a corre i 3 al gimnàs. I ja et dic jo q pots tindre vida social.
Aquest any, encara esta tot una mica per definir. Me apuntat al feste fort (dilluns(avui comencem) i dimecres, 3h per dia). Fins ara he estudiat poc, 2 o 3 d gimnas i porto 2 messos amb una facitis plantar q m'esta donant pel sac.
Anims a tots!!!!!

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19148

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
Tots, hagueu entrat o no, amb tots els carnets pel tema punts de mèrit???

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.201 segons
Gràcies a Fòrum Kunena