Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMA:

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19149

Jo temps opositant 1 any...

entrenava fisiques especific de les opos aproximadament unes 4 hores al dia i estudiava teoric unes 4 hores més, ambdues coses 6 dies a la setmana...o set depen de com arribava al finde....

opos:

bcn 2008....el nº 30 dins de places
gene 2008...el nº 27 tambe dins places

apa salut....

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19150

I a on te'n vas? a la gene o a barna?

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19152

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
aquest se'n va a gene segurisim.jejeje.
I no es podrie fer pluri de bomber tb?jajajaja a gene i a barna... te'n portaries una bona pasta! jajajaja.

El que no em mata, em fa més fort

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19153

RATAFIA 40º no sé si has vist els punts de mèrits dels opositors d'aquest any, però la gent anava carregada carregada i un % molt alt de gent tenen el punt dels carnets. Tal com esta el tema de complicat, com més preparat vagis millor. Encara q l'inversió q s'ha d fer tela. (en el meu cas 3500 euros el C, C+E i D).
Luiji lo teu si q es preparar-se unes opos. 4 hores diaries 6 o 7 dies a la setmana de entrenament físic és una bestiesa, com t'ha aguantat el cos??? Però vist el resultat ha valgut la pena. Enhorabona.
I el tema novia, collons si no pot entendre q t'estas preparan per una opo i q tens d secrificar moltes cosses durant un temps(diferent seria si fos tota la vida)....

Ale

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19160

El luiji es el puto amo jaja.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19161

Buenaas!!

Tinc dos preguntetes ara que començaré el curs de voluntari: quants mèrids et donen per ser bomber volutnari? i l'altre, em pouc plantejar entrar a bombers d'akia a un o dos anys només amb els mèrids que hagi fet de voluntari (si es que ja n'hagi guanyat) i amb els dels carnets?

gràcies per tot!

pd: kina enveja em feu alguns :evil: :D

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19163

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
mira el punts de voluntaris no et comencen a contar fins a 3 anys en la escala activa...es a dir q si entres al curs ara...fins el 2010 no et nomenaran voluntari de l'escala activa(sempre q aprovis a la primera). Això vol dir q fins el 2013 no començaran a contarte els merits i et puntuen poquet 0'01 per mes de voluntari. un any=0'12 només. si ara dius q tens 24, conte q fins els 29 no et surtirà rentable de veritat el ser voluntari per els punts, aixì q intenta buscar punts també per altres llocs com els carnets o forestal si pots, que ho pots compaginar perfectamen amb lo de se voluntari

NO se si m'he explicat bé, espero q si. Molta sort!

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19165

Hola a tots!! sok nou en aquest mundillo i tink el kap ple de koses, jeje. pero deixo el meu comentari.

Porto pok temps estudian, pero m'ho prenk bestan en serio. Estudio un parell o tres d'hores al dia i d'exercici fisic més o menys el mateix, depen del temps qe tingui. He vist que aquesta ultima opo la gen aava carregadissima de punts i jo no en tink ni un. Aixo ma desanimat una mica, pero no lu suficient per parar, jeje. Dons res, avera si surten aviat les daket any i els nous ens podem estrenar!!

Salut a tots!! :D

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19166

luiji va escriure: Jo temps opositant 1 any...

entrenava fisiques especific de les opos aproximadament unes 4 hores al dia

I com t'ha aguantat lo cos entrenant 6 dies 4 hores cada dia!? :shock: Això produeix sobrecàrregues fijo, almenys a mi...

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19168

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
apudelcro aquest paio es un béstia i un machaca, es d'una altre planeta!jajajaja

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19178

els opositors soleu treballar a jornada completa???? (40h)

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19179

Jo si que treballo 40 hores setmanals inclus algunes setmanes més, canvi-ho cada 15 dies de torn així que també pillo de nit, això si faig jornada intensiva així que tinc o tardes o matins lliures, tres dies teòrica tres dies físiques, a Gene em van fotre fora al pscico, a barna he kedat el 82.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19210

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

kikiskywalker va escriure: apudelcro aquest paio es un béstia i un machaca, es d'una altre planeta!jajajaja

sisi, y porque no le visteis con el remolque ... vaya tela marinera ... Crono en mano, preparado ... (él mete la marcha atrás) ... listo ... (aprieta el acelerador a fondo al más puro estilo fitipaldi) y ... ya!! aprieto el "start", se escucha un brum brum y un fuerte chirrido de ruedas, levanto la vista del crono y ahí está el remolque perfectamente cuadrao ... en 6 (o 7, no macuerdo exactamente) segundos!!! :shock: machine machine el tío!!

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19225

climber va escriure:

kikiskywalker va escriure: apudelcro aquest paio es un béstia i un machaca, es d'una altre planeta!jajajaja

sisi, y porque no le visteis con el remolque ... vaya tela marinera ... Crono en mano, preparado ... (él mete la marcha atrás) ... listo ... (aprieta el acelerador a fondo al más puro estilo fitipaldi) y ... ya!! aprieto el "start", se escucha un brum brum y un fuerte chirrido de ruedas, levanto la vista del crono y ahí está el remolque perfectamente cuadrao ... en 6 (o 7, no macuerdo exactamente) segundos!!! :shock: machine machine el tío!!

jajaja menuda climberiana tenemos! :wink:

Hábits d'un opositor fa 17 anys 6 mesos #19249

Cada maestrillo tiene su librillo, jo em vaig demanar una excedencia d'un any,i fent un treballet d'un dia vaig poder cobrar el paro i vaig dedicar les 24 hores del dia a les opos, i ma anat força be, a barna el 70 i pico i a gene cap a dins!!!! anims i forces a tots. Sin sacrificio no hay victoria! O van dir amb una peli l¡altre dia i realment es aixi.

• Pàgina:
  • 1
  • 2
  • 3
Temps de càrrega de la pàgina: 0.211 segons
Gràcies a Fòrum Kunena