Normalment t'examines del teoric i al cap de 15 dies tens l'examen de pista com a molt aviat, i al cap de 15 mes l'obert.
Aixi que fotenli caña a l'estudi i aprovan tot a la primera, en 1 mes i mig te'l pots treure.
Si trobes una autoescola que van mes a fondo, acabes pista, aproves, 5 practiques d'obert de patac i examen d'obert... doncs tambe te'l pots treure abans.
Pero compta 1 mes mes i mig .
Apart, si et vols dedicar a opositar, t'hauras de treure l'E i el D , ja que tothom els te, o tots els que realment aspiren a plaça, i com no tinguis el teu puntet estas futudet.
Treure's el carnet de camio, la teoria, son hores i hores d'estudi. Hi ha autoescoles, que van cada setmana a examens. Per tant, si li fots canya i ho aproves tot a la primera... t'ho pots treure en 3 setmanes despres d'anar a la teoria.
Jo estic igual que tu, l'unic que ja he començat a estudiar i preparar-me fisicament per les opos, pero tampoc res intensiu i encara falta molt treball.
El meu planning, en cas que vagui aprovant tot a la primera es:
Setmana 4: examen teoric C
Setmana 5: examen pista C
Setmana 5-6: examen teoric D
Setmana 6: examen circulacio C
Setmana 7: examen teoric E
Setmana 7-8: examen pista D
Setmana 8: examen pista E
Setmana 9: examen circulacio E
Del D em sembla que si tens el C, no et cal fer l'examen de circulacio... per tant, no li poso.
Si seguis aquet planning, l'ultima setmana de febrer tindria els 3 carnets...
A partir del 5 de desembre, ha surtit una llei que obliga a fer examen de pistes i de circulació del D, ho se perque vaig haber de pujar el 4 a circulació sino m´ ho menjava a patates.
lo ultim que a dit di2007vad es veritat, jo hem vaig treure el D al desembre y vait tenir que examinar-me de pista.
Despres no t'oblidis de la part física, com no hagis fet esport anteriorment i amb regularitat amb 1 any prepararte el tema .. no se jo si amb un any a la curs navet faras minim uns 13 paliers i aguantaras minut i mig fen el pajarito.
Tingues el tema controlat també. I els psicotecnics fesne a punta pala, que ultimament els hi ha donat per fotre un astacasso que te cagas per treguer-se gent de sobre.
En aquesta ultima no se si se remurejava que havia uns 2200 opositors, pero bueno, indiferentment els que fossin, vam fer el psicotecnic+ teoric i només van quedar uns 460 supervivientes.
Sunthorg i lluti estic igual que vosaltres pero el tema dels carntes m'el prenc amb una altre filosofía. M'estic treient el C i el E a la vegada pero no em vull posar molta presió temporal a sobre, aixó pot fer que vagi suspenent=perdent un munt de pasta. Tot dintre una cordura, es a dir, treure'm el C en un temps suficient per accedir a la opo ( osti que trigui minim 2 mesos en sortir...) i treure experiencia i, d'aquesta manera, poguer accedir l'any seguent (creuem els dits i esperem que convoquin) amb tots el carnets i experiencia.
Si no, sempre ens quedara barna= no mérits.
Per altra manda, nois i noies,companys i companyes, sí l'any passat eren uns dos mil i pico aspirants posaría la ma al foc que la próxima en serán mes de tres mil, en temps de crisi es el que passa. Competencia a punta pala, del bon rollo, pero competenica al cap i a la fí.
Jo amb lo dels carnets també m'ho vaig planificar per setmanes.
Amb les teòriques va anar tot rodat. Si tu estudies una mica i fas els 4 testos un parell d vegades, les preguntes son sempre les mateixes. Si ti poses en serio, et llegeixes el llibre i fas testos a diari, en 3 setmanetes tes el teòric del C (si te la jugues una mica, 2 setmanes). És realment molt simple la teòrica del C(anys enrera era bastant mes complicat).
Desprès la teòrica del D és una miqueta més complicada pero pensa q no és començà d 0 ja q es repatèixen moltes cosses.Un parell d setmanes fen algo cada dia i pots fer examen. Igual et dic d la teòrica E.
Ara les pràctiques és un altre història.
Però crec q minim uns 3 o 4 messos.
El q podries mirar es lo de les autoescoles d valencia. No heu escoltat mai algu s'ha tret el carnet amb una semana o dos!!! No se ven bé com funcina però crec q és del pal q fas 8h d teòrica al dia i no sé si fan exàmens més sobint.
El tema d pistes dl D, s'han d fer si o si. Jo tenin el C i les vaig tindre d fer.
Un concell, depèn el temps q tinguis, treute el C i oblida els altres, preparat per la opo ja q per treuret aquest carnets amb un temps record, i tens d'invertir molt d temps(testos + practiques + estudiar).
jo tambe penso com en rakas, treu-te el C i el que vingui despres ja veurem... jo es el que fare i si arribo amb els altres doncs millor pero com diuen per aqui es molt temps que deixes de dedicar a les opos en si.
Es cierto lo que dice Banzai, se comenta que pondrán minibuses desde las oficinas del INEM para que la peña vaya a opositar y que como estan paraos ,con el consiguiente puteo que conlleva, se sujetan a la barra con una rabia que hay que tirarles de los pies para que bajen.
Lo vamos a tener jodido los que curramos para entrar.
Banzai va escriure: Per altra manda, nois i noies,companys i companyes, sí l'any passat eren uns dos mil i pico aspirants posaría la ma al foc que la próxima en serán mes de tres mil, en temps de crisi es el que passa. Competencia a punta pala, del bon rollo, pero competenica al cap i a la fí.
Tio, doncs que triin unes altres opos que les de bombers ja fem el cupo!
No us preocupeu per la gent que es presentarà.......a Valencia per 70 places eren si no m' equivoco unes 3300 aprox. instàncies.....i de les 70 places el 80% donades a dit.....i si no em quede curt és per poc!!!!
Ja sabeu que dels que es presenten els que lliuten per plaça són uns 800 la resta normalment són estadística; és la primera opo, no porten bé el temari, no passen les físiques, per provar que no quedi, no tenen punts, etc......
Així que els que estem apretem que són 176 i són moltes!!!!!!
Salut!!!!!!!!