Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19278

• ratafia 40o
  • Avatar de ratafia 40o Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Dius que anem a pams però tu vas a metros!!!
De poder-se es pot, ara, has de ser quelcom més que un sex machine!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19284

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Doncs tot depen a l'autoescola que estiguis.

Normalment t'examines del teoric i al cap de 15 dies tens l'examen de pista com a molt aviat, i al cap de 15 mes l'obert.

Aixi que fotenli caña a l'estudi i aprovan tot a la primera, en 1 mes i mig te'l pots treure.

Si trobes una autoescola que van mes a fondo, acabes pista, aproves, 5 practiques d'obert de patac i examen d'obert... doncs tambe te'l pots treure abans.

Pero compta 1 mes mes i mig .

Apart, si et vols dedicar a opositar, t'hauras de treure l'E i el D , ja que tothom els te, o tots els que realment aspiren a plaça, i com no tinguis el teu puntet estas futudet.

Apa, tu decides

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19291

Bones! aqui ve la meva aportacio.

Treure's el carnet de camio, la teoria, son hores i hores d'estudi. Hi ha autoescoles, que van cada setmana a examens. Per tant, si li fots canya i ho aproves tot a la primera... t'ho pots treure en 3 setmanes despres d'anar a la teoria.

Jo estic igual que tu, l'unic que ja he començat a estudiar i preparar-me fisicament per les opos, pero tampoc res intensiu i encara falta molt treball.

El meu planning, en cas que vagui aprovant tot a la primera es:
Setmana 4: examen teoric C
Setmana 5: examen pista C
Setmana 5-6: examen teoric D
Setmana 6: examen circulacio C
Setmana 7: examen teoric E
Setmana 7-8: examen pista D
Setmana 8: examen pista E
Setmana 9: examen circulacio E

Del D em sembla que si tens el C, no et cal fer l'examen de circulacio... per tant, no li poso.

Si seguis aquet planning, l'ultima setmana de febrer tindria els 3 carnets...

S'intentara, a veure si hi ha sort... jejeje

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19292

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
A partir del 5 de desembre, ha surtit una llei que obliga a fer examen de pistes i de circulació del D, ho se perque vaig haber de pujar el 4 a circulació sino m´ ho menjava a patates.

En estos tiempos de crisis...........

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19294

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
lo ultim que a dit di2007vad es veritat, jo hem vaig treure el D al desembre y vait tenir que examinar-me de pista.

Despres no t'oblidis de la part física, com no hagis fet esport anteriorment i amb regularitat amb 1 any prepararte el tema .. no se jo si amb un any a la curs navet faras minim uns 13 paliers i aguantaras minut i mig fen el pajarito.

Tingues el tema controlat també. I els psicotecnics fesne a punta pala, que ultimament els hi ha donat per fotre un astacasso que te cagas per treguer-se gent de sobre.

En aquesta ultima no se si se remurejava que havia uns 2200 opositors, pero bueno, indiferentment els que fossin, vam fer el psicotecnic+ teoric i només van quedar uns 460 supervivientes.

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19302

ahí ahí esa peña trentañera

Sunthorg i lluti estic igual que vosaltres pero el tema dels carntes m'el prenc amb una altre filosofía. M'estic treient el C i el E a la vegada pero no em vull posar molta presió temporal a sobre, aixó pot fer que vagi suspenent=perdent un munt de pasta. Tot dintre una cordura, es a dir, treure'm el C en un temps suficient per accedir a la opo ( osti que trigui minim 2 mesos en sortir...) i treure experiencia i, d'aquesta manera, poguer accedir l'any seguent (creuem els dits i esperem que convoquin) amb tots el carnets i experiencia.

Si no, sempre ens quedara barna= no mérits.

Per altra manda, nois i noies,companys i companyes, sí l'any passat eren uns dos mil i pico aspirants posaría la ma al foc que la próxima en serán mes de tres mil, en temps de crisi es el que passa. Competencia a punta pala, del bon rollo, pero competenica al cap i a la fí.

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19317

Jo amb lo dels carnets també m'ho vaig planificar per setmanes.
Amb les teòriques va anar tot rodat. Si tu estudies una mica i fas els 4 testos un parell d vegades, les preguntes son sempre les mateixes. Si ti poses en serio, et llegeixes el llibre i fas testos a diari, en 3 setmanetes tes el teòric del C (si te la jugues una mica, 2 setmanes). És realment molt simple la teòrica del C(anys enrera era bastant mes complicat).
Desprès la teòrica del D és una miqueta més complicada pero pensa q no és començà d 0 ja q es repatèixen moltes cosses.Un parell d setmanes fen algo cada dia i pots fer examen. Igual et dic d la teòrica E.
Ara les pràctiques és un altre història.
Però crec q minim uns 3 o 4 messos.
El q podries mirar es lo de les autoescoles d valencia. No heu escoltat mai algu s'ha tret el carnet amb una semana o dos!!! No se ven bé com funcina però crec q és del pal q fas 8h d teòrica al dia i no sé si fan exàmens més sobint.
El tema d pistes dl D, s'han d fer si o si. Jo tenin el C i les vaig tindre d fer.
Un concell, depèn el temps q tinguis, treute el C i oblida els altres, preparat per la opo ja q per treuret aquest carnets amb un temps record, i tens d'invertir molt d temps(testos + practiques + estudiar).

Apali

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19326

jo tambe penso com en rakas, treu-te el C i el que vingui despres ja veurem... jo es el que fare i si arribo amb els altres doncs millor pero com diuen per aqui es molt temps que deixes de dedicar a les opos en si.

Vinga anims i endavant!!!!

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19327

• fpestaran
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 156
  • Gràcies rebudes: 0
Es cierto lo que dice Banzai, se comenta que pondrán minibuses desde las oficinas del INEM para que la peña vaya a opositar y que como estan paraos ,con el consiguiente puteo que conlleva, se sujetan a la barra con una rabia que hay que tirarles de los pies para que bajen.

Lo vamos a tener jodido los que curramos para entrar.

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19330

Banzai va escriure: Per altra manda, nois i noies,companys i companyes, sí l'any passat eren uns dos mil i pico aspirants posaría la ma al foc que la próxima en serán mes de tres mil, en temps de crisi es el que passa. Competencia a punta pala, del bon rollo, pero competenica al cap i a la fí.

Tio, doncs que triin unes altres opos que les de bombers ja fem el cupo! :lol:

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19332

No us preocupeu per la gent que es presentarà.......a Valencia per 70 places eren si no m' equivoco unes 3300 aprox. instàncies.....i de les 70 places el 80% donades a dit.....i si no em quede curt és per poc!!!!
Ja sabeu que dels que es presenten els que lliuten per plaça són uns 800 la resta normalment són estadística; és la primera opo, no porten bé el temari, no passen les físiques, per provar que no quedi, no tenen punts, etc......
Així que els que estem apretem que són 176 i són moltes!!!!!!
Salut!!!!!!!!

Carnet Camió fa 17 anys 6 mesos #19333

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
efestiviwander señor kalifa

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.197 segons
Gràcies a Fòrum Kunena