Hola! no és per res en especial però només voldria saber el perquè us presenteu els bombers de la generalitat i no els de barcelona!
M'agradaria saber el torns, sou, pagues extras, especialitats, possibilitat d'ascendir amb només batxillerat... moltes gràcies!!! I sobretot la vida que fan els bombers en els seus respectius parcs quan no tenen que sortir!
jo personalment hem presen-to a les dues, com la gran majoria de gent, encara que prefereixo entrar a la gene que a barna.
sobre la resta el sou es mes o menys el mateix (1600 euros tinc entes), els horaris tambe, al cap de l'any fan les mateixes hores.
i sobre com es la vida al parc, pots entrar a forestal i veuras com es la vida en un parc. aixo es molt dificil de descriure i cada parc es un mon.
jo soc com l'adria, prefereixo gene abans q barna, pero em presento a totes dues opos, però jo gene encara q es cobri una mica menys.
amb el batxillerat tens de sobre per entrar de bomber, amb estudis d'EGB o ESO ja pots accedir-hi.
Sou...esta ja per uns 1700 em sembla q no arriba encara.
Pagues extres...pel q jo se, almenys a la gene, hi han dos tipus de pagues, les previstes i les imprevistes i una es paga més cara i l'altre menys, el preu no el ser.
Les especialitats em sembla a només es pels bombers de barna, a parts de les especialitats dels epaf, graf...de la gene.
bueno te respos mes o menys amb el que, no se si estic gaire equivocat, pero em sembla q va aixi, si m'ekivoco en algu doncs ja em rectificareu.jejee