Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Perquè bombers de la gene i no de BCN? fa 19 anys 2 mesos #1950

• iceman22
  • Avatar de iceman22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 10
  • Gràcies rebudes: 0
Hola! no és per res en especial però només voldria saber el perquè us presenteu els bombers de la generalitat i no els de barcelona!

M'agradaria saber el torns, sou, pagues extras, especialitats, possibilitat d'ascendir amb només batxillerat... moltes gràcies!!! I sobretot la vida que fan els bombers en els seus respectius parcs quan no tenen que sortir!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Perquè bombers de la gene i no de BCN? fa 19 anys 2 mesos #1951

jo personalment hem presen-to a les dues, com la gran majoria de gent, encara que prefereixo entrar a la gene que a barna.
sobre la resta el sou es mes o menys el mateix (1600 euros tinc entes), els horaris tambe, al cap de l'any fan les mateixes hores.
i sobre com es la vida al parc, pots entrar a forestal i veuras com es la vida en un parc. aixo es molt dificil de descriure i cada parc es un mon.

Perquè bombers de la gene i no de BCN? fa 19 anys 2 mesos #1966

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
jo soc com l'adria, prefereixo gene abans q barna, pero em presento a totes dues opos, però jo gene encara q es cobri una mica menys.

amb el batxillerat tens de sobre per entrar de bomber, amb estudis d'EGB o ESO ja pots accedir-hi.

Sou...esta ja per uns 1700 em sembla q no arriba encara.

Pagues extres...pel q jo se, almenys a la gene, hi han dos tipus de pagues, les previstes i les imprevistes i una es paga més cara i l'altre menys, el preu no el ser.

Les especialitats em sembla a només es pels bombers de barna, a parts de les especialitats dels epaf, graf...de la gene.

bueno te respos mes o menys amb el que, no se si estic gaire equivocat, pero em sembla q va aixi, si m'ekivoco en algu doncs ja em rectificareu.jejee

Salut!

El que no em mata, em fa més fort
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.199 segons
Gràcies a Fòrum Kunena