Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19532

• iv@nmaga
  • Avatar de iv@nmaga Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 0
Bones companys!

Us volia comentar el meu cas,a vere jo peso uns 66-67kg i faig 1,80cm, sempre he estat un xaval mes aviat prim i la cosa està en que quan he anat comentant q vaig a presentam per a bomber em dona la impressió que la gent em mira pensant "on vas tu flipat" pq la fama de bombers es de "tiarrons q flipes" sino nomes cal mirar els calendaris,jeje!!
no conec a bombers professionals i tinc la curiositat d per on va el pes dels opositors com jo!

SALUT!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19533

• el capita spalling
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 4
tranquil, q el perfil normal dels que hem entrat aqesta fornada es de tio primet i agil, els bombers machotes i forts tipus 'croissant' ja no es porten ara... i per demostrar-ho us recomano aquest vidio que vam fer laltre dia uns cuans que hem entrat ara per fer una idea del funcinament d'algunes eines del cos de bombers.
disfruteu-lo mentres asperem que surtin les llistes finals ;)

www.zappinternet.com/video/CaCqSovJeg/

salut!

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19534

home es una mica relatiu, jo faig 1,87 i peso uns 80 kg, estic prim, fort pero prim, pero la veritat es qe correr no se'm dona gaire bé... ara el pajarito no em va gens malament així que és una mica relatiu no es una ciéncia exacte, el que has d'estar es àgil, en aquesta opo els músculs no serveixen per gaire ja que la única prova de força es el dinamo i está vist que en realitat el que fa falta es tècnica...

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19535

És poc pes x la teva altura, xo mentre estiguis en forma...jo peso 62kg i faig 1,72m. I a les físiques no tinc cap problema.

Amb les proves físiques que han posat a les darreres convocatòries queda clar que busquen gent prima i atletica. No volen un perfil de persona grossa i forta ja que estan escarmentats de bombers que quan arriben als 40 anys no poden ni fer 4 paliers a la Course-Navette o aguantar 5 segons al pajaritu.

Segur que aquets bombers poden ser tant bons com els altres xo donen una molt mala imatge del cos, estadísticament tenen més problemes de salut, són menys agils...

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19547

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Com diuen els companys no t'amuinis pel pes i entrena.

I normal que la majoria d'avui en dia que entren siguin fideuets de pura friba robustos com a toros.

Tu surt a correr dia si dia tambe durant 2 o 3 anys per poder fotre un 1000 en 3 minuts. 14 paliers a la curs navete. Un 3000 en 11´15"
Amb el fart de correr que t'has de fotre per conseguir aquestes marques durant tant temps, cremes hasta la ultima gota de grasa i caca del cos que et quedes fet un tirilles.

Jo vaig començar a opositar fa 2 anys. 1'80 i 80 kilos. I ara estic amb 70 kilos i sense prendre pastilles ni dietes especials ni res, simplement de correr una porrada de kilometres cada setmana.

Els que surten a calendaris son las excepciones que confirman la regla, o simplement tios que quan entren , doncs logicament et relaxes i tornes a recuperar el to muscular. Ja que un cop dins segur que els dies que neve i plou ja no t'autobligues a anar a correr o a la pista.

El dia que tens un sopar i una juergueta bona no et sacrifiques d'ella per anar a correr ....

Apa, voluntat i constancia

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19555

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089

el capita Spalling va escriure: tranquil, els bombers machotes i forts tipus 'croissant' ja no es porten ara...

depende, depende de quien haga la demanda ... tú pregunta al colectivo femenino y verás si es porten o no ... :twisted:

Este es un mensaje difundido por la plataforma Viva los Bomberos de Calendario. :D

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

TEMA DE PES!! fa 17 anys 6 mesos #19934

Tot això del pes és indiferent.
Si estas dins els paràmetres de massa q diu a les mediques (altura i pes) i estas preparat físicament ja en hi ha prou. Pesis el q pesis, tinguis la constitució q tinguis, si aproves el teòric les físiques i la conducció, pases la revisió mèdica i pases l'entrevista ......estaras a dins.
Si q es veritat q mirant les proves pots pensar q estan fetes per gent primeta i el perfil de bombers q entren, solen ser mes aviat gent prima i fibrada. Però jo crec q hi ha d tot.
El q si q hauries d vigilar pq veig q estas en el limit per sota--->1,80cm 65-81Kg. El dia abans de fer les mèdiques (o la setmana abans) menges com un animal i segur q pases.

Apali

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.125 segons
Gràcies a Fòrum Kunena