Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19563

• koe
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 97
  • Gràcies rebudes: 1
Hola a todos,

alguien sabe como se realiza la asignación del parque de bomberos una vez has finalizado el curso en Mollet?

Una vez que tienes asignado un parque, cual es el método para cambiarte a otro parque?

Saludos y gracias.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies: GuillePreFirefighter

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19565

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
  • Gràcies rebudes: 0
Després de l'escola comencen les pràctiques, i al final, és quan esculls parc.
L'elecció es fa amb la nota que et queda de fer la mitjana entre la nota final de l'escola i la final de la opo. (I llavors s'escull per ordre de notes, com a forestalillos).
A més, no sé si entre les pràctiques i l'elecció de parc definitiu, hi ha un període de interinitat, això ho hauria de confirmar algú que ho hagi viscut.
Per canviar de parc s'ha d'esperar al concurs de trasllats, que es convoca cada parell d'anys more or less, i on s'escull parc nou en funció dels punts que hagis obtingut fent una sèrie de cursos que donen punts... Per exemple curs de guitarra CCC, o de macramé per correspondència, que cal recordar que tb puntuen per la opo. :wink:
Salut!

P.S.: Això dels cursets que dónen punts és cert, però són cursets tipus submarinisme, tenir estudis de grau superior, etc, etc...

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19570

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
te raó el turu,estas una temporada de interinatge, no et nomenen funcionari fins q no escolleixes plaça definitiva. Això va així, escola, práctiques en un parc gran i aprop de casa teva i després tens plaça provisional i d'interí, q normalment sol ser el mateix parc de les práctiques, fins q convoquen concurs de trasllats, llavors es mouen tots el bombers que ya estan dintre i una vegada finalitzat aquest concurs, amb les places que queden, concursen els interins per ja començar de funcionaris.

ostres jo el de la guitarra en cara no el tinc, a veure si me'l trec aviat.jejeje

El que no em mata, em fa més fort

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19575

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Ei turu tu que controles el tema, jo tinc el carnet de super 3, aixo quants punts dona ???? :lol:

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19578

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Jajaja!!!
Doncs és evident!!!!: 3 MINIPUNTS!!! :lol:

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19580

1-escola
2-Practiques en parc gran (es tria amb la nota mitja de la opo i l´escola al estil forestalillo,pizarra amb les plazes que queden i anar descartan llocs)
3-Interi ( es tria amb el mateix ordre que les practiques i son uns altres parcs que els d´interi. Normalment hi ha tambe parcs grans pero els ultims de la llista ja no els pillen)
4-plaça definitiva ( es torna a triar en el mateix ordre , ara si que només hi ha parcs petits ,la majoria de girona i tarragona i algun de la centre tipus moia o prats de lluçanes)

A partir d´aqui si vols canviar de parc has d´esperar a un concurs de trasllat ( l´ordre a triar surt de variables com l´antiguitat, cursos o merits com carnets,ser formador,grae o graf, etç...)

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19636

nafent va escriure: 1-escola
2-Practiques en parc gran (es tria amb la nota mitja de la opo i l´escola al estil forestalillo,pizarra amb les plazes que queden i anar descartan llocs)
3-Interi ( es tria amb el mateix ordre que les practiques i son uns altres parcs que els d´interi. Normalment hi ha tambe parcs grans pero els ultims de la llista ja no els pillen)
4-plaça definitiva ( es torna a triar en el mateix ordre , ara si que només hi ha parcs petits ,la majoria de girona i tarragona i algun de la centre tipus moia o prats de lluçanes)

A partir d´aqui si vols canviar de parc has d´esperar a un concurs de trasllat ( l´ordre a triar surt de variables com l´antiguitat, cursos o merits com carnets,ser formador,grae o graf, etç...)

hola tinc uns dubtes..
-la nota de la opo q fara mitja amb la de la escola,es té en compte amb o sense merits??
-suposo q al punt 3 vols dir que son uns altres parcs diferents al de pràctiques no?(o no te perquè..)
-el punt 4 plaça definitiva no té res a veure amb el concurs de trasllat no? aquest últim toca quan toca (2anys +o-)

moltes gràcies!

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19713

algu ho sap? mersi

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19761

1-La nota que fa mitja es la de la opo contant els merits( la llista definitiva que ja ha surtit)

2-La plaça definitiva es el parc definitiu en el que si tu vols ja et quedes tota la vida. A partir d´aqui pots canviar de parc quan hi hagi concurs de trasllat.Pot ser al cap d´un any ( com esta passant els ultims dos anys ) o pot ser que surti el concurs al cap de 5 anys o més com passava abans.

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19762

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
bueno esperem que sigui cada any, a més amb el moviment de caporals i sergents nous, hi hauran molts moviments

El que no em mata, em fa més fort

Asignación de parque fa 17 anys 6 mesos #19766

mersi nois, llastima lo dls merits jeje

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.183 segons
Gràcies a Fòrum Kunena