Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19566

• koe
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 97
  • Gràcies rebudes: 1
Hola a todos de nuevo,

en los baremos de las pruebas físicas de la gene aparece la puntuación inferior a 5. Ahora me asalta la pregunta si es posible pasar las físicas sacando por debajo de 5 en alguna prueba, siempre y cuando la media de las pruebas físicas sea superior a 5.

Saludos.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19569

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
si sin problemas, puedes sacar una inferior a 5 o dos, siempre q la media final sea superior a 5 y hayas superado la prueba de natación

El que no em mata, em fa més fort

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19576

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
por zupuesto que se puede, el problema es que normalmente hacen el corte en el 6,5 . Asi que como no seas capaz de sacar esa media.... has vegut oli.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19577

Com a curiositat: com és que al teòric acostumen a tallar al 5 i a les físiques al 6.5? Algú ho sap?

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19582

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
viam apudeltro si no vaig mal encaminat , sino que algu hem corretgeixi.

La primera prova es psico+teoric . aixi que 2000 tios o els que es presentin, estan alli a bellaterra repartits en aules. Per passar a les fisiques has de treure un apto al psico ( sense nota ) i un 5 en el teoric.

Hi ha gent que no treuen apte al psico i tenen un 7 o 8 al teoric, mira quina putada

¿ perque ? perque le tribunal ho vol aixi i ells decideixen. aixi que , almenos en aquesta ultima opo va ser aixi, foten un psico asesino de la muerte per fotre l'astillasso i com que es apto o no apto, tu i ningu saps a quina nota tallaran, pero s'ho montet de tal manera que els aptos del psico + minim un 5 al teoric no siguin mes de 500.

¿ Perque ?? doncs suposo perque seria un show tenir 1500 tios al car de san cugat fen la navet i totes les proves, no acabarien mai.

Aixi que si tu treus un 5, doncs te vas a las fisicas.

¿ Perque tallen mes o menos al 6,5 a les fisiques ?? Doncs per treguerse feina de sobre i que nomes passin uns 200 a la prova del camió, sino seria un show 500 tios alli per fer la prova de conduccio.

Van fen recortes de quirofano per anar-se treguen gent de sobre que total... si van amb una mitja de un 5, ja no tenen manera de ficarse a la altura dels que van amb el seu 6 o 7.

Aquesta es la meva teoria i la trobo bastant logica encara que sigui merdosa per la gent que encara que tinguin un 5 o un 6 els hi faria ilu fer tots els examens per veure el percal.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19587

ja, si la idea més o menys la tenia, però per aquesta regla de tres podrien tallar al 6.5 al teòric també... total, seguint la mateixa idea si treus un 5 pelat al teòric també ho tens xungo per aconseguir plaça...

El que volia saber és si el 5 al teòric i 6.5 a les físiques són així i no al revés o als dos 6.5 o als dos un 5 i per què no un 8, per dir algo. Vamos, que el que entenc és que ho van decidir així i punto.

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19590

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
apudelcro això depent de la oposició, alomillor hi ha una opo q la gent son uns màquinas al teòric i llavors tallan en un 5,5 o 6 , com a pasat algun cop, les fisicas lo mateix, si aquell any son uns màquines doncs tallen en un 7, gairabé sempre a la conducció han tallat en un 7 i aquesta última opo ho han fet en un 6, això depent de l'any y del tribunal que decideix quans volen q passin a la següent prova.

I no digueu mai q amb un 5 al teoric no es pot arribar a entrar!mai se sap

El que no em mata, em fa més fort

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19592

Poden tallar amb qualsevol nota en qualsevol de les proves, sempre hi quan no sigui inferior a 5!

Estadisticament volen que a les físiques arribin entre 5 i 7 persones x cada plaça disponible (en aquest cas entre 550 i 770 persones), a la condució volen entre 3 i 4 persones x plaça i a les mèdiques volen unes 2 persones x plaça. Això ho fan per assegurar que no tenen ni massa gent fent proves, que per ells és una gran despessa, ni tant poca que a l'entrevista no puguin fotre fora a qui vulguin.

Xo aquest any els ha fallat l'estadística i només van arribar 460 a les físiques i això que van tallar a 5 (el problema va ser que el psicotècnic va ser inhumà, aconsello a tothom que se'l prepari MOLT BÉ)!

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19599

Nietzsche va escriure: Poden tallar amb qualsevol nota en qualsevol de les proves, sempre hi quan no sigui inferior a 5!

Estadisticament volen que a les físiques arribin entre 5 i 7 persones x cada plaça disponible (en aquest cas entre 550 i 770 persones), a la condució volen entre 3 i 4 persones x plaça i a les mèdiques volen unes 2 persones x plaça. Això ho fan per assegurar que no tenen ni massa gent fent proves, que per ells és una gran despessa, ni tant poca que a l'entrevista no puguin fotre fora a qui vulguin.

Xo aquest any els ha fallat l'estadística i només van arribar 460 a les físiques i això que van tallar a 5 (el problema va ser que el psicotècnic va ser inhumà, aconsello a tothom que se'l prepari MOLT BÉ)!

jo estic intentant preparat-lo molt be pero soc bastant negat... que m'aconselleu?? jo en faig pero em falta velocitat...

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19633

Nietzsche va escriure: Estadisticament volen que a les físiques arribin entre 5 i 7 persones x cada plaça disponible (en aquest cas entre 550 i 770 persones), a la condució volen entre 3 i 4 persones x plaça i a les mèdiques volen unes 2 persones x plaça.

A parer meu no crec que aquest any amb 160+10% acabin foten entre 880 i 1200 persones a fer les físiques... i molt menys entre 520 i 700 a fer la conducció. Potser si que ho faran, però bueno, ja veurem com anirà. El que és segur és que com tombin a la gentada que han tombat aquest any al psicotècnic no ompliran les places ajjajaja (tot i que estic bastant segur que en comptes de 2000 tios serem uns quants més).

Baremos en las fisicas fa 17 anys 6 mesos #19639

Jogui, és qüestió de paciència. No vulguis fer-los sempre bé i ràpid, de tant en tant va bé fer-los a poc a poc i buscant tècniques per entendre'ls millor!! Apart d'anar fent psicos va molt bé apuntar-se a una altre opo( la de penitenciaris, agent rural, mosso d'esquadra,...) x practicar psicos sota pressió.

I apudeltro és veritat que 880-1200 persones són moltes, però tenint en compte que aquest any es presentarà més gent que mai...ja es veurà.[/quote]

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.166 segons
Gràcies a Fòrum Kunena