Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

temari oposicions fa 19 anys 2 mesos #1983

• pompier88
  • Avatar de pompier88 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
  • Gràcies rebudes: 0
Hola, voldrie començar a estudiar el temari per les "opos" de la generalitat, voldrie saber on puc trobar els llibres necessaris, si algu em pot ajudar estare mol agrait. :wink:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

temari oposicions fa 19 anys 2 mesos #1996

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641

El que no em mata, em fa més fort

temari oposicions fa 19 anys 2 mesos #2017

• pompier88
  • Avatar de pompier88 Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 2
moltes gracies per la informacio

temari oposicions fa 19 anys 1 mes #3557

Hola companys,
la meva intenció es preparar-me per l'any vinent o potser en un plaç de dos anys.
des de fa més d'un mes que estic esperant el temari de ccoo... però l'únic que fan sempre es donar-me llargues :(
De totes formes he vist un llibre de temari d'Adams, que val el mateix aproximadament.
Que aconselleu per estudiar? Son diferents els temaris de ccoo als d'alguna altra editorial?

Gràcies

temari oposicions fa 19 anys 1 mes #3580

• jordy_sowter
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 101
Pantocrator, és lo més normal del món que a ccoo t'estiguin donant llargues; sempre van així. El temari de la adams també està bé (sempre hi ha algún errorcillo que otro a tots els temaris, però en definitiva aprens el que has d'aprendre). Si no tens res, millor això que res.
El meu consell és que recopilis tota la info que puguis, i si pots, et compris tots els temaris que hi hagi, encara que pensis que és tonteria repetir temaris. Sempre hi ha alguna cosa en algún que no hi ha en un altre. És una pasta ben invertida.

Sort i estalvia que són carets!! :wink:

temari oposicions fa 19 anys 1 mes #3592

Jordy_Sowter va escriure: Pantocrator, és lo més normal del món que a ccoo t'estiguin donant llargues; sempre van així. El temari de la adams també està bé (sempre hi ha algún errorcillo que otro a tots els temaris, però en definitiva aprens el que has d'aprendre). Si no tens res, millor això que res.
El meu consell és que recopilis tota la info que puguis, i si pots, et compris tots els temaris que hi hagi, encara que pensis que és tonteria repetir temaris. Sempre hi ha alguna cosa en algún que no hi ha en un altre. És una pasta ben invertida.

Sort i estalvia que són carets!! :wink:

Moltes gràcies company :)

I ja posats, algú recomana algún llibre per practicar psicotècnics?

temari oposicions fa 19 anys 1 mes #3943

ves miran-te els llibres de psicotecnics de les opos de mossos que diuen que són semblants.

la Terra ens dóna prou per satisfer les necessitats de tots els seus habitants, però no tant com per satisfer l'avarícia d'uns quants.

temari oposicions fa 19 anys 1 mes #3952

• firedepartment
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 425
  • Gràcies rebudes: 1
pantocrator, el meu consell es que intentessis agafar un llibre per estudiar de comissions o ugt, ja que son els mateixos sindicats que el creen per tal de donar una informacio basica pero important de cada tema, adams tot i que te algun membre del cos donant clases van bastant mes perduts en quan a coneixements, es la meva opinio.....

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.150 segons
Gràcies a Fòrum Kunena