Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

COMPANYS?? fa 17 anys 6 mesos #19874

• ratafia 40o
  • Avatar de ratafia 40o Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Doncs això, una mica de caca mental meva o simplement ingenuïtat, o potser si que el món funciona com em deia el meu pare, el cas és que corrent pel món de les opos vas saben que tal o cual també hi estan posats i resulta que són gent que havien anat amb tu a EGB, insti,... vaya gent de la que sé tots els cognoms i d´algun fins i tot la talla de les calces de la seva germana.
Vinga a telefonar, vinga a enviar mails:
-Osti tu, què, amb les oposicions, que ho fas per lliure?? cullons com jo!! a vera si quedem per fotre un comparatiu de temaris, anar a córrer, jo que sé, fotem algu entre tots!!! Apretarrrr!!!
- :roll: , aahh, osti, mmmm :roll: , es que jo, faig campanyes i... saps?? ehh..... :lol: mmmmm :lol: , (entre línies es llegeix que ells deuen tenir informació privilegiada d´algun servei secret, potse enxufe directe i estudien només per despistar... que passen de tot, que potser no volen que un altre entri abans que ells tot i que potser aquest altre és millor, i amb el paperot que em fan, m´estan diguent clarament que dec ser força millor que ells).

Vaja, quina puta llàstima, espero no entrar al cos i haver d´entrar a un pis encès amb algun d´aquests catacraks i que te deixi tirat , tampoc ho recomano a cap de tots vosaltres que esteu compartint aquí esforços, coneixements i punts de vista, és una qüestió de mínims!!!!

Moltíssimes gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

COMPANYS?? fa 17 anys 6 mesos #19875

Ei ratafia.

Estic d'acord amb tu que es nota de vegades en certes persones un cert recel a compartir el que tenen. Però també n'hi ha moltíssims que ho fan sense dubtar gens.

suposo que si que qui té mes recel és qui li sembla que li pots pendre la plaça, però no ens enganyem, aki tothom li pot pendre la plaça a tothom, però aquesta no es la idea, la idea és guanyar-la.

també passa que si t'has passat un any per recopilar un munt d'informació, fer-te resums, esquemes de pu.. ma.., no li regalaràs al primer que t'ho demana. hi ha qui fa el parasit, però també hi ha qui sap col·laborar.

nar fent tu, nar fent.
apa SIAU!

COMPANYS?? fa 17 anys 6 mesos #19877

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
home...vosaltres mateixos ho heu dit..es te q guanyar la plaça, llavors te que ser cadascú que s'espavili pel seu conte i no que se la guanyi gracies a un altre.

Ojo! tampoc us confongueu amb mi,eh? que jo sempre q he pogut he ajudat els qui de veritat s'ho mareixien i de vegades ah qui no s'ho mereixia també. Si no que li preguntin a climber les clases d'autoescola q donava! jejejeje

El que no em mata, em fa més fort

COMPANYS?? fa 17 anys 6 mesos #19883

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Aki ja et poden donar temaris psicotecnics llibres el q tu vulguis...com no tu curris tu mateix, no tens res a fer. Jo no veig res dolent en compartir, ja q si no estudias y et mates a fer esport, no entres ni de broma. Una altre cosa es q tu et mateis a fer un temari currat, buscar x aki x alla per internet y despres algu s'en aprofiti del temari... pero insisteixo q t'ho has de currar tu mateix.
Salut

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

COMPANYS?? fa 17 anys 6 mesos #19884

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
lo que esta claro es que si tu vas preparado en todo, y te lo has currado...da igual que se presenten 2000,3000....o 100.000, si vas preparado entraras igualmente.

COMPANYS?? fa 17 anys 6 mesos #19888

Discrepo, en estas opos puedes ir mas preparado que nadie, repito que nadie y no entrar, porqué? pues porqué por desgracia también esta el factor suerte.

Por probabilidades cuanto más preparado (evidentemente) más posibilidades, pero esta regla de 3 se aplica igualmente al ratio de gente/plazas. Esta opo no es como la de mosso que van 10.000 que no saben que hacer y se presentan como para ir a pasar un sábado diferente, aqui la gente se lo curra más, aunque hay de todo claro...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.144 segons
Gràcies a Fòrum Kunena