Jo t'aconsello que el 1er any vagis a una academia, ja que aixi et repassen els temes, t'expliquen dubtes, t'ajusten els tests de personalitat... i passat un any ja es repetir mes del mateix i ja pots estudiar desde casa, i vas recopilan tu apunts per aqui i per alla.
Academies bones per catalunya tothom parla de festenfort i la de safety , aqui tens l'enllaç de safety
temaribombers.com/
. Jo no et puc aconsellar de quina es la millor ja que desde fa 2 anys estic vivin a valencia i vaig anar a una de la meva comunitat, pero si llegeixes per aqui tothom parla d'aquestes dos i jo els he trucat algun cop per assessoram d'alguna cosa i pinten molt professionals.
¿ Com començar ?? Doncs buf, aixo ja es mes personal segons la teva capacitat de concentració, temps que ets capaç de dedicar al dia ...
Jo quan vaig començar primer vaig fer una lectura detallada de tot el temari, intentanme quedar amb el màxim de coses i a partir de la 2a ja vaig començar a fer-me apunts, esquemes, intentan apuntar matitzacions per auto-obligar-me a aprener-me mes coses.
Despres ja combinava repassar un tema, repassa apunts i matitzacions i fer algun psicotecnic en un dia ...
No et deixis els psicotecnics de costat que a Catalunya foten molta caña i es carreguen a molta gent, que jo per confiat hem van tumbar en aquesta ultima.
I be, metre vas fen tot aixo el primer anyet, et vas treguen el carnet E i el D que es necessari per tenir punts, ja que tothom els te.
I a partir d'aqui ja aniras coneguen gent i tu mateix t'aniras organitzan com millor et vagi.
Apa, sort nanu