Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20307

• meji
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 3
  • Gràcies rebudes: 0
wnas!
Soc nou amb aquesta pagina pero per el k e pogut llegir esta molt be. Magradaria proposar-vos una pregunta. Quina academia recomanarieu per fer les opos d bomber d la generalitat? He visitat 5 o 6 pero no macaba de convence cap.
Moltes gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20317

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
La millor acadèmia es la de casa teva, no tiris els diners, i si vols fer un curs, fes el de comissions, que el fan a Sant boi. al complex esportiu Can Massellera.
Et passaría el link, però no el vaig agregar a favoritos, cachis!!

A internet hi ha tota la informació que et faci falta.

En estos tiempos de crisis...........

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20324

• meji
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Moltes gracies, pero quin tipus d'academia et refereixes? jo em referia a una academia per prepararte el k es el temari i els psicos. per soposat k les fisiques les faig per el meu compte.

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20326

• meji
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
Per exemple, he visitat... Master-d - Som-hi - Endevant - Curs Formació - Adams.
El que pasa es que no se kina triar i per soposat q la master-d esta descartada. Em podrieu ajudar?

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20328

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
El curs de C.C.O.O et prepara el temari, i han dit al foro que està molt bé. Ho pots buscar a veure si trobes el post per aqui.

Saps el que faran quan t´apuntis a la acadèmia? Et donaran el temari i et diràn: Va, estudiat el tema 1 i la setmana que ve bens a fer l´examen.
Les acadèmies et fan classes, però com li preguntis a la professora alguna cosa fora del temari.. jajaja l´has liat!

Lo dicho, ACADEMIAS= KK DE LA VACA CHUPADINERODELAGENTE.

En estos tiempos de crisis...........

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20334

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
mmmm, one question: d´acadèmies de Girona, la d´Òrbita Gironina (amb anunci radiofònic inclòs) que prepara les físiques al GEIEG, alguna referència????
gràcies.

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20454

Ei!

el curs de CCOO és el de Integral Safety o Temari Bombers. És el mateix. Jo vaig anar a la típica academia i és una estafa. El de Integral Safety no té res a veure. Són els mateixos bombers que et preparen i no et prenen el pel.

Pel que he vist a la web fan cursos a Sant Boi i a Sils (Girona)

Jo aquest any m'apuntaré. Tinc un amic que l'any passat el va fer i a entrat a la primera.

Sort companys!

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20465

martell va escriure: Ei!

el curs de CCOO és el de Integral Safety o Temari Bombers. És el mateix. Jo vaig anar a la típica academia i és una estafa. El de Integral Safety no té res a veure. Són els mateixos bombers que et preparen i no et prenen el pel.

Pel que he vist a la web fan cursos a Sant Boi i a Sils (Girona)

Jo aquest any m'apuntaré. Tinc un amic que l'any passat el va fer i a entrat a la primera.

Sort companys!

Val la pena pagar aquest 500€ que val?

Realment per el que t'expliquen, ensenyen,.... surt a conta?

Jo m'ho estic plantejant, però no se, entre el mega gasto de la merda acadèmia, i carnet, són molts calers!

Millor academia? fa 17 anys 5 mesos #20508

Hola Tiby!

Jo crec que val la pena. Ningú t'assegura que aprobaràs però tenen un percentatge molt alt de gent que aproba. Em sembla que l'any passat, una de les noies que va fer el curs, va treure la millor nota de la opo. I tinc un amic que també va entrar fent el curs.

Crec que no és la típica acadèmia que et roben 2.000 €! Jo m'apuntaré si aconsegueixo que el meu jefe em doni festa els dissabtes. Això ja és més complicat. Si no tingués que currar, t'asseguro que m'hi apuntava. Fa molt bona pinta. Tothom en parla molt be. Al cap i a la fi són 500 euros i et donen el temari, que si el compres a la copisteria ja et val 40€

Millor academia? fa 17 anys 4 mesos #21250

algu pot deixar la direccio mail de la academia aquesta no la trobo, o de alguna academia que sigi bona per la zona de tarragona

Millor academia? fa 17 anys 4 mesos #21254

cuando deis un ejemplo de lo buena que es una academia o mala , no digais que teneis un amigo que entro a la primera o que una chica fue la numero 1 , porque todo depende de las condiciones de cada uno de nosotros y de la dedicacion real , milagros no hay , solo es importante saber si los profes son competentes y el programa es bueno, el resto pero lo mas importante es el interesado que en muchas ocasiones no reconocemos nuestras limitaciones , sobretodo frente a un trabajo duro y cnstante.. es mi opinion , suerte a todos..........

Millor academia? fa 17 anys 3 mesos #22589

RATAFIA 40º va escriure: mmmm, one question: d´acadèmies de Girona, la d´Òrbita Gironina (amb anunci radiofònic inclòs) que prepara les físiques al GEIEG, alguna referència????
gràcies.

Bones, jo estic en aquesta academia i de moment tot bé, et preparen el temari amb possibilitat de assistir a les classes presencials els dilluns tant les comunes com les específiques de bomber, i et van examinant dels temes, jo tinc el primer examen avui de la constitució jeje tb et preparen els psicotecnics entrevista personal, i et fan soci del geieg durant tot el periode que necessitis fins que et treguis les opos, els dimecres fem la clases conjunta amb entrenador i altres opositors i practiquem totes les proves reals que et demanaran a les opos, es una bona opció, jo de moment estic content :wink:

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.162 segons
Gràcies a Fòrum Kunena