Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Cursos x zona TGN? fa 17 anys 5 mesos #20420

• iv@nmaga
  • Avatar de iv@nmaga Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
  • Gràcies rebudes: 0
MOL bones!

Estic interessat en fer algun curs intensiu de pocs mesos per la zona de tgn,algo del rollo Integral Safety!!

Us agraïría la info...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Cursos x zona TGN? fa 17 anys 5 mesos #20421

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Hola Ivan! com va l'esginç?¿?¿

A Tarragona sé que hi ha lo del aula magna, no conec rés més, però a Reus (que sé que t'aniria millor per estar més aprop) hi ha una altra, però la desconec totalment. Vaig veure un anunci enganxat per Reus que ficava lo de les classes, estava just on el "Natura", si t'hi vols apropar havere si hi veus el paperot...

Sort! Per cert, ja estic amb el Quim, aunque m'ha afluixat el ritme pk encara me fa mal el genoll :S

Cursos x zona TGN? fa 17 anys 5 mesos #20428

Hola buenas....
por tarragona nada de cursos similares a los de barcelona.
Aula Magna, creo que no vale la pena, fui el año pasado y temine dandome de baja.(solo es mi opinion)
Hacer estos cursos es mucho dinero, siempre se aprende algo nuevo esta claro, pero buscando tambien se encuentran cosas que no salen en los temarios.
Si encontraramos un atego 1528 seria la mejor noticia!!!

Saludos.....

Cursos x zona TGN? fa 17 anys 5 mesos #20493

• iv@nmaga
  • Avatar de iv@nmaga Autor del tema
  • Fora de línea
  • Senior Member
  • Senior Member
  • Missatges: 50
Gràcies tarragoninos x cnta!!

Em miraré l'acadèmia de reus a veure q tal,pq a l'aula magna ja han començat... i les recomanacions no són molt bones!q m'en dius Alex?

-Suposo q al final m'en aniré cap a St.Boi q diuen q està molt bè,i calitat preu sembla ok! aixó si em tocarà cada finde veure a la sogre,q hi farem..

-Eii,Alex vas a entrenar al pavello? Ho vas per lliure,jo estic bastant x allí a veure si nus veiem!!

Salut gent!!!!!!!!

Cursos x zona TGN? fa 17 anys 5 mesos #20510

Molt bones a tothom!

Avui es el meu primer dia que estic per aqui el foro! Em sembla que esta de puta mare.

Anan el tema d'academias, jo he tirat pel dret i me apuntat avui mateix a l'aula magna, ho dic perque faran un altre curs a banda del que ja han començat(que ja estava ple) i encara hi han places, ho dic per si interesa, ok?

salutacions a tots. Xevi

Cursos x zona TGN? fa 17 anys 5 mesos #20514

• AlexRuizAR
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 343
Hola Ivan, el quim m'ha recomanat que demoment faci tot el que mana pel meu compte, només pago la cuota del quim, i quan estiguem més aprop de les opos doncs començar allà.

del tema del aula magna, no se com seran les altres, però la trobo molt bé, hi ha gent que és el 2n any ke hi van i tinc dos amics que son bombers ke se'l van treure anant a allà.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.137 segons
Gràcies a Fòrum Kunena