Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20479

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Algú em podria fer cinc cèntims dels aditius que s'usen per l'aigua?

Sé que existeixen els retardants, humectants, espessants, anticongelants i escumants però els temaris que tinc esta molt liat. A més parla de retardadors de llarg, de curt efecte i viscosants

Gràcies!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20499

retardants de curt efecte, milloren les propietats de l'aigua:

-humectants

-viscossants = espessants

retardants de llarg efecte, fets a partir de sulfat amònic, fosfat amònic i polifosfat amònic (si no recordo malament). Només utilitzen l'aigua com a vehicle d'aplicació.

Escumants (les famoses escumes).

A aquest productes se'ls hi pot barrejar substàncies anticongelants, per quan utilitzem l'aigua sota del seu punt de solidificació, i per tant que no congeli a baixes temperatures en el moment de la seva utilització. (anticongelants)

Crec que això era així, o almenys em sona que ho era. De totes maneres tinc previst baixar els llibres de l'estant aquest setmana per ja començar a estudiar. Quan m'ho miri ja et confirmo si realment era així o si l'he liat.

Salut!

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20503

• romeu22
  • Avatar de romeu22 Autor del tema
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 266
  • Gràcies rebudes: 1
Moltes gràcies chaito!

Jo ho tenia entes més o menys igual pero una mica mal estructruat i molt liat!!

Algo més clar ja esta! Cada aportació compta!!

Salut!

Si el cel és tan perfecte com diuen, a mi que em busquin al infern!

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20515

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314
Chao ets un crack... per més que estudió sempre vas un pas endavant... i a més sense haver començat a estudiar!

Una abraçada i fot-li canya... El comando Caprabo et necessita!

Força i Constància

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20540

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0

Ungoliath va escriure: Chao ets un crack... per més que estudió sempre vas un pas endavant... i a més sense haver començat a estudiar!

Estoy contigo Ungoliath! lo que pasa es que a ver si se pone un poco las pilas el xavalín, que le veo más despistado que un hijo p.uta el día del padre! :lol:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20542

• ungoliath
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1065
  • Gràcies rebudes: 314

climber va escriure:

Ungoliath va escriure: Chao ets un crack... per més que estudió sempre vas un pas endavant... i a més sense haver començat a estudiar!

Estoy contigo Ungoliath! lo que pasa es que a ver si se pone un poco las pilas el xavalín, que le veo más despistado que un hijo p.uta el día del padre! :lol:

El año pasado yo ya me habia ido cuando tu estubiste conlo del Camion (creo) pero este año hay que ir a muerte y coincidir que con las ganas que ponemos en le foro... fijo que podemos animarnos unos a otros!

Força i Constància

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20579

Iep, com va companys.

Mira Romeu22, ja sabia jo que la liaria. M'he equivocat en lo dels retardants de llarg efecte. No és fosfat amònic, és fosfat DIamònic. La resta de la classifuicació crec que està bé, però de fet tampoc tu puc assegurar del tot, perquè he estat fent un cop d'ull als apunts i tinc un fotiner de fulls barrejats de toto arreu... Jo no se com vaig poder estudiar l'any passat d'aqui. :twisted:

I mira mira, com anem Sergi i Mar?

Si la veritat que entre unes coses i altres ja vaig amb bastant retràs. Com no espavili ja veurem... Aquest any el comando Caprabo ja serà del tot professional, però encara queda, que primer s'han de passar 3 proves més. Que a mi els psicos i la barra sempre m'han acollonit! jeje.

I por lo que veo climber ja no escribes tanto por aqui, ahí te quiero ver, estudiando estudiando!!! Este año rebientas el teórico!!! jajaja

Un abrazo!!

Aditius de l'aigua fa 17 anys 5 mesos #20582

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Sensei Chaito ha vuelto! hip hip huraaaa!!! jajajajaaa. Ya era hora de que desempolvaras los apuntes, que debían de tener más polvo que el sombrero del Indiana Jones, jajaja

Sí que es cierto que últimamente tengo el ordenador más tranquilo que un caracol con sobredosis de valium … por varios motivos llevo una temporadita algo ajetreá … pero no te preocupes, que lo que no rajo por el foro lo hago durante los entrenos … jejeje

Aunque no sé si merece la pena esmerarse tanto estudiando … ya sabes :( … Lo que tendríamos que hacer es dejarnos de tanto libro, tantas corridas, tanto comando caprabo y tantas ostias e ir a saco, robar un camión de bomberos, okupar Can Padró y dale que te dale a las eses, eles, y al abecedario entero si hace falta !! jaja

:wink:

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.
  • Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.184 segons
Gràcies a Fòrum Kunena