Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20623

• the_doame
  • Avatar de the_doame Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 28
  • Gràcies rebudes: 0
Hola,
m'agradaria comprar una corda pel tema forestals, sabeu algun lloc on podria comprar.la? gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20756

ei!
jo n'he comprat una a sabadell, a un lloc anomenat francisco Casaña(busca-ho al google maps: francisco casaña sabadell)
vinga salut!

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20762

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
yo si vols et puc vendre corda d'aquesta, que treballo en una ferreteria...
a 2 eulos el metro chacho!! que me la quitan de las manos! :lol:

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20849

pot ser que a una ferreteria qualsevol no hi hagin, jo m'he comprat un troç de corda, que en realitat es soga, que la pots comprar en tendes de vaixells, que s'utilitzen per a amarrar-los.

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20851

el problema es després penjar-la.
idees?

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20853

• williwonka
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 30
Yo tengo una hecha con cuerda de nylon de 16mm. y haciendo la soga con dos abrazaderas de presion de las que se aprietan con alicates, asi no se suelta ni a la de tres.
A mi me va muy bien

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20854

Bonees! Jo també tinc el mateix problema..que me la vull comprar però després no sé com penjarmela perquè no quedi arram de paret. Avera si algú en sap d'algún truquillu. Saluuuts

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20860

la cuerda la compre en servicio estacion.
Para engancharla al techo lo que yo he hecho es bien sencillo que es hacerle un nudo normal y corriente a la cuerda poner un monqueton que haga tope con el nudo y ese moqueton engancharlo a un cancamo en el cual quepa el mosqueton (asi queda al nivel del techo).
el cancamo es de rosca metrica con taco metalico.
si quieres colgarla de lo alto para tener mas metros para trepar lo que yo hice es ponerle un bucle que quepa bien la cuerda y hacerle el nudo como el de las cuerdas de amarre de los barcos (hay formas mas sencillas).
el bucle lo compre en una tienda del mercat de la barceloneta. no me acuerdo de la tienda que era.

Espero que sea de ayuda

Tema forestals fa 17 anys 5 mesos #20871

si el que us preocupa es el nus, jo la vaig comprar a la barceloneta i li vaig demanar que m'hi posés el bucle, fins i tot t'hi posa si vols la peça metàlica per que no es rasqui la soga.

però el problema de veritat és trobar un emplaçament on penjar-la. El primer dia ho vem fer a les torres de vigilancia de la platja, però ens fotiem de morros contra l'etructura.
Finalment vem trobar un pont que feia just els 6 metres... el problema es que allà penjats feiem les delicies de tots els latin kings del barri. Cap problema, però... fa una mica de vergonya, en un lloc tant concorregut.

SIAU

Tema forestals fa 17 anys 4 mesos #21152

• edu_argentona
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
mira, agafat una corda de una mesura semblant a la de la opo, que suposu que el seu radi deu ser de uns 2 cm si a la opo son 6 metres tu pillatela de 10 i avera el tema penjarla, jo soc de poble jo menfilu a dalt d'un abre i apa a la primera branca que hi trobu, alla la fotu tu si ets de ciutat donç nose penjatela al balco de casa xd jejeje

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.162 segons
Gràcies a Fòrum Kunena