Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

Quan et pesen? fa 17 anys 4 mesos #20901

• lluti
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 197
  • Gràcies rebudes: 0
O.Valiente, claro que tengo que refortalecer mi tronco (en especial, los abdominales) para mejorar el pajarito. No solo con perder kg voy ha hacer 2 minutos colgado, pero creo (y mi entrenador tambien) que todo ayuda, y se debe notar bastante hacer el pajarito con 70 kg o hacerlo con 65...

No se, de momento, tampoco me voy a comer el coco pensando en eso, solo era curiosidad, para ver si tendria algun probemilla al pesar lo minimo o algo menos el dia de las fisicas. Aunque... perder 5 kg cuesta mucho...

Ya de paso... como te pesan? en calzoncillos? o con la ropa de calle?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Quan et pesen? fa 17 anys 4 mesos #20906

lluti va escriure: O.Valiente, claro que tengo que refortalecer mi tronco (en especial, los abdominales) para mejorar el pajarito. No solo con perder kg voy ha hacer 2 minutos colgado, pero creo (y mi entrenador tambien) que todo ayuda, y se debe notar bastante hacer el pajarito con 70 kg o hacerlo con 65...

No se, de momento, tampoco me voy a comer el coco pensando en eso, solo era curiosidad, para ver si tendria algun probemilla al pesar lo minimo o algo menos el dia de las fisicas. Aunque... perder 5 kg cuesta mucho...

Ya de paso... como te pesan? en calzoncillos? o con la ropa de calle?

Yo a lo k me referia esk bajar peso no es siempre IGUAL a aguantar mas en el pajarito. Solo eso. Un saludo!! a hacer pajarito!

Quan et pesen? fa 17 anys 4 mesos #20912

Yo soy de los tuyos Oscar 1,79 y unos 66-67kg! Eso si haciendo el pajarito estoy en un pèsimo resultado unos 50" pero weno me quedan meses para colgarme y colgarme...
El dino, aun no lo he provado pero tu marca es muy buena,no?!dejate caer algun consejillo..!

A cuidarse..

Quan et pesen? fa 17 anys 4 mesos #20933

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
ostis ostis alguns d´1,79 amb 67 kg!!! ostis quina línia, això de les fisiologies de cada un depenen molt com deia l´amic valiente.... jo estic a 1,88 i peso 83 -84 havent sortit dels 86 i pico per nadal i la veritat que em sento molt àgil i amb bona forma, però quan realment he estat fort a la meva vida estava prop dels 90kg i almenys el que era patejar muntanya aguantava el que fos amb 25kg a l´esquena.
De moment a fotre bon fondo i potenciar tren superior i quan tingui penjada la barra de dominades al garatge de casa a vera què diu el rellotge que aguanto...

dona gust sentir-vos parlar i això és motivació+++!!!

vingans!!!

Quan et pesen? fa 17 anys 4 mesos #20945

Jo de moment molt pesim amb el meu 1,79m i els meus 82kg.
Ahurem de fotre molta i molta canya jA!! El que pasa que surtu d'una lesió de turmell i no el tinc pas com avançs, tinc unes ganes d'estar el 100%

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.117 segons
Gràcies a Fòrum Kunena