Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2096

• alfa34
  • Visitant
  • Visitant
Ei gent !!!!
Soc nou i tinc 34 anys, per tant hem queda aquesta convocatoria i prou, i hem te una mica acollonit el tema dels psicotècnics.
hi ha algú que sap d'on puc treure un test "tipus" com el que ens faran?

gràcies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2114

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 641
  • Gràcies rebudes: 0
em sembla q ja en parlat de akest tema però bueno et respodre.

A qualsevol papeleria de aquestas groses, et pots comprar llibres de psicotecnic i hi ha uns q son per els mosso q tb te'l pots comprar pq són molt semblants.

I ja saps a tope pq tens la cosa xunga! dona-l'hi canya!

El que no em mata, em fa més fort

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2240

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola a todos...

Yo también tengo el temário de ADAMS, CCOO, miles de test psicotecnicos de todos los tipos, examenes etc etc etc..vamos que en un mes no te los acabas todos... Al igual que cuando yo empecé sin apuntes y sin nada, tb los buscaba y me interesaba que la gente colaborara... Es por eso que si a alguien le interesa se los puedo dejar...Solo una condición, como vais a ser unos cuantos los que me lo pidais, solo quiero que os pongais de acuerdo un sabado por la tarde, el que querais ,y se hagan ls fotocopias de una tirada para no tener que estar cada día quedando con una persona diferente... No os voy a cobrar nada por ello, pero....Solo os pediré una cosa a cambio: Un Clara..que con estas calor que tenemos ultimamente ya enpiezan a entrar solas! ;) ...no es mucho pedir no? jejeje Enga gente, si lo quereis os organizis y me decis algo...Estoy en BCN ciudad.

Saludos.

PD. Sargantanilla te conteste al Pv2 que me enviastes pero me parece que no te llega. Agregame al MSN Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2244

• turuflauers
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 558
Molt bé David,
envejable la teva generositat... :D
Consérvala! Salut!

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2249

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
David-BMB els podriem escanejar i enganxar-les a la web. q et sembla?aixì feriem una web mes complerta i ningú es tindria q d'esplaçar fins a barcelona

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2257

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Kiki... Cap problema. Ja dic que si no ens ajudem entre nosaltres malament... Almenys és el q jo volia quan vaig començar farà un parell d'anys. El fet de deixaros uns psicotécnics no em limitarà les possibilitats de obtindre una plaça, ja que si no obteniu psicotécnis per un lloc els obtindreu per un altre. I preguntes de examen, 3/4 del mateix... Perque les preguntes son totes iguales, l'únic que varia és el contexte en que es formula,pero et pregunten sobre el mateix... No sé si m'explicat però bueno jejeje Que no hi ha cap problema. COm vaig dir, os posseu d'acord per fer fotos i quedem una tarda.

Salut!

David

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2284

• ][B!4D3][
  • Visitant
  • Visitant
La idea aquesta q teniu d'escanejar el llibre i penjar-ho a internet no crec q sigui possible. Els llibres tenen copyright. Aixi q serà més efectible q fessiu fotocòpies.

test psicotènic fa 19 anys 2 mesos #2306

• kikiskywalker
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member

" va escriure: [B!4D3][":17m6q8y5]La idea aquesta q teniu d'escanejar el llibre i penjar-ho a internet no crec q sigui possible. Els llibres tenen copyright. Aixi q serà més efectible q fessiu fotocòpies.

Tens raó, foteriem en un problema als creadors de la pagina web.jejeje

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.139 segons
Gràcies a Fòrum Kunena