Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21057

• no estic fort
  • Avatar de no estic fort Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Bon dia,

hi ha algun sotsinspector que hagi entrat per torn lliure?
Sabeu com són les preguntes a desenvolupar?
Només per saber una mica d'informació d'aquest tipus d'oposició.
Per si no ho sabeu, han sortit 15 places.

Salut

el que no està fort

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21061

jo m'hi vull presentar però encara no he acabat la carrera...

sap algú si en el cas de sotsinspectors en el cas que facis una carrera superior amb el fet d'haver aprovat el primer cicle, (3primers anys) pots apuntar-te a la opo?

fijo que no, però per preguntar que no quedi.

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21062

Rob jo diria q no. Si estas fent la superior del "tiron" (vull dir sense haver fet primer una tècnica) fins q no acabes tots els cursos i el projecte es com si no tinguesis res.
Per sotsinspectors tens de tenir com a mínim una diplomatura.
no estic fort on has vist lo de les places????

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21070

• no estic fort
  • Avatar de no estic fort Autor del tema
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 23
  • Gràcies rebudes: 0
Ha sortit publicat a la web de bombers de la genca.

www.gencat.cat/interior/esc/docs ... tories.htm

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21075

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
Rob pregunta-ho a recursos humans, encara que et diran casi segur que no. Segur que ho has confós la posibilitat amb controlador aeri.
Podem extreure la conclusió que les bases de bomber poden trigar una mica més, ja que aquestes 15 places van ser aprobades a finals de 2007.

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21085

Ei!

ho veig dificil que et puguis presentar Rob, però per preguntar que no quedi.
M'he estat llegint les bases una mica per sobre i possa:

b) Titulació: tenir el títol d’enginyer tècnic, de diplomat universitari de primer
cicle, d’arquitecte tècnic o equivalent, o qualsevol altre de nivell superior, o estar en condicions d’obtenir-lo. Si es tracta d’un títol obtingut a l’estranger, cal tenir la corresponent homologació del Ministeri d’Educació, Política Social i Esport.

Ara, això que possa d'estar en condicions d'obternir-lo... És una mica deixat a l'interpretació de cadascú, no creieu?

Ara jo he flipat amb els 41 euros que s'han de pagar, ostia, és per repensar-s'ho un parell de cops. Es nota que hi ha crisis... jajaja
Jo no se si m'hi presentaré, perquè no tinc un duro, i per anar a jugar a la loteria sense haver estudiat res... Perquè veure el temari caga bastant, hi han temes per tancar-te a casa una llarga temporadeta...

Salut!

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21086

• antaviana
  • Fora de línea
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Missatges: 110
  • Gràcies rebudes: 1
Hola Chaito.
La crisis la tenim a sobre, però sempre han sigut aquesta taxa de 41 euros aprox. Les fixa la generalitat cada any i depèn de la categoria.
Encara que a les persones que estem a l'atur ens poden fer un paper a l'UTG i ens surt gratis! Una paraula molt apreciada per aquest col·lectiu.
Ara, si no disposes de temps, es perdre el temps.

P.D.:Et toca resoldre el problema de velocitats. Intenta fer un limit dent una succesió parcial que convergeixi a veure que.

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21088

No, si tenen un perill els polítics... Aquest matí, anant cap a la feina, he escoltat a la radio que els polítics catalans eren els que tenien els sous més alts comparats amb la resta de polítics del territori espanyol. Vamos que el 80%, sino el 100% de la taxa, serà per pagar-li el cotxe al senyor Montilla jajaja.

En fi, si al final decideixo presentar-me els hauré de pagar, quin remei.

M'imagino que alguns de vosaltres ja portareu algun temps estudiant i haureu fet algun grupet per anar tirant. Fa uns messos que em va avisar un company que ara està d'interi de que sortirien aquestes 15 places per aquestes dates, però ja ni m'enrecordava. I ara, epr haver-lo deixat, no les tinc totes per presentar-me.

El que passa que m'imagino que l'exàmen no trigarà molt a sortir no? Em podriau fer cinc cèntims de per on aniran les dates comparat amb altres anys? si ho sabeu clar :)

Més que res perquè com que tampoc hi ha un temari comú, si queda poc temps pel primer exàmen, possar-se a hores d'ara a buscar tema per tema, resumir, estudiar... és una mica tirar-se d'un avió sense paracaigudes.

Salut!

P.D.: el de velocitats de moment el deixarem parat fins demà, a veure si algú més s'anima, que si no això semblarà un mano a mano entre tu i jo i acabarem per resoldre problemes d'astrofísica jeje.

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21106

Bones

Algú que tingui l'informació seria tant amable d'explicar-me quines condicions i jornades tenen els sotsinspectors i inspectors??

Es un dubte que sempre he tingut i encara no he pogut resoldre

Vinga, gràcies!!!

Sotsinspector fa 17 anys 4 mesos #21131

Ei jo també em presentaré.
resulta que si que em puc presentar.

així que també estaria bé fer un grup d'estudi.
Jo soc de Barcelona.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.163 segons
Gràcies a Fòrum Kunena