Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

VOTACIONS fa 17 anys 4 mesos #21096

• di2007vad
  • Avatar de di2007vad Autor del tema
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Estic resolent un psicotècnic que no té les solucions, i em falten dos, a veure si em podeu ajudar amb aquestes nois..

Al primer podría ser la B o la D, per que a cada quadret hi ha una ratlla discontinua més i llavors tocarien 4 ratlles discontinues. Pasa que al quart quadre sembla que hi ha un més curta, i al quart de les respostes també, em decantaría per la D.

Al segon crec que es la D, per que el número de punts va augmentant progresivament, i després, en la quarta disminueix, a més d´ anar augmentant el número de ratlles.( no es veu molt bé, d´aquí el dubte..)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

En estos tiempos de crisis...........

VOTACIONS fa 17 anys 4 mesos #21098

• climber
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 1089
  • Gràcies rebudes: 0
Di … el primero de los dibujitos salió en el examen de los mossusssss!!! El segundo, alzeimer, es decir, nomacuerdo. Te pillé haciendo trampullerías!! … jejeje

En el primero, me decanto por la D. Pero mi razonamiento es algo distinto. En cada cuadro salen las mismas líneas (o muy parecidas) que en el anterior, pero añadiéndole una de más. Así que en la respuesta simplemente habrá que buscar el recuadro que tenga las 4 mismas líneas que el del enunciado … No toy segura, eh?? lo digo de mamorieta basándome únicamente en lo que recuerdo del examen de mosssus … porque aquí no se ve un pijo, está más borroso que un día nublado con legañas en los ojos …

El segundo también parece la D, por descarte, en el enunciado hay o puntos o líneas, y la D es la única que cumple esta condición … si la vista no me engaña, claro está …

La felicidad es hacer lo que se desea y desear lo que se hace. No sueñes tu vida, vive tus sueños.

VOTACIONS fa 17 anys 4 mesos #21101

• rampanat
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 2156
  • Gràcies rebudes: 59
Se ve mal tiu, cuesta decidir, otra vez adjunta lentillas en el archivo. xD que se ve borroso.

.:. Lo que por la mañana es verdad, en el atardecer es mentira .:.

VOTACIONS fa 17 anys 4 mesos #21261

Pel poc que es pot observar, la primera diria ke es la B perke sembla com si cada cop anesim afagin un palet diferent i a la B son els 4 que ja teniem mes un de diferent, no? I en la segona li fotria la E perque tambe va aumentan la cantitat de palets i cada cop son diferents! Si algu ho veies diferent, si va be que ho comenti.

Salut i anims!

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.109 segons
Gràcies a Fòrum Kunena