Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Droga? fa 17 anys 4 mesos #21746

• kramy
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 22
  • Gràcies rebudes: 0
Bones,
l'altre dia parlava amb uns comepanys que em deien que cada cop a qualsevol empresa, o treball et faran tot tipus de proves. Incuint en aquestes una prova de droges.

Perdoneu per la inexperiencia però per entrar als bombers també s'en fa¿?
i en cas de que es fagi? hi ha limits o nomes que hagis consumit mai alguna cosa ja quedes exclos?

Gracies

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Droga? fa 17 anys 4 mesos #21760

home espero que per una sola vegada no, ja que sinó el 99,9% quedariem exlosos jajaajajaj

Droga? fa 17 anys 4 mesos #21761

Bueno per fer-te una prova específica de droues t'han de fer signar un document doncs no poden fer-te una d'aquestes proves sense el teu consentiment.

Aquest any passat a Barna si que ho van fer signar pero a gene no. A gene es signava un document pero no deia res de que analitzaven res de estupefacients ni res d'això, era per veure si tenies malalties importants.

De totes formes tinc constancia de que alguns anys si que feien proves de drogues a algunes persones de cada grup de 20 o aixi, perqué aquestes proves son molt cares i m'imagino que a tots n oli faran.

Droga? fa 17 anys 4 mesos #21781

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
  • Gràcies rebudes: 0
Res de canutos un mes abans de l´anàlisi i surts net com un got de fontvella, el sogre del cosí d´un amic meu em va dir que amb aquest temps és suficient.

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.189 segons
Gràcies a Fòrum Kunena