Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1
  • 2

TEMA:

VULL SER BOMBER fa 17 anys 4 mesos #21985

• foc de drag
  • Avatar de foc de drag Autor del tema
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 18
  • Gràcies rebudes: 0
Per cert,

Com he respost abans a un company, estic pensant de fer el curs de temari bombers d'integral safety. Algú hem pot donar referències d'ells? Val la pena? Com és que no vola el mateix que les altres acadèmies? t'ofereixen productes diferents?

I també sobre el carnet C, quan temps trigues a treure'l, ja sé que segons la persona, però hem refereixo que si passa com el de cotxe que normalment hi ha molta gent i t'has d'esperar per fer pràctiques, etc.? I please recomaneu-me alguna autoescola de Barcelona.

Gràcies companys!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

VULL SER BOMBER fa 17 anys 4 mesos #21997

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1
Pel C: 5 dies~ estudiant pel teòric pel meu compte, a la següent "teòric" i 4 pràctiques de pista, a la següent "pista" i 4 de circulació i, finalment, al dilluns següent "circulació". Així que 3-4 setmanes en la meva opinió són suficients si tot va bé... Crec que van ser 920 euros.

No obstant, tot pot anar malament, com em va passar amb el D... Vaig aprovar a la primera de la mateixa manera fins a "circulació" (el bus té una teoria una mica més llarga i complicada, però res de l'altre món), on un examinador força jove em va fer passar per un lloc on hi havia una senyal de prohibició per més de 5,5t que no coneixia ni el meu professor d'autoescola i gairebé no tens ni temps de veure... Un altre examinador em va fer passar per un carrer estret que feia molta pujada, llavors un que baixava pel sentit contrari s'havia obert força per girar per una corba molt tancada i es va donar un cop al seu cul amb el cul del bus... Com és el bus el que envaeix part de l'altre carril (lògicament no cap només al seu carril), automàticament es considera que és culpa meva. Si has suspès dos cops has d'esperar 15 dies i tornar a pagar drets per 3 convocatòries (el més injust de tot plegat en la meva opinió). A la tercera vaig aprovar fàcilment i podria dir que conduia millor el bus que el camió, ara bé, no vull ni saber exactament quant em va costar el D...

Tingues en compte que no només és important el preu, també el vehicle. Hi ha autoescoles que tenen un trasto... Pots esperar un fre molt dur, una marxa que no entra... Els autobusos també es podrian mirar... Algunes autoescoles els tenen més llargs que altres; per segons quins carrers potser passes a centímetres dels altres vehicles/obstacles, amb la qual cosa uns metres de menys poden ajudar força. Espero que la gent de Barna t'aconselli una bona autoescola.

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22092

• foc de drag
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

HurkyPurky va escriure: Pel C: 5 dies~ estudiant pel teòric pel meu compte, a la següent "teòric" i 4 pràctiques de pista, a la següent "pista" i 4 de circulació i, finalment, al dilluns següent "circulació". Així que 3-4 setmanes en la meva opinió són suficients si tot va bé... Crec que van ser 920 euros.

No obstant, tot pot anar malament, com em va passar amb el D... Vaig aprovar a la primera de la mateixa manera fins a "circulació" (el bus té una teoria una mica més llarga i complicada, però res de l'altre món), on un examinador força jove em va fer passar per un lloc on hi havia una senyal de prohibició per més de 5,5t que no coneixia ni el meu professor d'autoescola i gairebé no tens ni temps de veure... Un altre examinador em va fer passar per un carrer estret que feia molta pujada, llavors un que baixava pel sentit contrari s'havia obert força per girar per una corba molt tancada i es va donar un cop al seu cul amb el cul del bus... Com és el bus el que envaeix part de l'altre carril (lògicament no cap només al seu carril), automàticament es considera que és culpa meva. Si has suspès dos cops has d'esperar 15 dies i tornar a pagar drets per 3 convocatòries (el més injust de tot plegat en la meva opinió). A la tercera vaig aprovar fàcilment i podria dir que conduia millor el bus que el camió, ara bé, no vull ni saber exactament quant em va costar el D...

Tingues en compte que no només és important el preu, també el vehicle. Hi ha autoescoles que tenen un trasto... Pots esperar un fre molt dur, una marxa que no entra... Els autobusos també es podrian mirar... Algunes autoescoles els tenen més llargs que altres; per segons quins carrers potser passes a centímetres dels altres vehicles/obstacles, amb la qual cosa uns metres de menys poden ajudar força. Espero que la gent de Barna t'aconselli una bona autoescola.

Si, tens raó el vehicle també es important, tant les mides com el estat que pugui estar l'embragatge. M'enrecordo quan hem vaig treure el B a la meva autoescola tenien un 206 que no se que li passava a l'embrague que tremolava com un dimoni i desembragava pràcticament al fons d tot.

Gràcies per la teva ajuda, m'has donat una idea més o menys del que pot costar. Aquesta setmana ja m'apuntaré a una autoescola x tal d treure'm i també m'estic mirant d'apuntar-me al curs de temari bombers per tal de preparar-me les oposicions.

Salut!

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22100

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 647
  • Gràcies rebudes: 4
Hola Foc de Drac,

Si creus que t'ha tocat la grossa, a mi m'han tocat els "euromillones" amb pot acumulat! Desde maig de l'any passat que porto de baixa sense poder fer sport amb condicions! Trencament de 5 costelles, operació de lligaments del turemell, i el més recent, fa 3 setmanes, una luxació d'espatlla! Jajaja així que considerat amb sort, perq jo casi que estic per llensarme pel balcó cada cop q me'l miro jejeje.

Anims q de tot s'en surt. O això espero :)

Salut!

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22101

• intothefire
  • Fora de línea
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Missatges: 27
Pel C: 5 dies~ estudiant pel teòric pel meu compte, a la següent "teòric" i 4 pràctiques de pista, a la següent "pista" i 4 de circulació i, finalment, al dilluns següent "circulació". Així que 3-4 setmanes en la meva opinió són suficients si tot va bé... Crec que van ser 920 euros.

eso no te lo crees ni tu

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22102

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
Yo para teoriaca estuve una semana, practicas 4,5 con circulación y pista, y fueron unas 180.000 pts en su dia. Yo si que me lo creo porq mas o menos es como lo hice yo. Y es totalmente possible.

Ara en el trailer me tire 15 prácticas largas jajaja. Vaya mierda de trasto que me tocó. Solo tenia 12 años xDDD

No te asustes si me ves retroceder alguna vez....Será que estoy cogiendo impulso.

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22109

• hurkypurky
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 395
  • Gràcies rebudes: 1

intothefire va escriure: Pel C: 5 dies~ estudiant pel teòric pel meu compte, a la següent "teòric" i 4 pràctiques de pista, a la següent "pista" i 4 de circulació i, finalment, al dilluns següent "circulació". Així que 3-4 setmanes en la meva opinió són suficients si tot va bé... Crec que van ser 920 euros.

eso no te lo crees ni tu

Autoescuela Jordi de Tarragona: 800 euros todo + 6 prácticas, añádele 2 más (hice 8 prácticas como he dicho) y tienes los 920 euros. Míralo por internet, están anunciados...

Como he dicho, es el precio que tienes si "todo va bien", ya que todo podría ir mal, tal y como he comentado que me pasó con el D y, entonces, al menos a mí me salío por ~ 1200. Al no ir al curso teórico me descontaron algo de dinero, pero eso ya ni lo cuento...

977247158 Aquí tienes el número para preguntar.

De todas formas estoy seguro que alegarás muchas razones por las que debería mentirle a alguien sobre esto, y sobre todo a ti, teniendo en cuenta cuánto me importáis tú y lo que creas... No sufras, que yo sí me lo creo.

Que vaya bien.

Que tinguis sort Foc de drag, ja ens diràs com va l'autoescola i l'acadèmia

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22113

Trastos????
Doncs l'autocar q vaig fer l'examen jo, té 30 anys!!!!!! Mare meva quina pot(això si q era un trasto). Fent pistes, s'et quedava frenat(sense aire), t'havies d'esperar. Fent una pràctica d circulació vaig tindre d parar pq fotia una pudor d cremat i tot ple de fum!!!! mitg intoxicat!!!
Amb el trailer 3/4 de lo mateix, un camió q com a minim minim té 20 anys. El dia q vaig anar a fer l'examen d circulació, no em vaig poder examinar pq l'examinador va dir q el camio no estava en condicions!!!
HI ha algunes autoescoles q no tenen vengonya, amb lo q pagues i lo q et donen. Això sense con comptar q fan lo q volen amb tu, pasanse els horaris pel forro!!!!
Santa pasciencia, anims!!!!

El C a mi 1200 (preu tencat, sense renovar)

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22114

• david-bmb
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
30???!!! Jajajaja, madre mia! y yo pensaba q el mio era viejo! Yo me examine en la Autoescuela Hostafrancs, el autocar era viejo pero mas o menos tiraba bien.. Pero la cabina de trailer, era un pote! El examinador q iva detras ni cabia! Tena q ir con las rodillas de lado porq no había sitio. Las marchas rascaban mas un estropajo de acero! Pero visto lo visto, haun tuve suerte jeje

La pregunta es, ¿ que pasa si peta un vehiculo de estos al minuto de empezar el exámen? Te aprueban?? O has de volver otro dia?

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22115

¿ que pasa si peta un vehiculo de estos al minuto de empezar el exámen? Te aprueban?? O has de volver otro dia?
Jo per sort no vaig ni començar, pero el q s'examinava amb mi va fer tot l'examen sense cap error i no el va aprovar(no el va avaluar pq no estava el camió en condicions, això va posar). La setmana seguent ens varem examinar els dos amb el mateix camion amb iguals condicions(no el van portar pas al mecànic) diferent examinador i cap problema i els dos aprovats.
Foc de drag el q et deien de temps per aconseguir el C, jo penso q si és possible sempre i quan ho vagis aprovan setmana a setmana i a l'autoescola tingui places per deixar-te anar a l'examen.
Sort!!!

VULL SER BOMBER fa 17 anys 3 mesos #22286

• foc de drag
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member

David-BMB va escriure: Hola Foc de Drac,

Si creus que t'ha tocat la grossa, a mi m'han tocat els "euromillones" amb pot acumulat! Desde maig de l'any passat que porto de baixa sense poder fer sport amb condicions! Trencament de 5 costelles, operació de lligaments del turemell, i el més recent, fa 3 setmanes, una luxació d'espatlla! Jajaja així que considerat amb sort, perq jo casi que estic per llensarme pel balcó cada cop q me'l miro jejeje.

Anims q de tot s'en surt. O això espero :)

Salut!

Ufff... Ja vec que no sóc pas desgraciat!! ja m'ho deien que sempre que creguis que tens mala sort hi ha algú que té mes mala sort que tu.

Quan s'agafa la mala ratxa s'agafa sense miraments... Però ja veuràs com tot millora

Segur q de tot ens en sortim, avui ja començaré a córrer!

Ànims!

• Pàgina:
  • 1
  • 2
Temps de càrrega de la pàgina: 0.215 segons
Gràcies a Fòrum Kunena