Benvingut, Convidat/da
Nom d'usuari: Contrasenya: Recordar contrasenya
  • Pàgina:
  • 1

TEMA:

Propecia fa 17 anys 3 mesos #22075

• ciscu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
  • Gràcies rebudes: 0
Al prospecte d'aquestes pastilles diu que poden donar reultats positius de dopatge encara que no sigui aquesta la seva funció. M' he les ha receptat un dermatòleg. Que faig, deixo de pendre-le's, continuu i a lo millor no ho detecten, quan faci les mèdiques li dic que esic prenen aquest medicament???

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Propecia fa 17 anys 3 mesos #22081

ei ja pots estar tranquil perquè des de l'1 de gener del 2009 el finasteride (propecia) ja no és substància dopant. consulta la pàgina del comitè olímpic internacional i veuràs com tinc raó.

Propecia fa 17 anys 3 mesos #22088

• ciscu
  • Fora de línea
  • New Member
  • New Member
  • Missatges: 9
Merci derto, ho he mirat i tens raó, però igualment no sé que fer.. Diuen que tampoc els hi fa molta gràcia que estiguis prenen un medicament.. Tu les prens? La veritat és que el dermatòleg em va dir que era la única cosa efectiva que hi ha fins al moment contra la calvicie. Si de veritat no els importa seguiré prenen durant un temps, però si no veuen bé que t'estiguis medicant, no sé si deixar-ho i no arriscar-me malgrat no les vulgui deixar. Què et sembla?

Propecia fa 17 anys 3 mesos #22104

• di2007vad
  • Fora de línea
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Missatges: 777
  • Gràcies rebudes: 1
Les pastilles aquestes son cares, eh! ja fa uns anys, el meu profe de camió les prenia i em vaig sorprendre de les fotos que em va ensenyar, unes gairabé calb... i després d´un bon temps, amb una super mata al cap!! Jo vaig decidir resignar-me a se, però ja no m´importa..jijij soc un calv atractiu!!jaja no tinc avia ja...

En estos tiempos de crisis...........

Propecia fa 17 anys 3 mesos #22105

• ratafia 40o
  • Fora de línea
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Missatges: 208
Clar que si DIvad, fora complexos, jo de moment sóc sexy-barrigón, la calvície ja prendrà protagonisme d´aquí un temps!!!.....així que funcionen aquestes pastis?? me la apunto por si aca...

• Pàgina:
  • 1
Temps de càrrega de la pàgina: 0.119 segons
Gràcies a Fòrum Kunena